VW Amarok - 8st automat

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod robbert 13. 3. 2012 08:34

Jak jsem na netu našel tak prodávám...
Mé příspěvky vyjadřují mé názory. Chcete se mnou nesouhlasit? Můžete, ale to je asi vše, co můžete.

Bože, dej mi sílu, abych změnil, co změnit mohu, dej mi trpělivost, abych snesl to, co změnit nemohu, dej mi moudrost, abych to od sebe rozeznal.
Nekácet!
robbert
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vana666 13. 3. 2012 08:41

jj, v amaroku 2,0 TDI má 90kW
a 2,0 BiTDI 120 kW nebo 132 kW
Vana666
Servismen
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod robbert 13. 3. 2012 08:47

Motor Výkon kW (k) Prevodovka Model Užitecná hmotnost (kg)* Cena Kc bez DPH Cena Kc s DPH
2,0 TDI 90 (122) 6stupnová 2HBA13 948 - 778 kg 522 592 627 110
2,0 TDI 4Motion 90 (122) 6stupnová 2HBA14 872 - 673 kg 564 218 677 061
2,0 BiTDI 120 (163) 6stupnová 2HBA23 938 - 768 kg 569 421 683 305
2,0 BiTDI 4Motion 120 (163) 6stupnová 2HBA24 862 - 663 kg 611 046 733 255
2,0 BiTDI 4Motion
Automat 132 (179) 8st. automatická 2HBA3A 835 - 621 kg 659 865 791 838

Automat má 132 kw

Vana byl jsi rychlejší...

Ale Amarok je brán jako užitkové auto, takže to stačí...
Naposledy upravil robbert dne 13. 3. 2012 08:49, celkově upraveno 1
Mé příspěvky vyjadřují mé názory. Chcete se mnou nesouhlasit? Můžete, ale to je asi vše, co můžete.

Bože, dej mi sílu, abych změnil, co změnit mohu, dej mi trpělivost, abych snesl to, co změnit nemohu, dej mi moudrost, abych to od sebe rozeznal.
Nekácet!
robbert
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jim 13. 3. 2012 08:48

kdyby do toho dali třílitr diesel z Audi (klidně s o něco sníženým výkonem), tak by to byl ideál...
Fabia RS Dieselpower - 274PS@578Nm - EX
BMW 335Cd Dieselpower - 340PS@707Nm
Jim
TDI tuner roku 2007

Odeslat příspěvekod robbert 13. 3. 2012 08:50

To ale není auto na závodění, ale užitkový vůz... Tam se na výkon asi nehraje... Takže raději méně a spolehlivěji... Tak nějak bych to viděl...
Mé příspěvky vyjadřují mé názory. Chcete se mnou nesouhlasit? Můžete, ale to je asi vše, co můžete.

Bože, dej mi sílu, abych změnil, co změnit mohu, dej mi trpělivost, abych snesl to, co změnit nemohu, dej mi moudrost, abych to od sebe rozeznal.
Nekácet!
robbert
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jim 13. 3. 2012 09:24

však vím, že to není na závodění (proto jsem psal: klidně se sníženým výkonem). Třílitr nabídne slušnou kultivovanost a lepší záběr z nízkých otáček. Navíc Amarok se netváří jako čistě pracovní auto, ale spíš jako všestrannější typ. Nemám nic proti dvoulitrům, někomu zcela postačí, ale myslím, že šestiválec si to zaslouží.
Koneckonců takového motoru se dočkala Navara, přímý konkurent Amaroka...
Fabia RS Dieselpower - 274PS@578Nm - EX
BMW 335Cd Dieselpower - 340PS@707Nm
Jim
TDI tuner roku 2007

Odeslat příspěvekod K86 13. 3. 2012 09:30

D1.8T píše:
K86 píše:druhym koncem, proc?

Protože má 2?


aktualni generace? ja myslim ze 3, ale 2 nebo tri dira tam je stejne

-- 13. 3. 2012 09:31 --

skype píše:A já žil v tom, že F01 má ještě V8 naftu :/


aktualni generace uz jen sestihrnky
V8 mela oznaceni tusim 745D
GVII kombi 1.6 TDI 85kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod robbert 13. 3. 2012 09:40

Jim píše:však vím, že to není na závodění (proto jsem psal: klidně se sníženým výkonem). Třílitr nabídne slušnou kultivovanost a lepší záběr z nízkých otáček. Navíc Amarok se netváří jako čistě pracovní auto, ale spíš jako všestrannější typ. Nemám nic proti dvoulitrům, někomu zcela postačí, ale myslím, že šestiválec si to zaslouží.
Koneckonců takového motoru se dočkala Navara, přímý konkurent Amaroka...


A bude hůř...
Mé příspěvky vyjadřují mé názory. Chcete se mnou nesouhlasit? Můžete, ale to je asi vše, co můžete.

Bože, dej mi sílu, abych změnil, co změnit mohu, dej mi trpělivost, abych snesl to, co změnit nemohu, dej mi moudrost, abych to od sebe rozeznal.
Nekácet!
robbert
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 13. 3. 2012 09:54

Jim píše:kdyby do toho dali třílitr diesel z Audi (klidně s o něco sníženým výkonem), tak by to byl ideál...


+1
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod řidič Pavel 13. 3. 2012 10:07

Jim píše:však vím, že to není na závodění (proto jsem psal: klidně se sníženým výkonem). Třílitr nabídne slušnou kultivovanost a lepší záběr z nízkých otáček. Navíc Amarok se netváří jako čistě pracovní auto, ale spíš jako všestrannější typ. Nemám nic proti dvoulitrům, někomu zcela postačí, ale myslím, že šestiválec si to zaslouží.

No zrovna etalon této třídy - Toyota Hilux - má sice třílitr, ale pouze čtyřválec. Že tam není V6 asi bude mít praktický důvod, pokud tedy auto chceme brát jako co nejspolehlivějšího pracanta.
řidič Pavel
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod D1.8T 13. 3. 2012 10:21

K86 píše:aktualni generace? ja myslim ze 3, ale 2 nebo tri dira tam je stejne


740d F01 má dvě turba.
Všichni čekáme, že třetí turbo s turbodírou konečně zamete. ;-)



K86 píše:aktualni generace uz jen sestihrnky
V8 mela oznaceni tusim 745D


e65 preFL byla 740d poFL 745d
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod robbert 13. 3. 2012 10:35

řidič Pavel píše:
Jim píše:však vím, že to není na závodění (proto jsem psal: klidně se sníženým výkonem). Třílitr nabídne slušnou kultivovanost a lepší záběr z nízkých otáček. Navíc Amarok se netváří jako čistě pracovní auto, ale spíš jako všestrannější typ. Nemám nic proti dvoulitrům, někomu zcela postačí, ale myslím, že šestiválec si to zaslouží.

No zrovna etalon této třídy - Toyota Hilux - má sice třílitr, ale pouze čtyřválec. Že tam není V6 asi bude mít praktický důvod, pokud tedy auto chceme brát jako co nejspolehlivějšího pracanta.


Tady by každý chtěl nejméně desetivál a kdo ho nemá je out, ale pak si koupí nějakou ojetinu... Prostě kecat to jo, ale pak, když mají investovat, tak to už zase ne... prostě to tak chodí...

A myslím, že to je opravdu kvůli spolehlivosti a co nejnižším nákladům na případnou údržbu...
Mé příspěvky vyjadřují mé názory. Chcete se mnou nesouhlasit? Můžete, ale to je asi vše, co můžete.

Bože, dej mi sílu, abych změnil, co změnit mohu, dej mi trpělivost, abych snesl to, co změnit nemohu, dej mi moudrost, abych to od sebe rozeznal.
Nekácet!
robbert
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Klokan.Jack 15. 5. 2012 21:58

K86 píše:jako uzivatel, ktery nema moc v lasce automaty k tomu muzu rict toto,
jel jsem s nekolika modernimi automaty posledni doby ktere mely patrit ke spicce na trhu, Yetti 2,0TDI 103kw, DSG prevodovka nevedela obcas co delat a hodila tam spatny kvalty, Infiniti FX50S jedna z mala prevodovek kde delala presne to co jsem chte ja, nikoliv ona, BMW 740D x-drive, tam byl taky osmistupnovy automat, fungoval docela dobre, ale obcas misto podrazeni zaradil nahoru. 5GT 550i perfektni fungovani
530xD me moc nenadchla, ale ucel to asi splni. Q7 4,2TDi pouze sestikvalt, ale fungoval prekvapive dobre!
Po probirani veci s dlouholetymi uzivately automatu jsme se shodli na tom, ze aby automat fungoval, musi mit oporu v dostatecne silnem motoru. A jak uz tu nekdo nekdy psal, ctyrvalce nemaji s automatem cenu. V Pripade Amaroku, dvakrat oturbeneho motoru s relativne malym objemem to nebude zadna slava

No já nevim, jel jsem také spousty auty, dokonce dost z těch co píšeš a když si na to šlapal jak nýmand, tak to dělalo přesně to co píšeš. Když si jel jako člověk co má zkušenosti s automatem a ví jak s ním jezdit tak jsem se nesetkal s jedinou chybou.U těchto vozidel lepších značek teda. Osobně u svého DSG jsem za 67 tis km nesetkal s tím, že by to místo nahoru řadilo dolů svévolně. Když se to stalo, tak to bylo pouze mojí vinou, že sem ji totálně zblbnul zmateným pohybem plynu nahoru dolu. Pocity že AP nějak nemaká jak chci jsem měl prvních 2 tis. km když jsem si na ní zvykal. Teď naopak oceňuji jak dobře maká na to že je to jen stroj.
Jiná liga jsou pak třeba Hyundai apod.Tam už je to horší.
Takže jestli nebyla chyby někde mezi pedálem a uživatelem. :hm
VW Passat 2.0 BiTDI 7 st. DSG 4 motion

druhé v rodině : Seat Leon ST 1.2 TSI 110 k 7 st. DSG

Dříve: VW Passat All Track 2.0 TDI 125 KW 4motion 6 st.DSG , OII FL 1.6 TDI CR se 7st. DSG , OI 1.9 TDI 81 KW, OII 1.9 TDI PD 77 Kw
Klokan.Jack
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod spitfireIX 16. 5. 2012 09:53

Já jsem taky spíš zastáncem názoru, že k automatu pasuje nejlíp šest a více válců. Ale docela mne nahlodalo např. svezení s A1 1,4 TSI DSG - fungovalo to úžasně a bez jakékoli chybičky.
spitfireIX
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 16. 5. 2012 09:58

180 koni? tam by ta zakladni podminka mohla byt splnena - relativne silny motor a jeste v malem aute
GVII kombi 1.6 TDI 85kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků