pomale stahovanie torrentu

Poskytovatelé a technologie, dial-up, ADSL, kabel, optika, bezdrátové připojení

Moderátor: Moderátoři Živě.cz

Odeslat příspěvekod miky265 30. 1. 2012 20:16

zdravim mam taky pre mna velky problem . Nejde my stahovat velkou rychlostou s torrentu aj ket je počet seedov veči ako peerov.

prvej som použival uTorrent 3.0 išlo všetko dobre ako ma ale neskôr som preinštaloval windows a dal som verziu uTorrent 2.2.1 a pri pokuse stahovania mi to netahalo rychlejšie ako 10KB/s
Ako prve to vystupalo na najvišiu rychlost a hnet po nej kleslo pod tich 10KB/s .
A toto my robi pri každom torrente aj ket ako som už pisal je dost velky počet seederou a skoro žiadny peerovia.

internet mam od orange rychlost stahovania cca 1.2-1.3 MB/s je pisane že je neobmedzeny takže bi ma poskytovatel nemal obmedzovat po určitom počte stiahnutich dat aj ket som bol zanim tak technik hovorel že nič take nerobia

pri merani rychlosti na roznich strankach mi piše rychlost dobre ako ma a pri stahovani ces internet som tieš nezaznamenal velke zmeny ale torrent taha pomaly

veci čo som už skušal niekolko verzii bitTorrentua uTorrentu, stahovanie ces torrent v opere, azureus a podobe

tieš som skušal prenastavit torrent ale nepomohlo, zas preinštalovat windows ale to tieš nepomohlo

tu je foto ako to asi vypada
http://imageshack.us/photo/my-images/9/beznzvush.png/

PS: na bratovom netebuku sa to viskytlo tieš aspom sa mu zdalo a dneska čo skušal všetko mu beži už normal . Na internet je pripojeni cez Wifi

pls ak mate niekto stimto skusenosty napište alebo vie čo stim napište svoje rady a tipy za všetko budem velmy v dačny
miky265
Junior

Odeslat příspěvekod kernel_panic [passed] 30. 1. 2012 20:31

tvůj problém je zobrazenej ve stavovým řádku...

"disk overloaded 100%"

gůgluj, příčin existuje nespočet...
k bití internetovejch nihilistů jsem už příliš starej, ale za ty roky mně narostl krunýř, o kterej se vždy báječně rozplácnete; takže, mám zůstat čelem nebo?