Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
Pajjoun píše:Ťuťuňuňu sračky. Si ty obecný polopravdy smyšlený už nech.
Pajjoun píše:Poseru. Ale jen proto, že ty jí neznáš taky, ale máš potřebu o ní psát.
Evlo píše:Kazdy prece vi, ze
Ony jsou ty běžný ameriky dík váze a převodovkám a následně emisím navzdory spoustě koní celkově vlažný.
Ono ale krom pony cars to ani nikdo nevyžadoval, velký motory s nízkým měrným litrovým výkonem dělali proto, že to mohlo jet po Highway v absolutním pohodlí s motorem v otáčkách těsně nad volnoběhem kdy neřve aby to nemělo sklony se vysírat jako nakrmené malé motory a aby to i s minimální údržbou a zacházením chromého rednecka vydrželo jezdit statisíce mil...
Ty našláplé motory byly buď nějaká spéšl verze, nebo výsledek úprav firem, které se zvyšováním výkonu a dynamiky zabývaly tenkrát a pokračují v tom dodnes..
A PRV, které jezdilo v kdečem (Mj i v té Alpině) byl nepovedený zgarb od samého počátku a jeho základní výkon cca 130 koní ze tří litrů objemu taky nebyl nijak přesvědčivý.. Kdžyž brzy po něm udělali v Itálii a Švédsku oturbené dvoulitry tak měly dynamiku lepší..
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků