Ovládání tempomatu VW

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod gewehr 3. 4. 2012 14:20

mne je ten system uplne ukradnuty, momentalne jazdym stylom, ze na jedno nastartovanie spravim spravidla viac ako 100km po dialnici/okreskach. Takze by mi to asi bolo uplne nahovno.
María de las Mercedes
Karl Friedrich Benz
gewehr
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod řidič Pavel 3. 4. 2012 16:15

m4lcolm píše:Takže klasika, kdo to nemá, závidí. ;-)


Tak jsem to nemyslel. Prostě je mi ta fíčura ukradená, stejně jako např. kontrolka nezapnutých pásů. Žádné emoce ve mě nevyvolává, určitě bych si za ní nepřiplácel, ani bych neodmítnul koupi auta, kde je to v sériové výbavě.
Mám pocit, že je to tady zbytečná bouře ve sklenici vody.
řidič Pavel
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod gewehr 3. 4. 2012 16:50

řidič Pavel píše:...určitě bych si za ní nepřiplácel... bych neodmítnul koupi auta, kde je to v sériové výbavě
to si ako myslis ze ti to tam automobilka dala zadarmo? Jediny rozdiel seriovej oproti priplatkovej vybave je ten, ze ten priplatok odmietnut nemozes
María de las Mercedes
Karl Friedrich Benz
gewehr
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Heini 3. 4. 2012 16:58

řidič Pavel píše:No, jelikož stopstart funguje až u teplýho, promazanýho motoru,zátěž startéru je výrazně nižší než u studenýho motoru (pozná se to podle zvuku startu, poklesu napětí na voltmetru), tak bych se toho nebál, že by to startér nevydržel, když je je i na to konstruován. Někde jsem četl, že životnost těchto odolnějších startérů je kolem 90 tisíc studených startů. Tak si to sami spočtěte.


90 tisíc cyklů mně teda připadá dost málo. A bohužel automobilky tak nějak zapomínají na to, že by stop/start mohl ovlivňovat i jiné díly. Takže už se nám nejednou stalo, že při náběhu výroby nám zástupce automobilky jen tak mimochodem mezi řečí sdělil, že ten motor bude mít stop/start.

Nakonec se ukazuje, že nějaké velké problémy s tím spojené nejsou, ale testované to nijak nebylo, nikdo na to nemyslel, takže prostě obyčejná haluz.
Není na světě člověk ten, aby se zalíbil lidem všem.

Umění žít spočívá v tom umět se včas rozhodnout, na co se dřív *****.
Heini
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod gewehr 3. 4. 2012 17:16

Co furt mate s tou zivotnostou? Automobilka potrebuje vyrabat a predavat. Nizsia zivotnost je vhodna vlastnost, a pokial sa to da schovat za teoreticky nizsiu spotrebu a akoze ekologicke citenie, tak preco to zakaznikovi nevsugerovat? Presvedceny zakaznik bude stastnejsi, automobilka bude viac tocit, dodavatelia zvysia obraty, vrakace budu mat viac roboty, stat castejsie mat svoju DPH, no proste vsetci budu stastni az dokial nepomru.
María de las Mercedes
Karl Friedrich Benz
gewehr
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D1.8T 3. 4. 2012 17:21

řidič Pavel píše:Jinak je docela příjemný stát na semaforech a neposlouchat "chrochty-chrochty"...


Tohle jsem vyřešil už dávno...

-- 3. 4. 2012 18:31 --

gewehr píše:
řidič Pavel píše:...určitě bych si za ní nepřiplácel... bych neodmítnul koupi auta, kde je to v sériové výbavě
to si ako myslis ze ti to tam automobilka dala zadarmo? Jediny rozdiel seriovej oproti priplatkovej vybave je ten, ze ten priplatok odmietnut nemozes


Hyundai s Kií si počítají 7000,-Kč za 1 kus ISG.
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod řidič Pavel 3. 4. 2012 17:32

gewehr píše:to si ako myslis ze ti to tam automobilka dala zadarmo? Jediny rozdiel seriovej oproti priplatkovej vybave je ten, ze ten priplatok odmietnut nemozes

A to usuzuješ z čeho, že si to myslím? Nedělej prosím ze mě blbce. Prostě když to bude v sériové výbavě, tak se z toho nebudu hroutit a nebudu odcházet kvůli tomuhle k jinému modelu. Ostatně, když platím nějakou úroveň výbavy, tak tam jsou vždy nějaké prvky, které tam toleruji, ač je nepotřebuji.
řidič Pavel
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Heini 3. 4. 2012 17:34

Drtivá většina ekologických *****ítek zvyšuje výrobní náklady a zesložiťuje konstrukci i montáž. Tedy stojí to peníze. Žádná automobilka nemá zájem na tom, aby tam byly, ale bohužel legislativa je neúprosná.

A žádná automobilka nemá zájem vyrábět auta, která vydržejí 30 let. Proč? Protože by stála 5x tolik a nikdo by je nekupoval. Chtěl bys mít své současné auto dalších 30 let? Většina automobilek počítá se životností kolem 10-15 let, ale to jsou stejně teoretická čísla, protože reálně to otestovat prakticky nejde.

V automobilové branži funguje tak silná konkurence, že si nikdo nemůže dovolit dělat něco, co by "schválně nevydrželo". Každej se snaží dělat to nejlepší, co s reálnými cenami jde a že to někdy občas a někdy častěji nevyjde není žádnej naschvál. Konstrukce aut ve většině věcí jede na hranici fyzikálních limitů, takže těch starostí je už tak dost, ještě tam schválně nasazovat "zkracovače životnosti", to by bylo fakt terno :oboze Plus, NIKDO ti spolehlivě nevypočítá, jaké řešení kolik vydrží. Ano, dělají se různé životnostní zkoušky. Ale realita je natolik různorodá, že se velmi často vyskytne problém, na který se při konstrukci nepřišlo ani náznakem, naopak "jasnej průser", na jehož opravu se vynaloží statisíce eur nakonec znamená problém u tří kusů z miliónu.
Není na světě člověk ten, aby se zalíbil lidem všem.

Umění žít spočívá v tom umět se včas rozhodnout, na co se dřív *****.
Heini
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod gewehr 3. 4. 2012 18:42

tu je to jak na zraze akademikov :tleskani
María de las Mercedes
Karl Friedrich Benz
gewehr
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Heini 3. 4. 2012 18:53

Tak sem nechoď a hned to bude lepší ;-)
Není na světě člověk ten, aby se zalíbil lidem všem.

Umění žít spočívá v tom umět se včas rozhodnout, na co se dřív *****.
Heini
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod gewehr 3. 4. 2012 19:16

taku radost ti neurobim :-)
María de las Mercedes
Karl Friedrich Benz
gewehr
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 3. 4. 2012 19:57

Gewehr - to je jako aružie?
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Klokan.Jack 4. 4. 2012 08:11

m4lcolm píše:No treba u fiatu se da aspon po startu jednorazove do zhasnuti motoru vypnout - holt se clovek nauci ten debilni cudl zmacknout hned povotoceni klicku ve starteru, treba misto rozsveceni svetel, ktere je dnes uz automaticke.

To by se mělo ale tady taky

-- 4. 4. 2012 09:12 --

spitfireIX píše:A pak je tu třetí tábor. Ten start-stop nemá a vůbec mu to nevadí.

:mrgreen: :mrgreen: :tleskani

-- 4. 4. 2012 09:14 --

orgasmic píše:Nemam a nechtel bych to. Na sluzebnim jsem to mel a bylo to deaktivovane.
Jen chujovina, co se muze ***** a neverim, ze to motoru nevadi.

A jak jste toho docílili. Já si tedy myslím, že na to neofiko brzo někdo příjde a za pár kor to bude v nabídce. :hm Se toho nebojim

-- 4. 4. 2012 09:21 --

D1.8T píše:Hyundai s Kií si počítají 7000,-Kč za 1 kus ISG.

Sis asi nevšiml na jakým vláknu jaké automobilky jseš ne? :mrgreen:
VW Passat 2.0 BiTDI 7 st. DSG 4 motion

druhé v rodině : Seat Leon ST 1.2 TSI 110 k 7 st. DSG

Dříve: VW Passat All Track 2.0 TDI 125 KW 4motion 6 st.DSG , OII FL 1.6 TDI CR se 7st. DSG , OI 1.9 TDI 81 KW, OII 1.9 TDI PD 77 Kw
Klokan.Jack
Štamgast
Uživatelský avatar

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků