Volvo V40 D4 Drive-E 8st.Geartronic

Aston Martin, Bentley, Volvo, Saab...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Ferohora 6. 10. 2014 09:50

Mal uz niekto prilezitost sa zviezt?
3 GT
BMW
Ferohora
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Duri13 6. 10. 2014 09:58

To je 140kW verzia? Isiel som iba s 133kW D4 8st v XC60. To ti asi nepomoze, co?
Duri13
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ferohora 6. 10. 2014 11:15

Ano 140kW. Ide mi skor o ten 8st.-Geartronic a celkovy dojem z tej kombinacie. Takze aj dojem XC60 moze byt zaujimavy aj ked je to tazsie auto.
3 GT
BMW
Ferohora
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Duri13 6. 10. 2014 11:28

Tak fajn...

Ta kombinacia D4 a 8st automat sa mi velmi paci. Auto je zive, tych 133kW da 100ku za 8.5s, na ceste sa nestratis :) Co sa automatu tyka, pri preradovani citis 1-2-3 a potom dalsie uz nie. Automat drzi auto vacsinou okolo 1500 otacok, pri 135kmh toci presne 2000 a pri 200kmh je to okolo 3600. Radi, myslim, velmi pekne - nemam sa na co stazovat. Zaujima ta nieco konkretnejsie?
Tych 140kW bude mozno na V40 az prilis :D
Duri13
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod zandome 6. 10. 2014 13:08

ja by som len dodal, ze ten automat nie je od ZF, ale od AISINu
zandome
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ferohora 6. 10. 2014 14:00

V podstate ma zaujimal hlavne ten automat a ci je poznat radenie napr. v porovnani so 7st.DSG kde viem ze preradil, len podla poklesu/narastu otaciek. Ze to bude ziho, je zjavne z udavanych parametrov, ze 100ka za 7.2 ;o) ale kW nie je nakoniec nikdy dost.
Dufam ze bude niekde pobliz na salone predvadzacka.

-- 6. 10. 2014 14:01 --

zandome píše:ja by som len dodal, ze ten automat nie je od ZF, ale od AISINu


a to je dobre nebo spatne ? 8-)
3 GT
BMW
Ferohora
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 6. 10. 2014 14:09

to je uplne jedno
anonymni

Odeslat příspěvekod Duri13 6. 10. 2014 14:30

zandome píše:ja by som len dodal, ze ten automat nie je od ZF, ale od AISINu

Niekto tu pisal, ze je to od ZF? :hm

-- 6. 10. 2014 14:33 --

fero: ak ti ide o to, aby si netusil, ze sa zaradila ina rychlost, tak ta musim sklamat a budes musiet ist k inej znacke. Ale uprimne, neviem si predstavit, ze by sa niekto rozhodol tento automat NEkupit iba kvoli tomu, ze 1-2-3 preradenie zaregistruje. Moja zena by ti napr povedala, ze vobec netusi, kedy to preradenie nastalo. S DSG bohuzial nemozem porovnat, nemam skusenost.
Duri13
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 6. 10. 2014 15:14

U DSG je razeni citelne i necitelne, to zalezi na tom jak clovek jede. Pokud se rozjizdi klidne, tak vetsinou nejde citit nic, tedy mimo zvuk. ALe pokud na to slapen, tak to tak kope kvalty pod plynem a citit to je hodne. U podrazovani to citelne neni skoro nikdy na automatu, ale treba pri dojezdu na nulu tak to 2-1 citit je skoro vzdy.
Obcas taky udela neco ve smyslu prokluzu, ze proste radi o stupen vyse jakoby clovek dal plyn a dlouho poustel spojku s takovym divnym cuknutim.

Proste prevodovka, kde neni citit zmena kvaltu existuje, rika si ji variator. Jinak to jde citit vzdy, jen je otazkou jak moc a za jakych okolnosti.
anonymni


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků