Superb 2.8 V6, LPG?

Poraďte jaké auto koupit!

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod MELLO 17. 12. 2012 22:58

IMHO ideální volba pro socky, co chtějí sekat patky
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod lukas.pce 17. 12. 2012 22:59

a nedaj se ty katy a lambdy nejak vyhazet (teda spis bude se ecu branit? :D )? :-[ Co jsem koukal do dilensky prirucky tak se do roku 2002 delala 140kw verze co splnovala jenom EU2 ale zato mela jenom jednu lambdu a katalyzator...
S1 V6
Škoda Heinline 1.4
Citroen Berlingo 1.4
lukas.pce
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukyman 17. 12. 2012 23:05

Můžeš vyhodit všechno co je za prvníma lambdama tzn. katy a lambdy za katy. Pak to ale na tebe bude pořád blikat na přístrojovce (žlutá ikonka s blokem motoru - řídící jednotka si totiž hlídá funkci katalyzátoru), dál budeš pro ekomaniaky nepřítel číslo jedna :-) a neprojdeš stk resp. emisema.
Lukyman
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jelass 17. 12. 2012 23:08

Tady to asi bude zase o opicích a banánech...
Jelass
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod lukas.pce 17. 12. 2012 23:10

no ono lpgcko ma nizsi emise :pozor A porad to bude lepsi nez naftaky ;-] S tim stkčkem bych to nevidel tak horce, plno aut ma uz davno mrtvej kat a stejne projdou (jsou tam asi velky rezervy)

Samozrejme tohle bych udelal az kdyby se to zacalo **** mno..

Asi do toho pujdu.. Jeste by me zajimala ta naprava, nevi nekdo?
S1 V6
Škoda Heinline 1.4
Citroen Berlingo 1.4
lukas.pce
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod burty s krenem 17. 12. 2012 23:15

ja bych rekl, ze naprava nebude to nejhorsi :D
kazdopadne to uz bylo po tom extenpore s hlinikem ne? to by melo byt cajk
VW Golf VIIIC 1.5 eTSI 110kw
Ford Fiesta ST 1.5 EB 147kw
burty s krenem
Demakokot
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod orgasmic 18. 12. 2012 07:25

Na predni naprave ma kazde kolo 4 cepy, ktere se musi draze menit s celym ramenem.

Obecne tohle auto neni pro socky, takze se na nej vyprdni a kup neco jineho.
NEevlim, tedy jsem.
orgasmic
Poslední varování
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tycoon 18. 12. 2012 07:53

Pokud s těma katalyzátorama a lambdama nic není, proč by se měly vyhazovat ven ? Celkově to není drahá položka, můžeš sehnat na vrakáči nebo koupit univerzální. Ale pravdou je, že servisní náklady Superbu 2.8 po 280 tisících km budou prostě vždy vyšší než u obyčejné Fábie, nemluvě o Favoritu, ve srovnání s nekoncernovými auty to nebude až tak špatné. Takže pokud ses do kamarádová Superba zamiloval, tak si to ještě jednou z chladnou hlavou promysli. Cena auta + přestavba + servis
+ spotřeba 12 litrů LPG (+ litr až dva benzínu).
FR 1.4 TSI 92 kW
ex Fabia 2.0 MPI 85 kW LPG
tycoon
Inventář

Odeslat příspěvekod gewehr 18. 12. 2012 08:25

lukas.pce píše:mg lpg neni prznitko... Bez lpgcka nemam na provoz..
do auta s nalietanymi 300t km vrazat lpg je imho nezmysel, olietane s takymto motorom sa to kupuje prave preto ze to ma nizku nadobudaciu cenu, cimkolvek ju v tejto faze zivota zvysovat je nezmysel. A este dobra rada na zaver, ked nemas na prevadzku, tak to proste nekupuj. Kup nieco s 1.4 benzinom a mozna to uzivis. Aj ked v spotrebe zas az taky priepastny rozdiel nebude.
María de las Mercedes
Karl Friedrich Benz
gewehr
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod burty s krenem 18. 12. 2012 08:50

nebo nejake mene narocny motor.
nejaky pekny 2.0 atmo treba anebo 2.3 apod. 4valec. kdyz to bude lehci...
VW Golf VIIIC 1.5 eTSI 110kw
Ford Fiesta ST 1.5 EB 147kw
burty s krenem
Demakokot
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod broom 18. 12. 2012 09:46

me prijde, ze lidi v dnesni dobe koupi i premiovy stare *****, aby ukazali jakci jsou to frajeri, ale ve finale na to nemaji. sel bych do neceho novyho za rozumne ceny. Suprb je designove pekne auto, alespon pro me a koupil bych ho od Škodovky spise, nez jeji ostatni modely - jen kdyby uz nebylo na vyber vubec nic jineho.
Víc lidí víc ví
broom
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod aikoN 18. 12. 2012 09:53

Já osobně bych do toho taky nešel. Celé to na mě působí tak, že na provoz toho auta zatím nemáš (nic ve zlém, já bych na to taky neměl). Stačí jedna vážnější porucha a končíš, a že u takto opotřebeného auta to není nepravděpodobné.

Prostě i když ceny kdysi drahých aut klesají, náklady na provoz jsou stejné (většinou i vyšší - opotřebení), jako když byly nové. Pak to dopadá tak, že si někdo koupí jetou A6 v ceně nové fábky v domnění, že ho to vyjde prakticky nastejno a jak to vyřešil. Nakonec pak nevydělává na nic jiného.

Koupil bych nějaké obyčejnější auto, třeba s 1.4, 1.6 atmosférou a spokojeně si jezdil. Sice to nebude tak super kára, ale zase je k nezaplacení ten bezstarostný pocit.
aikoN
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod robbert 18. 12. 2012 10:19

S tímto motorem nemám zkušenost, ale měl jsem SI 1,9 TDi a najeto přes 320K km než šel do světa a jezdil bez jediné poruchy. Měnil se jen spotřebák. Super auto. Následně jsem pořídil SII v benzínu (1,8 TSI) a veden snahou ulehčit si život to bylo s DSG čkem. Na tomhle autě byly pořád nějaké problémy elektrika, bufík, DSGčko a nakonec motor. Takže mě to přijde, že čím jsou auta novější, tím jsou ojebanější. Nicméně pokud nemám moc peněz, tak bych si auto s reálnými 200K+ nekupoval. Může být vše OK, ale údržba leze docela do peněz. Takže opravdu raději něco s méně kilometry a méně náročné na případnou údržbu...
Mé příspěvky vyjadřují mé názory. Chcete se mnou nesouhlasit? Můžete, ale to je asi vše, co můžete.

Bože, dej mi sílu, abych změnil, co změnit mohu, dej mi trpělivost, abych snesl to, co změnit nemohu, dej mi moudrost, abych to od sebe rozeznal.
Nekácet!
robbert
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jelass 18. 12. 2012 10:36

aikoN píše:Já osobně bych do toho taky nešel. Celé to na mě působí tak, že na provoz toho auta zatím nemáš (nic ve zlém, já bych na to taky neměl). Stačí jedna vážnější porucha a končíš, a že u takto opotřebeného auta to není nepravděpodobné.



Přesně tak, přijde mi to jako z mateřský školky na vysokou. Z desetikorunovejch částek na tísícový. To nemůže dopadnout dobře.
Jelass
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod lukas.pce 18. 12. 2012 11:26

1.4ku fakt nechci, to i to facko mi jede lip. Porad si rikam ze je to stara poctiva atmosfera navic s jeste pomerne malym vykonem, tam by se nemelo co *****..Ja bych i na ten benal mel ale kdo mel nekdy lpgcko nechce uz jinak 8-P

a zase ze superba nedelejte nejakou premiovku, ten konkretni motor ma celkem dost aut v koncernu takze teoreticky i ND by meli bejt... repase ty predni napravy jsem nasel ted za 5tis (nemecka druhovyroba), pracicka tak 2,5k.. to neni zase tak strasny.

Kdyz si koupim fabku tak jsou tam ty servisni ukony taky drahy..

U facka je vsechno sice levny ale dela se to x krat castejc, v tomhle ohledu je asi nejlepsi felda, ta je takovej kompromis mezi fackem a fabkou..
S1 V6
Škoda Heinline 1.4
Citroen Berlingo 1.4
lukas.pce
Inventář
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků