jakeho diesla 200-300 tis

Poraďte jaké auto koupit!

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Bond007 24. 11. 2006 00:56

kubax: dieselem na dalsi auto nemas sanci usetrit..ale tak kdo chce kam...
1 383 HP :)
Bond007
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kubax 24. 11. 2006 01:03

Bond007 píše:kubax: dieselem na dalsi auto nemas sanci usetrit..ale tak kdo chce kam...

me to je jasny proto to "setreni"....myslim ze ty vis o cem mluvis..ze co v dieslu neprolejes nadrzi strcis jinam..
ja treba ted tak nejaky otukavam situaci ohledne pracovniho auta a diesel u me nepridava v uvahu, i kdyz u prac. auta se ocekava vetsi najezd, ale ne takovy, aby se diesel vyplatil..chapu to treba u tatky, ktery ma za 2 roky pres 100tis, ale ne u jeho sefa, ktery si koupil O2 2.0TDI s DSG..pritom minule auto byl benzin a po 4(nebo 5, nevim presne)letech se davalo na protiucet s cca 50tkm...
Have you tried turning it off and on again ???
------------------------------------------------------
Kubax
Nákupčí roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Wq1 24. 11. 2006 08:15

Bral bych MOndeo od r.v. 2003. Někdy během roku 2002 (nevím přesně kdy) vyměnil Ford v Mondeu čerpadla u TDCi. Ta původní se díky naší super naftě občas zadřela a ty mikrošpony pak ucpávaly vstřiky...... Od r.2003 tento problém nehrozí, respektive hrozí stejně jako u jiných common railů.
Každá práce se udělá sama, jen je třeba nechat jí na to dostatek času!
Wq1
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Wq1 24. 11. 2006 08:21

KOlik toho najedeš že chceš naftu? Za stejný peníze jako 2,0 TDCi můžeš mít 2,5 V6 se 125kW :wink:
Každá práce se udělá sama, jen je třeba nechat jí na to dostatek času!
Wq1
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mayklmaykl 24. 11. 2006 09:01

já bych věřil tomu co píše bond....alespon co jsem mel moznost videt u znamejch tak se to potvrdilo...
mayklmaykl
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod izuel 24. 11. 2006 09:06

Wq1 píše:Bral bych MOndeo od r.v. 2003. Někdy během roku 2002 (nevím přesně kdy) vyměnil Ford v Mondeu čerpadla u TDCi. Ta původní se díky naší super naftě občas zadřela a ty mikrošpony pak ucpávaly vstřiky...... Od r.2003 tento problém nehrozí, respektive hrozí stejně jako u jiných common railů.u/quote]


Tak především bych chtěl poděkovat právě tobě, ty jako jediný si napsal to podstatné co potřebuju! zkušenosti a rady ,které opravdu radami jsou..O mondeu jsem hodně přemýšlel, teď už vím ,že 2002 nebrat.To mi pomůže v rozhodování.fakt díky.

Nadruhou stranu , někteří píši ne k věci a řeší tady proč chci naftu, a debatují ne k věci. Já jsem prostě chtěl poradit jaké autíčko koupit, nezajímájí mě debaty ani dohady.Nebudu tady psát ,že je nafťák lepší ( Mr. Green samozřejmě ,že je, protože dosáhnu příznivější spotřeby při výkonu kde benzín žere sto litrů) uvedu příklad když to už musí být, ale to sem přesně nechtěl protože se zase dočkám tisíc a jedné reakce né k věci. diesel má lepší pružnost ve všech směrech, o tom doufám není pochyb (točivý moment) když někoho budu chtít předjet s dieslem nemusím podřazovat o 20 rychlostí.. dyť si vemte při kolika otáčkách dosáhne benzín maximum 5,5-6 tis? třeba to mondeo má max v 3800.to znamená ,že já výkonu dosáhnu daleko rychleji.A když vytočíte benzín na 6 tisíc po dobu 5 minut je to nejmíň nad 13-15 litrů spotřeby stoprocentně, to je odpověď proč chci diesla není to flame pozor2

ps: ještě jednou děkuju těm ,který pochopili můj problém a přízpěvek a reagovali správně :P
izuel
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Deli 24. 11. 2006 09:14

izuel píše:2.najeto do 120 tis

To bude asi problém... :hm Mr. Green Mr. Green


quote="izuel"]Ford Mondeo Tdci (výhody jízdní vlastnosti,prostor, problém se vstřiky - bojím se koupit)o/quote]

Vstřiky budeš měnit i u 320d, resp. asi u každého CR...
- You’re disturbing my oboe practice.
- You don’t play the oboe.
- I could play the oboe.
8)
Deli
Bronzový avatar roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod oddie 24. 11. 2006 10:21

..
Naposledy upravil oddie dne 4. 5. 2007 10:57, celkově upraveno 1
oddie
Servismen

Odeslat příspěvekod izuel 24. 11. 2006 10:39

oddie píše:
Bond007 píše:kubax: dieselem na dalsi auto nemas sanci usetrit..ale tak kdo chce kam...


Ale nepovídej. Já už tak 10 let jezdím téměř jen v dieselech, a zkušenost mám naprosto a úplně opačnou. Ono by to asi nechtělo úplně paušalizovat, že...
izuel
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod DoubleSix 24. 11. 2006 11:07

izuel píše:Nebudu tady psát ,že je nafťák lepší ( Mr. Green samozřejmě ,že je, protože dosáhnu příznivější spotřeby při výkonu kde benzín žere sto litrů) uvedu příklad když to už musí být, ale to sem přesně nechtěl protože se zase dočkám tisíc a jedné reakce né k věci. diesel má lepší pružnost ve všech směrech, o tom doufám není pochyb (točivý moment) když někoho budu chtít předjet s dieslem nemusím podřazovat o 20 rychlostí.. dyť si vemte při kolika otáčkách dosáhne benzín maximum 5,5-6 tis? třeba to mondeo má max v 3800.to znamená ,že já výkonu dosáhnu daleko rychleji.A když vytočíte benzín na 6 tisíc po dobu 5 minut je to nejmíň nad 13-15 litrů spotřeby stoprocentně, to je odpověď proč chci diesla není to flame pozor2

ps: ještě jednou děkuju těm ,který pochopili můj problém a přízpěvek a reagovali správně :Pn/quote]


S Mondeem 2.0 TDCI jsem najezdil několik desítek tisíc kilometrů a mohu prohlásit, že bohužel nemáš pravdu. Ale chceš diesela, tak so ho kup.

Mě na tom Mondeu ty vstřiky skutečně odešly (rok výroby 2002) a oprava stála kolem 40 000 Kč. Spotřeba ve městě cca 8,5-9 litrů. Mimo město tak kolem 7 litrů. Pokud to valíš po dálnici 160km/h a více, tak jsi hodně přes 10litrů. Není to žádné úsporné auto (pohotovostní hmotnost 1550kg mluví za vše).
Motor je poměrně hlučný. Obzvlášť, jeli studený (v zimě je to hodně nepříjemné).
Špatně odhlučněný interiér - za deště bylo hodně slyšet, jak voda cáká na podběhy kol a podvozek.
Jinak ani po téměř 70 000 km v tom autě nic nevrzalo, neklepalo, nepraskalo.

Jízdní vlastnosti, řazení a řízení = super. Bez jediné reklamace z mé strany.
Vnitřní prostor = dostatečně velký a pohodlný pro 4 dospělé osoby
Kufr = u 5dv verze dostatečný, dobře využitelný. kombi to už je malý stěhovák

Ford Mondeo je prostě takový pracant. Design je šeď průměru, takže žádné emoce (ale nikoho neurazí). Ale to auto jezdí a jezdí a jen tam leješ naftu a olej.
DoubleSix
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod izuel 24. 11. 2006 11:28

Double six napsal :

S Mondeem 2.0 TDCI jsem najezdil několik desítek tisíc kilometrů a mohu prohlásit, že bohužel nemáš pravdu. Ale chceš diesela, tak so ho kup.

Mě na tom Mondeu ty vstřiky skutečně odešly (rok výroby 2002) a oprava stála kolem 40 000 Kč. Spotřeba ve městě cca 8,5-9 litrů. Mimo město tak kolem 7 litrů. Pokud to valíš po dálnici 160km/h a více, tak jsi hodně přes 10litrů. Není to žádné úsporné auto (pohotovostní hmotnost 1550kg mluví za vše).
Motor je poměrně hlučný. Obzvlášť, jeli studený (v zimě je to hodně nepříjemné).
Špatně odhlučněný interiér - za deště bylo hodně slyšet, jak voda cáká na podběhy kol a podvozek.
Jinak ani po téměř 70 000 km v tom autě nic nevrzalo, neklepalo, nepraskalo.

Jízdní vlastnosti, řazení a řízení = super. Bez jediné reklamace z mé strany.
Vnitřní prostor = dostatečně velký a pohodlný pro 4 dospělé osoby
Kufr = u 5dv verze dostatečný, dobře využitelný. kombi to už je malý stěhovák

Ford Mondeo je prostě takový pracant. Design je šeď průměru, takže žádné emoce (ale nikoho neurazí). Ale to auto jezdí a jezdí a jen tam leješ naftu a olej.

parada další človíček ,kterému můžu poděkovat, pač je to k věci.. tohodle si vážně cením.. sice mě to mate.. No ještě napsat na každé auto v mém vyběru jednu negativní a i pozitivní názor (zkušenost) a budu zmatenej totálně :hm
izuel
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod DoubleSix 24. 11. 2006 11:45

Co se Astry s tímto motorem týče, odhaduji, že jich v ČR moc nejezdí (pokud vůbec nějaká). Navíc Astra je v porovnání s Mondeem malé auto, má ale výhodu - je konstrukčně novější.
Astra je typické německé auto. Design zvenku i zevnitř nenadchne, ale neurazí. Jízdní vlastnosti jsou dobré, auto je to spolehlivé (alespoň pokud posuzuji podle té, co jsme měli ve firmě).

Audi A4 - pokud chceš na někoho zapůsobit, tak jo. Ale jinak prostorově uvnitř malé, předražené, hlučný motor (TDI). Velmi dobré jízdní vlastnosti, zpracování, atd. Ve verzi quattro to nemá chybu (až na tu cenu a vnitřní prostor).

BMW - další image maker. Jízdní vlastnosti memá smysl komentovat. na tom autě se těžko hledají nějaké chyby a BMW si toho je vědomo, proto cena odpovídá (i u ojetiny). Motor patří na špičku segmentu.

Ale zkusíme přidat do výběru nějaké jiné auto:
Peugeot 406 Kombi 2.2 HDi. Seženeš za rozumné peníze. Motor je tichý a jede to dobře (natrhnul jsem s tím zadek kdejaké oktávce v TDI). Dle tvrzení mechanika z Peugeotu - poslední dobře udělaný Peugeot.
Podobně se bude chovat i Citroen C5. Další možností jsou motory 2.0HDi, které se tam začaly montovat později, ale to bude vycházet asi dráž.
Dobré reference bych mohl dát i na Xantii (spolehlivost, pohodlí, prostor).

Renault Laguna, asi 2.2 dCi. Prostorné a pohodlné. Ale bacha na stav turba (mělo tendence rychle odcházet) - u nás ve firmě takhle odešly 2 turba (2 laguny, 2 turba = dobré skóre :? ). Jinak je to "raketa" na kolech s tímhle motorem.

U japonců má smysl koukat pouze na Hondu Accord 2.2 Ctdi nebo Toyota Avensis (ale tady nebrat těch 85kW, je to málo). Ale tyhle auta budou asi dražší (neb jsou novější). Tady ti ale víc neřeknu, páč jsem v nich nejel.

Být já v tvé situaci, vybírám mezi Mondeem a 406.
DoubleSix
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod henk 24. 11. 2006 11:46

DoubleSix píše:Pokud to valíš po dálnici 160km/h a více, tak jsi hodně přes 10litrů. Není to žádné úsporné auto (pohotovostní hmotnost 1550kg mluví za vše).
l/quote]


To jako fakt ? Když jedu v Německu 160-180, tak mi v mojí 2.5V6 spotřeba leze někam k 11-12l (nakonec to stejně spadne někam k 10-11, protože co chvíli omezení na 120, 80, jízda v koloně za kamionem atd.). Furt žiju v tom, že nafťák na dálnici bere podstatně míň (teda ne že bych ho chtěl a spotřeba mě netrápí).
henk
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod DoubleSix 24. 11. 2006 11:58

henk : abys jel přes 160, musíš i ten diesel trochu víc točit (má to jen pětikvalt).

Uvedu pár příkladů (naměřené hodnoty z testu AutoBildu):
VW Golf 2.0 TDi (v závorce údaje pro 1.4TFSI)
100km/h = 5,6l (6,5l)
150km/h=7,9l (10,6l)
180km/h=10,9l (13,9l)
220km/h=16,4l (20,5l)
a to TDI jsou nejúspornější diesely.

Většina dieselů v testu práve při 160km/h jede za cca 10-11litrů

S tím Mondeem se jezdí v průměru za 7-7,5 litru (záleží samozřejmě kde jezdíš a jak)
DoubleSix
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Bob 24. 11. 2006 17:39

DoubleSix píše:Toyota Avensis (ale tady nebrat těch 85kW, je to málo). Ale tyhle auta budou asi dražší (neb jsou novější). Tady ti ale víc neřeknu, páč jsem v nich nejel.

.c/quote]

Nevím, co s tím chce autor diskuze dělat, ale těch 85 kW mě osobně stačí - pracně z toho 210 vytáhnu, ale 170 je běžná cestovní rychlost (na volné dálnici, v Praze jezdím pomalejš :cry: ). Na běžnou akceleraci mi to taky stačí.
Bob
Štamgast

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků