Automatické tiskové sestavy v Excel

Programy pro práci s textem, tabulkami, prezentacemi

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod czbios 24. 10. 2011 09:09

Dobrý den, rád bych požádal o radu. Mám tabulku o několika sloupcích a několika řádcích. Těchto tabulek mám více.

Chtěl bych docílit toho, že data z každého řádku se vytisknout v určitém formátu. Formát si můžeme představit jako formulář, tj. automaticky vytvořit tiskovou sestavu, která to celé automaticky bude tahat a tisknout na jednotlivé listy.

Nevíte prosím jak na to v office 12?
czbios
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Milanr1 24. 10. 2011 10:26

Rozložení stránky - Vzhled stránky - karta List - Nahoře opakovat řádky.
Milan
Milanr1
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod czbios 24. 10. 2011 10:34

Děškuji, ale nevím co tím myslíš. Já potřebuji dosáhnout toho, že ve mnou vytvořené struktuře se budou měnit pouze informace z tabulky. Opakování řádků mi moc nepomůže nebo ano? Přehlížím něco?
czbios
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod zavi 24. 10. 2011 11:23

Nejjednodušší řešení, co mě teď napadlo, je použít hromadnou korespondenci ve Wordu.
v Excelu to půjde taky, ale asi to bude složitější.
zavi
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod czbios 24. 10. 2011 12:37

Děkuji, už jsem to vyjel z accessu :/
czbios
Junior
Uživatelský avatar


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků