Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
m4lcolm píše:Takže klasika, kdo to nemá, závidí.
to si ako myslis ze ti to tam automobilka dala zadarmo? Jediny rozdiel seriovej oproti priplatkovej vybave je ten, ze ten priplatok odmietnut nemozesřidič Pavel píše:...určitě bych si za ní nepřiplácel... bych neodmítnul koupi auta, kde je to v sériové výbavě
řidič Pavel píše:No, jelikož stopstart funguje až u teplýho, promazanýho motoru,zátěž startéru je výrazně nižší než u studenýho motoru (pozná se to podle zvuku startu, poklesu napětí na voltmetru), tak bych se toho nebál, že by to startér nevydržel, když je je i na to konstruován. Někde jsem četl, že životnost těchto odolnějších startérů je kolem 90 tisíc studených startů. Tak si to sami spočtěte.
řidič Pavel píše:Jinak je docela příjemný stát na semaforech a neposlouchat "chrochty-chrochty"...
gewehr píše:to si ako myslis ze ti to tam automobilka dala zadarmo? Jediny rozdiel seriovej oproti priplatkovej vybave je ten, ze ten priplatok odmietnut nemozesřidič Pavel píše:...určitě bych si za ní nepřiplácel... bych neodmítnul koupi auta, kde je to v sériové výbavě
gewehr píše:to si ako myslis ze ti to tam automobilka dala zadarmo? Jediny rozdiel seriovej oproti priplatkovej vybave je ten, ze ten priplatok odmietnut nemozes
m4lcolm píše:No treba u fiatu se da aspon po startu jednorazove do zhasnuti motoru vypnout - holt se clovek nauci ten debilni cudl zmacknout hned povotoceni klicku ve starteru, treba misto rozsveceni svetel, ktere je dnes uz automaticke.
spitfireIX píše:A pak je tu třetí tábor. Ten start-stop nemá a vůbec mu to nevadí.
orgasmic píše:Nemam a nechtel bych to. Na sluzebnim jsem to mel a bylo to deaktivovane.
Jen chujovina, co se muze ***** a neverim, ze to motoru nevadi.
D1.8T píše:Hyundai s Kií si počítají 7000,-Kč za 1 kus ISG.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků