Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
3MPS píše:Hele, měl jsme ji 3 roky. jezdil jsem z 90% dlouhý trasy 300+300km (šlo téměř výhradně o SC k jednomu zákazníkovi) a benzín jsme kupoval resp. se snažil kupovat 98. ne vždy a všude ho měli, takže tak z 1/3 jsem kupoval 95. za tři roky jsem neměl s motorem jeden jediný problém, tak jako se zbytkem auta. resp jeden byl - když mi žena před barákem nacouvala do mého Suba - zadní nárazník šel z JPN a stál 19 litrů Co je asi základ u tohoto motoru - olej. To ti řekne každej, kdo s 2,3DISI měl co do činění. Je tam předepsaný a je tam také napsáno, že je třeba dodržovat interval a specifikaci. To je jedna věc. Druhá je ta, že každej, kdo o tomto motoru něco ví, zkrátí interval a 6-7tkm a neleje tam sračky z Tesca. Na 3MPS jsme jezdil se spotřebou od 8,5 (to byla fakt ekojízda) až po 20/100 a najel jsem na ní cca 35tkm. Pak jsem ji prodal pánovi a asi po 4 letech mi psal, že ji prodává a mění za novější verzi (já měl tu první, dle mého líbivější). Motor v jeho případě disponoval 360HP a nájezd měl cca 100tkm. oleje nebral ani Ň, mezi výměnami se nedolévalo (interval asi 6tkm) a v té době měla už asi 7 let. po korozi ani stopa. Ale byla ošetřená jednak ode mě, a i on ji nechával stříkat dutiny a spodek. No a motor jako takový chce svůj režim - zahřát, ochladit, takový ty obecný věci. Ale ne podle teploty vody, ale podle teploty oleje, tzn, ne dříve než za 20-25km mu dávat pood kotel. Někdo si myslí, že když po 5km má voda 90°C, že to může roštovat. No a výsledek na sebe pak nenechá dlouho čekat. Co mivadilo, bylo to, že v zatáčkách ses s volantem musel přetahovat, ale zase to bylo o zvyku. Naštěstí měla SW omezený t.m. na 2. stupeň (a 1.), takež na kola to neposlalo plný zátah hned. Co bylo důvodem k prodeji mé 3MPS - jezdil jsme v zimě a měl jsme strach o korozi. Dnes vím, že zbytečnej. 3MPS prostě nehnily jako 6GH. A pak hluk od podběhů, když bylo posypáno makadamem, což v mém kraj bývalo fest. Jinak velmi slušný poměr cena/UH, jistě lepší než u Fordu ST.
maincoonsback píše:Jojo, Mazda 3MPS byla tak skvělá, že po ni zbyl jen nick. Její prodej ze strachu byl učiněný omyl.
Jejich ceny jsou na 60% odpovídající konkurence (která ne vždy je na tom spolehlivostí taky super)...
Prostě etalon must have.
3MPS píše: Ovšem v době, když jsem ji měl, jsme byl zblbý propagandou a prodal jsem ji právě kvůli té debilní propagandě, kterou dnes masíruje lidi internet. není holt nad vlastní zkušenost.
garážmistr píše:3MPS píše: Ovšem v době, když jsem ji měl, jsme byl zblbý propagandou a prodal jsem ji právě kvůli té debilní propagandě, kterou dnes masíruje lidi internet. není holt nad vlastní zkušenost.
Vždyť si se tý propagandy aktivně účastnil, tvrdil si, jak sis detailně prohlídl technická řešení mazdy, ošetření lemů, podběhů, atd. A že je nad slunce jasný, že to zrezne.
Lidi si posílal do salonů Mazdy, ať se přesvědčí sami. S dodatkem, že to každý, technicky erudovaný jedinec, musí poznat.
goes píše:Souhlasim. Navic vsech tvych 350 zanamych co melo nemecke vozy a travili 40% casu v servisu na subaru preslo taky. Pri plnem vyuzivani 300 koni to zere do 3 litru a nikdy se to nekazi.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků