Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
D1.8T píše:K86 píše:druhym koncem, proc?
Protože má 2?
skype píše:A já žil v tom, že F01 má ještě V8 naftu
Jim píše:však vím, že to není na závodění (proto jsem psal: klidně se sníženým výkonem). Třílitr nabídne slušnou kultivovanost a lepší záběr z nízkých otáček. Navíc Amarok se netváří jako čistě pracovní auto, ale spíš jako všestrannější typ. Nemám nic proti dvoulitrům, někomu zcela postačí, ale myslím, že šestiválec si to zaslouží.
Koneckonců takového motoru se dočkala Navara, přímý konkurent Amaroka...
Jim píše:kdyby do toho dali třílitr diesel z Audi (klidně s o něco sníženým výkonem), tak by to byl ideál...
Jim píše:však vím, že to není na závodění (proto jsem psal: klidně se sníženým výkonem). Třílitr nabídne slušnou kultivovanost a lepší záběr z nízkých otáček. Navíc Amarok se netváří jako čistě pracovní auto, ale spíš jako všestrannější typ. Nemám nic proti dvoulitrům, někomu zcela postačí, ale myslím, že šestiválec si to zaslouží.
K86 píše:aktualni generace? ja myslim ze 3, ale 2 nebo tri dira tam je stejne
K86 píše:aktualni generace uz jen sestihrnky
V8 mela oznaceni tusim 745D
řidič Pavel píše:Jim píše:však vím, že to není na závodění (proto jsem psal: klidně se sníženým výkonem). Třílitr nabídne slušnou kultivovanost a lepší záběr z nízkých otáček. Navíc Amarok se netváří jako čistě pracovní auto, ale spíš jako všestrannější typ. Nemám nic proti dvoulitrům, někomu zcela postačí, ale myslím, že šestiválec si to zaslouží.
No zrovna etalon této třídy - Toyota Hilux - má sice třílitr, ale pouze čtyřválec. Že tam není V6 asi bude mít praktický důvod, pokud tedy auto chceme brát jako co nejspolehlivějšího pracanta.
K86 píše:jako uzivatel, ktery nema moc v lasce automaty k tomu muzu rict toto,
jel jsem s nekolika modernimi automaty posledni doby ktere mely patrit ke spicce na trhu, Yetti 2,0TDI 103kw, DSG prevodovka nevedela obcas co delat a hodila tam spatny kvalty, Infiniti FX50S jedna z mala prevodovek kde delala presne to co jsem chte ja, nikoliv ona, BMW 740D x-drive, tam byl taky osmistupnovy automat, fungoval docela dobre, ale obcas misto podrazeni zaradil nahoru. 5GT 550i perfektni fungovani
530xD me moc nenadchla, ale ucel to asi splni. Q7 4,2TDi pouze sestikvalt, ale fungoval prekvapive dobre!
Po probirani veci s dlouholetymi uzivately automatu jsme se shodli na tom, ze aby automat fungoval, musi mit oporu v dostatecne silnem motoru. A jak uz tu nekdo nekdy psal, ctyrvalce nemaji s automatem cenu. V Pripade Amaroku, dvakrat oturbeneho motoru s relativne malym objemem to nebude zadna slava
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků