Excel kombinace různých přiřazení z tabulky hodnot

Programy pro práci s textem, tabulkami, prezentacemi

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod EdRooz 15. 9. 2012 14:15

Ahoj,
zkouším a bezvýsledně zkombinovat, že napíši do buňky A2 hodnotu pro délku a do buňky B2 hodnotu pro průměr a chci aby v buňce C2 se zobrazila hodnota z tabulky Bodů. V tabulce Bodů je sloupec, který zobrazuje délky a řádek, který zobrazuje průměry a k těmto dvěma hodnotám přísluší nějaké číslo (bodová hodnota(vzor je v příloze)) toto číslo se má zobrazit v buňce C2. Nejsem odborník na PC jen si potřebuji ulehčit výpočty v práci, proto prosím o radu jak napsat vzorce pro tento příklad.
Díky
Přílohy
Pro forum.jpg
EdRooz
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Wikan 15. 9. 2012 14:33

Četl jsem to třikrát a stejně si nejsem jistý, že vím, co vlastně chceš udělat.
Wikan
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod fatman 15. 9. 2012 14:41

Já asi jo, na obrázku by měla být v buňce C1 hodnota 3, ne? Ale obávám se, že z takovéhle tabulky to nepůjde, musela by se pro každé číslo v zelené části dole zapsat bodová hodnota zvlášť (nebo aspoň 2 políčka od-do) a pak by to šlo třeba přes SVYHLEDAT.
"Věřím v reinkarnaci, jakožto nutnou likvidaci materialisace lidské idealisace, bez vyloučení sensace!"
(J. Váchal, Krvavý román)
fatman
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod EdRooz 15. 9. 2012 14:50

Ano, měla by se zobrazit hodnota 3. Rozepsat tabulku po jednotlivých bodech nebude problém ale s funkcí SVYHLEDAT jsem to zkoušel dokonce i s INDEX ale asi jsem tyto funkce nezvládl protože mě to nefungovalo. Pokud tabulku rozepíši jak bude vypadat vzorec funkce SVYHLEDAT?

-- 15. 9. 2012 15:52 --

Se dívám, že jsem omylem prohodil barvy - omluva.
EdRooz
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod spravait.net 15. 9. 2012 15:35

udělej to přes visual basic co je v excelu, bude to asi jediná možnost, co mě tak napadá.
jinak by bylo lepší do těch okýnek napsat všechna čísla oddělená třeba čárkou.