Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
Deli píše:sem nějak nezaregistroval, že se tak děje...
Dulezite u BMW je na jakych bylo provozovano kolech, silene tam trpi podvozek a opravy jsou v radech desitek tisic (sam jsem zazil ), takze rada co usetri spoustu penez - ber jen auto co ma originalni bmw kola a to v nejmensim moznem rozmeru napr. asi 15" u e46 tim mas z poloviny vyhrano.Road_Runner píše:Prolezla jsem nějaké testy třídy 3 (E 90, 92, 91) na AR a tam na RFT skoro dští síru.
Hele, pánové, vypadá to, že v mém sociálním okolí bude k mání E46 320i před FL. Motor bude asi M52TUB20, 1,99 l, I6. Auto je olítané (200 Mm), ale ten kluk ho má přes 6 let a docela ho opečovává. Auto je bez jakéhokoliv tuzingu. Přemýšlím, že za tak 100 k Kč bych ho koupila a zároveň se zbavila
VW 9N3 HTP 40kW MY 2006 (kterého mám plné zuby - teda toho motoru, auta vcelku ani ne).
Očekávám, že servis nebude stát o mnoho více než u toho VW (zatím 15 kKč / ročně při nájezdu 12 Mm), dosažitelnou spotřebu 9l / 100 km a povinné ručení 9 kKč ročně. Na havarijku u takhle starého auta dlabu.
Na co si dát pozor?
Eksen píše:Pjanda: Pěknej článek, po dlouhý době zase něco, co jsem si rád přečetl
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků