Ono to vydrží. Spíš jde o ten projev.
Nevím, jak se to teď chová s tím mildhybridním ústrojím a jestli ho třeba Ateca a Superb vůbec mají, ale co jsem měl půjčenou Atecu 2021, tak tam sice byl trochu pokrok proti DSG co jsem jezdil někdy 2018-2019, ale pořád to mělo své mouchy.
Když pominu to, že ten motor (1.5 TSI) prostě v normálním režimu nemá sílu na to, aby s tím autem důstojně pohyboval a musel jsem jezdit pořád na režim sport, abych se z toho nezbláznil (ten ale třeba nezařadí sedmý stupeň při 140km/h na dálnici, takže pak se přepíná zpět na normal, který má ale jinou mapu plynového pedálu a člověk si opět musí zvykat na něco jiného), tak tam zůstalo to nešťastné poskakování při parkování. Už jsou lepší rozjezdy a kolony jsou v pohodě, ale to parkování je pro ty, kteří jsou prostě zvyklí dojíždět někam na centimetry, kór třeba v kopečku, utrpení.
Mokré DSG je daleko lepší a jedním z těch důvodů je i to, že je tam prostě ve spojení s 2.0TSI nebo 2.0TDI lepší krouťák v tom spodku a funguje to pěkně i na ten normal režim.
Chce to vyzkoušet. Já to mám třeba nastavené tak, že suché DSG neberu jako něco navíc proti manuálu, spíš to beru jako alternativu. Buď prostě řaď jako mamlas nebo neřaď, ale budeš mít automat s kompromisy. U těch silnějších motorů bych ale bral automat všemi deseti, tam už ale stejně ani možnost manuálu není, takže bych to měl jednoduché
-- 25. 5. 2022 08:21 --berlin píše:@kurtoid Tiguan som zatial za 31k nenasiel.. teda je jeden, ta 130konova verzia ale sam si pisal ze to bude slabe. navyse, je to v uplne zakladnej vybave aka trendline a neni tam ani cuvacia kamera.
prvy pouzitelny tiguan je za 35k a to sme stale v manuale- bavime sa o skladovkach/ predvadzacich co su na ofiko Vw SK stranke
Máš pravdu, nějak jsem po ránu do hledání zvoral a zapomněl na ten automat a asi i zkontrolovat, jestli to má ve výbavě kameru.