Vodafone samoobsluha (problémy, poznatky)

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Raziel-CZ 24. 9. 2010 09:51

Panáčci z Vodafone už mají natolik velké problémy, že neumí ani aktivovat nové telefonní číslo. Kamarádovi došel včera dopoledne balíček a do dnes se vymlouvají na technické potíže. To jsou pořád jen technické potíže a "dočasné" výpadky. Proč proboha nevyhodí ty parodiky na programátory a nezaměstnají pořádné lidi. Já třeba vůbec nemůžu teď v samoobsluze zaktivovat mobilní email. Jen to problikne bez jakékoliv hlášky a nic. Operátorka na mě taky, že dočasný výpadek. Fakt amatéři, není co dodat. Samozřejmě nijak nevyřešeno. Zlatý Oskar...
ICT servis, datová analýza, poradenství investiční, rehabilitační psychologie, specialista na služby síťových mobilních operátorů.
Raziel-CZ
Expert na retence
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod speedy 24. 9. 2010 10:02

Také si myslím, že je to nějakým tím faceliftem. Když se přihlásíte, tak jste na doméně samoobsluha2.vodafone.cz Takže na nové se asi maká a tahle tzv. dojíždí.
speedy
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Swejzi 24. 9. 2010 15:57

Nějak upravili stránku, kde se vyplňují přihlašovací údaje a teď se tam dokážu přihlásit i přes Operu Mini v mobilu. Dřív to nešlo, skončilo to nesmyslnou hláškou, že sámoška nefunguje, ale problém byl nejspíš v nějakém certifikátu zabezpečení, který Opera Mini neumí. Takže ode mě jednoznačně +
Swejzi
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lutzi 30. 9. 2010 13:21

Blbne to jen mě nebo i někomu jinému.Když na stránce chci do Samoobsluhy tak se mě ukáže bílá stránka a dole je napsané hotovo,přitom se ta stránka vůbec nenačte jak by měla.Co zase Vodafone dělá ze Samoobsluhou neví někdo?
Lutzi
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lutzi 30. 9. 2010 15:53

Aha,no tak to zase několik týdnu nepojede.To už známe.
Lutzi
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod spachtle 30. 9. 2010 19:19

v samoobsluze nefunguje změna doručovací adresy. Adresu vyplním, zvolím odeslat, ale adresa zůstane stejná...
Hard to see, the dark side is.

ntb: HP Compaq 6710b | T7500 | 2GB | 160GB | WSXGA+ 1680×1050 | Vista Business

SE W800i (home SW upgrade from K750i) || O2 Pohoda

<odkaz odstraněn>
spachtle
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tiskové oddělení Vodafonu 1. 10. 2010 10:08

Lutzi píše:Blbne to jen mě nebo i někomu jinému.Když na stránce chci do Samoobsluhy tak se mě ukáže bílá stránka a dole je napsané hotovo,přitom se ta stránka vůbec nenačte jak by měla.Co zase Vodafone dělá ze Samoobsluhou neví někdo?


Dobrý den,
omlouváme se za výpadek Internetové samoobsluhy, nyní je Samoobsluha plně funkční. Díky za pochopení.
Martina
Tiskové oddělení Vodafonu
Zástupce operátora

Odeslat příspěvekod spachtle 1. 10. 2010 10:43

Fíla píše:spachtle: Změna kontaktních údajů se většinou v samoobsluze neprojeví hned, ale třeba až druhý den.


Ne, ani druhý den, ani za týden. Problém možná bude v tom, že tato adresa "vznikla" cca. před půl rokem (kolaudace). Asi to Vodafone nějak ověřuje, nebylo totiž na ni možné ani učinit objednávku přes e-shop a psalo to pořád něco ve smyslu "neplatná adresa"...
Hard to see, the dark side is.

ntb: HP Compaq 6710b | T7500 | 2GB | 160GB | WSXGA+ 1680×1050 | Vista Business

SE W800i (home SW upgrade from K750i) || O2 Pohoda

<odkaz odstraněn>
spachtle
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ciznak 2. 10. 2010 16:17

Mám 3 kamarády, jeden přešel k jinému operátorovi, tak jsem to číslo chtěl v kamarádech zrušit a když se o to pokouším, tak mi to píše "Toto číslo není možné přidat do skupiny!"
Výborně samoobsluho. :tleskani
Xperia mini, X10 mini, J10i2-Elm, K550, M65, M55, C35, C25 Nokie vynechám, CMDJ6 a taky nějaké Motoroly
Ciznak
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Morx 3. 10. 2010 11:17

Ciznak: Tak takovéhle problémy se samoobsluhou snad můžeš řešit přes operátora ;). I jestli máš Po Svém, tak by ti to neměli účtovat, bo je to jejich chyba
Morx
Junior

Odeslat příspěvekod Ciznak 4. 10. 2010 06:22

Mám Po svém hlavně z toho důvodu, abych "to" nemusel přes operátora řešit. Momentálně mi tam to číslo nevadí, řešit to budu až si kvůli tomu nebudu moct přidat kamaráda.
Xperia mini, X10 mini, J10i2-Elm, K550, M65, M55, C35, C25 Nokie vynechám, CMDJ6 a taky nějaké Motoroly
Ciznak
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tiskové oddělení Vodafonu 4. 10. 2010 09:55

Ciznak píše:Mám 3 kamarády, jeden přešel k jinému operátorovi, tak jsem to číslo chtěl v kamarádech zrušit a když se o to pokouším, tak mi to píše "Toto číslo není možné přidat do skupiny!"
Výborně samoobsluho. :tleskani


Dobrý den,
v tomto případě je skutečně zapotřebí, abyste se obrátil na operátora linky Vodafone péče o zákazníky na *077, který se na to s vámi podívá, případně předá věc k prověření technikům. Děkujeme za pochopení.
Martina
Tiskové oddělení Vodafonu
Zástupce operátora

Odeslat příspěvekod Nighthawk 4. 10. 2010 12:19

taky mám problémy, samoobsluha umožňuje zaplatit fakturu platební kartou. Tak jsem to zkusil, a ejhle: vyskočí na mne nesmyslná hláška: "Tato operace není určena pro vaše telefonní číslo".
Takže já si v samoobsluze přihlášen pod svým účtem nezaplatím ani svou fakturu. To by mne zajímalo, když to není pro mé telefonní číslo, tak pro čí?
Nighthawk
Junior

Odeslat příspěvekod Tiskové oddělení Vodafonu 5. 10. 2010 10:13

Nighthawk píše:taky mám problémy, samoobsluha umožňuje zaplatit fakturu platební kartou. Tak jsem to zkusil, a ejhle: vyskočí na mne nesmyslná hláška: "Tato operace není určena pro vaše telefonní číslo".
Takže já si v samoobsluze přihlášen pod svým účtem nezaplatím ani svou fakturu. To by mne zajímalo, když to není pro mé telefonní číslo, tak pro čí?


Dobrý den,
v současnosti neevidujeme žádný výpadek v oblasti Online plateb. Proto vás i v tomto případě prosíme, abyste potíže s platbou nahlásil operátorovi na *077. Jedině na základě konkrétních případů můžeme věc prověřit a postarat se o nápravu. Děkujeme.
Martina
Tiskové oddělení Vodafonu
Zástupce operátora

Odeslat příspěvekod otvolust 6. 10. 2010 09:15

Mám dotaz. Kdy už konečně programátoři Vodafone opraví Chytrý přehled v Samoobsluze? Od samého začátku Tarifů na míru nefunguje - ale prý se na tom pracuje. Odkaz na to, že jsou údaje orientační, není relevantní, neboť se jedná čistě o chybu ve vzorci, který počítá volné minuty a volné sms (ty "řádné" i "přenesené"). Pikantní na tom je, že ty vzorce jsou chybné každý jinak.
otvolust
Kolemjdoucí

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků