Vždyť v tom odkazu píšou, že to, jak to má udělané EW je jedna ze správných možností, ne?
Je ovšem nuté upozornit, že pouze v jednom případě může nejspíše prodávající spotřebitele práva na vrácení zboží zbavit a to pokud by uvedl (a někteří prodávající už toto ve svých obchodních podmínkách uvádějí), že smlouva mezi prodávajícím a spotřebitelem je uzavřena až na kamenné prodejně, kde si spotřebitele zboží přál vyzvednout. Pokud by totiž smlouva byla uzavřena až na prodejně, pak by nešlo o uzavření smlouvy pomocí prostředků komunikace na dálku a vlastně by se jednolo o běžný nákup jako v kterékoli jiné kamenné prodejně. V tomto případě by, ale prodávající také musel spotřebitele upozornit, že objednání zboží na internetu, není vlastně smlouvou, ani jakoukoli závaznou objednávkou, ale jedná se o určitou formu zcela nezávazné rezervace zboží nebo spíše informování se, zda-li je zboží k dispozici. Pokud by následně spotřebitel toto zboží nevyzvedl, nemohl by prodávající nic požadovat, protože nedošlo k uzavření smlouvy ani k potvrzení závazné objednávky (která by zřejmě byla už považována za smlouvu).