PatrikChrz píše:a byla v poznámce platby ta věta, že se jedná o otevření nového účtu?
S tím jsem měl problém minule, naštěstí stačilo jen poslat novou platbu
Byla, vadilo jim zaslání 1 Kč ze stávajícího účtu v Trinity, v pátek totéž u mě prošlo. Požadovanou hlášku jsem před chvílí kontrolovat exportem historie v IB do PDF. O zákazu poslat aktivační platbu z existujícího účtu v Trinity ani v tomto e-malu není žádná zmínka viz níže. Nejsem si vědom, že bych při online žádosti zadával nějaké číslo účtu, z kterého dojde aktivační platba.
Po obdržení zamítnutí rodinný příslušník včera poslal 1 Kč z jiné banky.
Nechci mít jedovaté řeči, ale prohánět procesem pro nové klienty i ty stávající včetně zaslání dokladů, které v bance již mají (minimálně OP při založení na pobočce) svědčí o neschopnosti programátorů Trinity.
"Vážený kliente,
na účet číslo 000000-************/2070 zřízený na základě Vaší žádosti č. ZAD-************ prostřednictvím on-line žádosti byla připsána platba. Bohužel tato platba nesplňuje požadované náležitosti a účet tak nemůže být aktivován.
Pro aktivaci účtu pošlete na účet platbu v libovolné částce, min. však 1 Kč z účtu, který je veden na Vaše jméno u finanční instituce v České republice a jehož existenci jste potvrdil v rámci Čestného prohlášení v on-line žádosti. Povinnou náležitostí první platby a podmínkou pro aktivaci Vašeho účtu je uvedení následujícího textu do kolonky Zpráva pro příjemce:
Otevření účtu u TRINITY BANK Jméno Příjmení."
-- 3. 10. 2021 08:08 --pivinecek píše:ja posílal aktivaci na 2 účty (pro dva různé lidi) v patek kolem 15:30 hod a aktivovaný nemám zatím ani jeden. Poznámku jsem okopiroval z mailu. Asi to dělají ručně tu aktivaci. Posláno z čtu RB do Trinity.
Platby asi dojdou do Trinity až v pondělí, čekej aktivační e-maily v pondělí po 22 hodině.