Na kickdown t.j. proslapnuti plynu na podlahu (melo by u podlahy byt znat prekonani odporu navic) by se mela prevdovka snazit zaradit nejnizsi mozny kvalt. U trikvaltu to obycejne je podrazeni o jeden kvalt, u ctyrkvaltu to je 1-2 kvalty(podle toho jak mu to vychazi).
Jinak u mne(MeganeII) se prevodovka fakt snazi pri klidny jizde vrazit tam ctyrku co nejdriv - takze klidne i v padesati. Ale pak staci abych jenom lehce prislapl plyn a lup, je tam trojka. I kdyz taky ne uplne. Kdyz budu pridavat ten plyn pomalinku, tak tam ta ctyrka pocka, kdyz rychle, tak podradi.
Stejne tak voli rezimy podle toho jak jedu(klidna jizda az ostra jizda) a podle toho radi a i nechava ruzne vytoceny motor. Pri hodne klidny jizde bych rekl ze skoro podtaci motor, pri ostry s nim nechce klesnout pod 3000 ot/min. Pry se to uci podle poslednich peti minut jizdy. Pri proslapnuti plynu krome kickdownu navic jeste zmeni rezim razeni smerem k ostrejsi jizde nez by odpovidal tem poslednim peti minutam. Takhle nejak to funguje.
Neni to spatny, ale diky promennemu chovani ta prevodovka neni uplne na 100% "citelna" jako bejvaval ten blbouckej trikvaltovej automat co jsem mival. No treba se naucim, zas tak dlouho s tim jeste nejezdim. Anebo se proste prestanu zajimat jaky tam je kvalt a jaky ma motor otacky a proste "prevodovko, zarad tam co je potreba"