Trinity Bank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod MirekM. 2. 10. 2021 17:02

y2key píše:Jdou Vám posílat platby mezi vlastními účty Trinity online? Já to teď zkouším a nabízí mi to, že nejbližší datum převodu je 2.10. !! Co to je za blbost? Myslel jsem, že převody v rámci banky umí každá banka tzv. ihned. Ale, že Trinity to odsouvá na sobotu?

V rodině jsem poslal další aktivační korunu v rámci Trinity včera kolem 23 hodiny s nabízeným datem splatnosti 2. 10. Nový účet doposud není aktivní (nedošel e-mail o plné aktivaci a účet není vidět v IB).
Naposledy upravil MirekM. dne 2. 10. 2021 17:08, celkově upraveno 1
MirekM.
Diskutér

Odeslat příspěvekod jenda_s 2. 10. 2021 17:04

já také včera (v pítek) posílal aktivační platbu z trinity účtu na nový někdy odpoledne a aktivační email přišel až po 22. hodině.
jenda_s
Nadšenec

Odeslat příspěvekod MirekM. 2. 10. 2021 17:07

Píšou, že aktivace proběhne ve večerních hodinách po připsání aktivační platby. Jsem zvědav jestli aktivace proběhne dnes večer nebo až v pondělí večer.
MirekM.
Diskutér

Odeslat příspěvekod MirekM. 2. 10. 2021 22:20

Po 22 hodině tentokrát došel členovi rodiny zamítací e-mail k aktivaci, pro nesplnění podmínek aktivační platby. V e-mailu píšou, že je třeba poslat aktivační platbu z existujícího účtu v ČR na jméno klienta. Existující účet v Trinity na jméno klienta není účtem v ČR na jméno klienta? O nemožnosti poslat aktivační platbu z Trinity nic nikde nepíšou.
U aktivační platby jsem se nikde nedočetl, že to musí být nový vklad, jen aktivační platba.
Myslím si, že by si právní oddělení mělo dobře přečíst co píšou a ne jednat dle toho jak to v hlavách vymysleli. :-(
MirekM.
Diskutér

Odeslat příspěvekod Lafayette16 2. 10. 2021 23:56

Mě platba z jiného účtu v Trinity vždy fungovala.
Lafayette16
Diskutér

Odeslat příspěvekod MirekM. 3. 10. 2021 05:53

y2key píše:Jdou Vám posílat platby mezi vlastními účty Trinity online? Já to teď zkouším a nabízí mi to, že nejbližší datum převodu je 2.10. !! Co to je za blbost? Myslel jsem, že převody v rámci banky umí každá banka tzv. ihned. Ale, že Trinity to odsouvá na sobotu?

Přišla ti včera (2. 10.) po 22 hodině e-mailem hláška o plné aktivaci účtu, nebo její zamítnutí pro nesplnění podmínek? Předpokládám, že jsi poslal s včerejším datem splatnosti aktivační platbu ze svého existujícího účtu v Trinity.
MirekM.
Diskutér

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 3. 10. 2021 06:29

MirekM. píše:Po 22 hodině tentokrát došel členovi rodiny zamítací e-mail k aktivaci, pro nesplnění podmínek aktivační platby. V e-mailu píšou, že je třeba poslat aktivační platbu z existujícího účtu v ČR na jméno klienta. Existující účet v Trinity na jméno klienta není účtem v ČR na jméno klienta? O nemožnosti poslat aktivační platbu z Trinity nic nikde nepíšou.
U aktivační platby jsem se nikde nedočetl, že to musí být nový vklad, jen aktivační platba.
Myslím si, že by si právní oddělení mělo dobře přečíst co píšou a ne jednat dle toho jak to v hlavách vymysleli. :-(

a byla v poznámce platby ta věta, že se jedná o otevření nového účtu?

S tím jsem měl problém minule, naštěstí stačilo jen poslat novou platbu
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pivinecek 3. 10. 2021 06:38

ja posílal aktivaci na 2 účty (pro dva různé lidi) v patek kolem 15:30 hod a aktivovaný nemám zatím ani jeden. Poznámku jsem okopiroval z mailu. Asi to dělají ručně tu aktivaci. Posláno z čtu RB do Trinity.
K dispozici zaměstnanecké slevy na Samsung
promo kódy v mém profilu (zeměkoule u jména) nebo SZ. Revolut, Vivid Card, Raiffeisenbank, IN100 české dráhy.
pivinecek
Nadšenec

Odeslat příspěvekod MirekM. 3. 10. 2021 07:06

PatrikChrz píše:a byla v poznámce platby ta věta, že se jedná o otevření nového účtu?

S tím jsem měl problém minule, naštěstí stačilo jen poslat novou platbu


Byla, vadilo jim zaslání 1 Kč ze stávajícího účtu v Trinity, v pátek totéž u mě prošlo. Požadovanou hlášku jsem před chvílí kontrolovat exportem historie v IB do PDF. O zákazu poslat aktivační platbu z existujícího účtu v Trinity ani v tomto e-malu není žádná zmínka viz níže. Nejsem si vědom, že bych při online žádosti zadával nějaké číslo účtu, z kterého dojde aktivační platba.
Po obdržení zamítnutí rodinný příslušník včera poslal 1 Kč z jiné banky.
Nechci mít jedovaté řeči, ale prohánět procesem pro nové klienty i ty stávající včetně zaslání dokladů, které v bance již mají (minimálně OP při založení na pobočce) svědčí o neschopnosti programátorů Trinity. :-(

"Vážený kliente,

na účet číslo 000000-************/2070 zřízený na základě Vaší žádosti č. ZAD-************ prostřednictvím on-line žádosti byla připsána platba. Bohužel tato platba nesplňuje požadované náležitosti a účet tak nemůže být aktivován.

Pro aktivaci účtu pošlete na účet platbu v libovolné částce, min. však 1 Kč z účtu, který je veden na Vaše jméno u finanční instituce v České republice a jehož existenci jste potvrdil v rámci Čestného prohlášení v on-line žádosti. Povinnou náležitostí první platby a podmínkou pro aktivaci Vašeho účtu je uvedení následujícího textu do kolonky Zpráva pro příjemce:
Otevření účtu u TRINITY BANK Jméno Příjmení."

-- 3. 10. 2021 08:08 --

pivinecek píše:ja posílal aktivaci na 2 účty (pro dva různé lidi) v patek kolem 15:30 hod a aktivovaný nemám zatím ani jeden. Poznámku jsem okopiroval z mailu. Asi to dělají ručně tu aktivaci. Posláno z čtu RB do Trinity.

Platby asi dojdou do Trinity až v pondělí, čekej aktivační e-maily v pondělí po 22 hodině.
Naposledy upravil MirekM. dne 3. 10. 2021 07:20, celkově upraveno 1
MirekM.
Diskutér

Odeslat příspěvekod servpack 3. 10. 2021 07:09

No logicky. Pokud jsi to posílal v pátek odpoledne z RB, tak ta platba přijde až v pondělí.

Ručně to asi nedělají, protože moje účty byly vždy aktivované v pozdních večerních hodinách.
servpack
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod regin 3. 10. 2021 09:00

MirekM. píše:Byla, vadilo jim zaslání 1 Kč ze stávajícího účtu v Trinity, v pátek totéž u mě prošlo.
A co ta podmínka, že musí dojít k navýšení celkových vkladů proti stavu z 30.9.2021?

PRAVIDLA A PODMÍNKY MARKETINGOVÉ AKCE „Dobrý klient“ píše:Tímto novým vkladem musí dojít k celkovému navýšení objemu vložených prostředků na veškerých
vkladových/spořicích účtech klienta. Rozhodným dnem pro posouzení následného navýšení objemu
vložených prostředků je celkový objem vložených prostředků na těchto produktech ke dni 30. 9. 2021
(včetně).
regin
Diskutér

Odeslat příspěvekod drkarel 3. 10. 2021 09:05

MirekM. Stejná situace - účet aktivovaný platbou v rámci TB po 20. hodině 1/10, byl aktivován 1/10 v cca 22 h. U účtu s aktivační platbou zaslanou v rámci TB brzy ráno 2/10 přišlo 2/10 zamítnutí aktivace.
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod qxdxqxdx 3. 10. 2021 09:37

Mám tam SÚ Výhoda+ s nulovým zůstatkem a úrokem 0,78 %. Jsem dnes požadal emailem o změnu na SÚ Dobrý klient s úrokem 1,58 %, tak uvidíme, zda to půjde.
qxdxqxdx
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod ski1961 3. 10. 2021 09:50

@qxdxqxdx

pokud si přečteš příspěvky pár příspěvku zpět, tak se dozvíš, že to půjde, protože jsem tam popisoval u sebe úplně stejnou situaci.
ski1961
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod qxdxqxdx 3. 10. 2021 09:52

Jestli to ale nebude podle toho, kdo na jak ochotného zaměstnance banky natrefí. :D
qxdxqxdx
Trvalý BAN

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků