Marixyr píše:Díky za reakce. Limit na kartě je dostatečný, to jsem kontroloval....
Popíšu podobnou zkušenost. Jednalo se o platbu v e-shopu Lidlu a neproběhla přes tzv. 3D security ověření, kdy se údaje z karty zadávají až v dalším dialogu a platba se pak potvrzuje potvrzením v mobilu.
Platba proběhla bez 3D security a ověření v mobilu. Psal jsem pak na podporu Unicredit co to je a odpovědí bylo, že někteří obchodníci vypínají 3D ověření, ale banka s tím nemá jak operovat.
A teď asi to podstatné. Pro tyto platby je u karty samostatný limit, ale ten já nemohu v aplikaci nijak změnit a musel bych jít do banky osobně nebo přes heslo s operátorem a teprve tam by mi ho změnili nebo třeba nastavili na nulu. Jinak řečeno u karty je více limitů, než bankomat a platby po internetu. U mne se jednalo o částku, která byla pod limitem, který banka všem pro tento typ plateb nastavuje a proto platba proběhla. Kdyby byla nad limit, tak neproběhne a bylo by to bez vysvětlení. Pouze informace, že platba kvůli limitu neproběhla. Ale o jaký se jedná limit, to už uvedeno není.
Takže možná je problém zde.