AVmania.cz

Přihlásit se


 Další stránka

UE46F8000ST a aplikace nejdou.

Offline - Junior Profil 
24. 1. 2022 16:17 Odeslat příspěvek
Zdravím, dnes jsem chtěl pustitSMART HUB na UE46F8000ST a nemám tam žádné aplikace a po chvilce se TV vypne a uzapne......to je jako konec s podporou všech aplikací u tohotomodelu? A SMATR HUB se stává k ničemu? Můžete to někdo zkusit pokud provozujete ještě tento starší model. Nevím jestli to mám brát jako konec ze strany SANSUNGU a nebo má TV poruchu.
Poslední příspěvek


Offline - Mírně pokročilý Profil 
24. 1. 2022 19:00 Odeslat příspěvek
Pokud nejde aktualizovat tak Tady už podpora skončila.


Offline - Administrátor Profil 
24. 1. 2022 21:38 Odeslat příspěvek
Zkusil jsi jen tak ze srandy reset smart části? Samsung to někde měl v nabídce.


Offline - Junior Profil 
25. 1. 2022 09:08 Odeslat příspěvek
Reset Smart Hub jsem samozřejmě udělal jako první, nepomohlo.
Zatím to vypadá takto, nenačte ani jednu aplikaci:
Obrázek

Zkusil jsem kontaktovat Samsung podporu, tak podle odpovědi ještě snad není nic ztraceno, uvidíme.

Vyjádření Samsung podpory:
Vážený pane. ......

děkuji Vám, že jste se obrátil na zákaznickou linku Samsung.

Omlouvám se Vám za nastalé komplikace s Vaším zařízením. Tuto situaci zde aktuálně evidujeme ve více případech.

Dočasně doporučujeme odpojit TV od internetu: Menu - Síť - Stav sítě - Odpojit

Vyčkejte prosím do příštího dne a poté jej zkuste zase povolit, pravděpodobně je chyba na serveru, kterou je třeba z naší strany opravit, děkuji za pochopení.


V případě jakýchkoliv dalších otázek mě neváhejte opět kontaktovat. Můžete také napsat pomocí aplikace WhatsApp, využít Samsung Live Chat, bezplatnou zákaznickou linku 800 726 786 nebo se připojte k diskuzi na Samsung Community:

http://www.samsungcommunity.cz

S pozdravem a přáním příjemného dne


Offline - Mírně pokročilý Profil 
25. 1. 2022 11:24 Odeslat příspěvek
Stejně bych se na to vyprd. Protože to bude poloviční a pořídil bych si nejakou STB/Android krabičku


Offline - Junior Profil 
25. 1. 2022 11:59 Odeslat příspěvek
Faktem je , že třeba netflix už mi nešel dosud ale youtube stále jo.
Doporučuješ něco, máš nějakou tu krabičku?
Nevím jestli třeba chromecast, ale jaká verze (dobře se schová za TV do USB ze kterého je i nápájen předpokládám, pokud by to byla nějaká TV Box na androidu , tak zase napájení, dráty a tak.


Offline - Mírně pokročilý Profil 
25. 1. 2022 14:36 Odeslat příspěvek
Chromecast asi ne .
Četl jsem že si lidi pochvalují xiaomi sticky nebo boxy


Offline - Junior Profil 
25. 1. 2022 17:46 Odeslat příspěvek
Tak už to chodí youtube i voyo, asi fak asi chyba ne jejich serveru, ale netflix zahlásí chybu ui-113. No je mi jasné, že aplikace budou postupně odpadat podle toho , kdo za ně bude samsungu platit a kdo ne. Když jsem v 2015 TV kupoval jako nej řadu 8000 i s kamerou, tak na ní fungovalo i SKYPE, ale záhy samsung zahlásil, že je skype nevyužíván na TV a vyrušil ho :(, takže do budoucna bude asi jediná volba Xiaomi Mi TV Stick. Ale obraz má stále super. :-)


Offline - Administrátor Profil 
25. 1. 2022 18:18 Odeslat příspěvek
polda píše
Pokud nejde aktualizovat tak Tady už podpora skončila.

Takže nakonec úplně neskončila :hm


Offline - Mírně pokročilý Profil 
25. 1. 2022 18:23 Odeslat příspěvek
Protože jde aktualizovat...... :hm


Offline - Junior Profil 
25. 1. 2022 18:29 Odeslat příspěvek
Ja odporúčam skôr Xiaomi Mi Box S .... ten Mi Stick má len 1GB RAM a občas je pomalší ..
Sám vlastním Mi Box S (s 2GB RAM, Android TV 9.0) a som spokojný .. všetko je plynule a svížné, bohatá ponuka aplikácií (tak ako na bežných Android TV)

Po vybalení doporučujem aktualizovať FW (Android) na najnovšiu verziu a po stiahnutí všetkých vami požadovaných aktualizácií zakázať automatické aktualizácie aplikácií - stačí ich aktualizovať raz do mesiaca.


Offline - HD SATan Profil 
25. 1. 2022 18:41 Odeslat příspěvek
Jaký je rozdíl mezi automatickou aktualizací a ruční?
Po tom tvém měsíci jsi stejně na finální verzi....


Offline - Administrátor Profil 
25. 1. 2022 19:15 Odeslat příspěvek
polda píše
Protože jde aktualizovat...... :hm

Dotaz byl na konkrétní problém, který s aktualizací a podporou neměl, jak se ukázalo, co dělat. Aplikace tam ještě nějaké jsou a zřejmě tedy i fungují.


Offline - Mírně pokročilý Profil 
25. 1. 2022 19:46 Odeslat příspěvek
Duhen píše
Zdravím, dnes jsem chtěl pustitSMART HUB na UE46F8000ST a nemám tam žádné aplikace .............


Duhen píše
Reset Smart Hub jsem samozřejmě udělal jako první, nepomohlo.
Zatím to vypadá takto, nenačte ani jednu aplikaci...........




Dej si mokrej hadr.............


Administrátor který rozjíždí flejmy a vymýšlí si.....?!?

:tleskani :tleskani :tleskani


Naposledy upravil polda dne 25. 1. 2022 19:49, celkově upraveno 1


Offline - Administrátor Profil 
25. 1. 2022 20:21 Odeslat příspěvek
Teď si asi úplně nerozumíme. Nerozjíždím flame, jen po několikáté si dovoluji opravit nepřesnost z Tvé klávesnice. Prostě ve SMART prostředí konkrétního TV, který má tazatel, jsou stále ještě fungující aplikace.

Obnova chytré části se samozřejmě nabízela. Obsluha tím nic neztratí. Není to reset komplet televizoru. Konkrétně u Samsungu se v případě problémů s chytroprostředím dělají ještě jiné pokusy. Platí to zvláště u těchto starších výrobků.

Tazatel vyřešil dotazem a dostal adekvátní odpověď. Je od něho přínosem, že zadal jak dotaz, tak i řešení, které dostal a ověřil.

polda občas plácáš, abys plácal. A když pak někdo něco napíše, tak vytahuješ flame a administrátorskou pozici, se kterou tato diskuze nemá co dělat. Mimochodem... nemám patent na rozum a ani křišťálovou kouli. Splést se může každý. Pro mě není důležité, zda jsem pomohl já nebo někdo jiný. Ale, že bylo nalezeno řešení, a navíc bylo i zveřejněno.
Nahoru

Odeslat nové téma  Odeslat odpověď
Přejít na stránku 1, 2, #  Další stránka
Stránka 1 z 2 [ Příspěvků: 21 ]
Předchozí téma | Následující téma
Verze pro tisk


Hledat
Přeskočit na
 

Hledat

Zobrazit v normálním vzhledu
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies