Sharan 2010

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod robbert 9. 3. 2012 11:12

No O jsou takové hybridní sedany... (liftbacky) to věřím... A co ještě zaparkovat pluh, co?
Mé příspěvky vyjadřují mé názory. Chcete se mnou nesouhlasit? Můžete, ale to je asi vše, co můžete.

Bože, dej mi sílu, abych změnil, co změnit mohu, dej mi trpělivost, abych snesl to, co změnit nemohu, dej mi moudrost, abych to od sebe rozeznal.
Nekácet!
robbert
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 9. 3. 2012 11:13

Nejhorší je srážka s blbcem
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod řidič Pavel 9. 3. 2012 12:53

CyberVic píše:...couvaci kamera me osobne v jakymkoliv aute prisla jako zbytecnost. Daleko lip zacouvam podle zrcatek, kde vidim kraje auta, coz je podstatny...

Však on ti ty zrcátka někdo zakazuje používat, když máš v autě couvací kameru? :D Zadní kamera doplňuje zrcátka, ne nahrazuje. Jinak zrcátkama vidíš pouze po stranách, kamera mi umožňuje se "lepit", takže mohu lépe parkovat nebo při manévrování lépe využít prostor a přitom neodřít zadek. Věř mi, že se zadní kamerou je to jako s myčkou. Dokud ji nemáš, tak ji nepotřebuješ, jakmile si na ní zvykneš, už se ti nechce bez toho být.
robbert píše:Asistenta mám v Superbu a jako řidič potřebuju mnohem menší mezeru pro zajetí než on... Takže jako taková parádička super věc, ale praktického využití moc nemá...

Z jakýho roku máš Superba? Jestli náhodou nemáš 1. gen. parkassista. Nový Sharan má už 2. generaci, které stačí k zaparkování už jen +80 cm, tuším že do Superba se to začalo montovat až loni. Já jsem to testoval s bednama na placu a když jsem šel na limit těch +80 cm, tak ručně parkovat už se mi to tolik nelíbilo, v normálním provozu bych radši jel dál. Zaparkovat se samozřejmě ručně dá, ale je to vopruz a proto to rád nechám parkassistu.
řidič Pavel
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Maxi99 9. 3. 2012 14:26

Patozzi píše:Jednak jak jste se Sharanem zvládali letošní zimu co se týká jízdních vlastností? Neklouzali jste? :))

Musím říct, že jsem byl velice příjemně překvapen. Ze začátku možná trošku nezvyk vzhledem k lehčímu řízení (k řízení je potřeba o hodně menší síla než např. u Škody OII). Když si zvykneš, neměnil by jsi ;-) Hodně asi dělá obutí (jak rozměr, tak značka). Zimní obutí je na samostatnou kapitolu (Contiseal, disky,...). Zkrátka nemusíš mít strach a budeš příjemně překvapen.
Patozzi píše:A jak zvládáte s tak velkým autem město? Dá se? Jezdíte s tím někdo třeba pravidelněji po Praze či jiném větším městě? Parkujete občas v garážích supermarketů apod.? Já mám ze života s takhle velkým autem v Praze trochu strach, to přiznávám :-[

Ze začátku jsem měl taky strach. Z prvního zajíždění v práci, kdy tam většina odře i daleko menší auto. Vše bez problémů a zatím nevím o místě kam by jsem se nevešel. Z veřejných garáží kde jsem parkoval (Praha,Brno, Liberec - IKEA,KIKA, PALADIUM,...) byla nejužší v Rozmarýnu v Brně - taky jde, ale musíš dávat pozor aby jsi zadním kolem nešel přes obrubníček. Taky jak někdo psal musíš počítat s menším rejdem. Parkovacího asistenta mám taky (pro manželku), ale využití má opravdu smysl pouze pro někoho, kdo každý den parkuje podélně (ten zase bude mít trénink a nebude ho potřebovat). Příčné parkování je úplně k ničemu, ale podélné je opravdu příjemné. Když budeš poprvé parkovat, bude se Ti zdát při zajíždění, že toho před sebou (myslím druhé auto) musíš odřít, ale neodřeš ;-) Vážně, podélné parkování je super, i když jsem ho nikdy na žádném autě nepotřeboval a vlastně ani senzory. Jak někdo psal, když bude opravdu malé parkovací místo, tak v případě, že neparkuješ takto 2-3 denně a máš cvik, tak to za Tebe zaparkuje opravdu líp (2. generace - 80cm na zaparkování a 50cm na vyjetí) ;-).
Maxi99
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Patozzi 10. 3. 2012 04:02

Díky, Maxi99! A prosím, smím se zeptat, jaký máš motor a máš manuál nebo DSG? Ptám se proto, že by mě ohledně toho ježdění v zimě zajímaly nejvíc zkušenosti někoho kdo má kombinaci 125Kw dieselu a DSG. Mám totiž teď nějakou nabídku na skladovku právě s touto kombinací a právě této kombinace v zimních podmínkách jsem se nejvíc obával (mohutná porce výkonu na přední kola+DSG versus kluzký povrch).
Patozzi
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 10. 3. 2012 04:08

mohutná porce výkonu? neblázni :D
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Patozzi 10. 3. 2012 04:47

Dobře, tak "mohutná" jsem vážně přehnal, to je fakt blbej výraz, ale rozhodně vyšší než v té slabší výkonové verzi... Jde mi vyloženě o prokluz na kluzkém povrchu a jak si s tím poradí DSG (já jsem původně chtěl manuál, ale ta skladovka má DSG). Na suchu musí být určitě ten silnější diesel lepší.

A pak jsem ještě viděl skladovku Alhambru 103kw 4x4 :-] Ale tam se trochu bojím, že to bude ještě s tou čtyřkolkou už hodně líííný. Musím taky občas předjíždět.

Jo, jo, od té doby co jsem zjistil dodací lhůty honím skladovky :D
Patozzi
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 10. 3. 2012 07:16

Ono už i předokolka Alhambra/Sharan s 103kW ropou jsou líný víc než dost, natož čtyřkola
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Marek Zrak 10. 3. 2012 08:18

Ber 125kw, na sněhu DSG určitě nebude mít problém s rozjezdem,toho bych se nebál.
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2
Coupe JCW KW3
Scania R490

hoonring.cz
Marek Zrak
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Honza42 10. 3. 2012 08:24

Copak má výkon motoru nějaký vliv na zimní rozjezd/jízdu? Neblbněte. Na rozjezd na sněhu/ledu je maximální porce použitelného výkonu třeba jen 5kW a je naprosto jedno, jestli si to ukrojíte ze 70kW nebo 150kW motoru.
Honza42
Inventář

Odeslat příspěvekod MELLO 10. 3. 2012 08:49

Přesně tak, navíc DSG bude zdatně asistovat protiprokluz a inteligentní elektronika nechá rozjíždět auto klidně na trojku
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Maxi99 10. 3. 2012 09:01

Patozzi píše:...smím se zeptat, jaký máš motor a máš manuál nebo DSG? Ptám se proto, že by mě ohledně toho ježdění v zimě zajímaly nejvíc zkušenosti někoho kdo má kombinaci 125Kw dieselu a DSG...

Mám slabší kombinaci 103Kw a manuál. Ze 125Kw by jsem určitě strach neměl (to opravdu zimě nebude mít vliv - maximálně musíš trošku citlivěji pracovat s plynem ;-)). DSG nevím, ale už jsem o tom četl někde na německém fóru diskuzi. Jinak 103Kw na běžné ježdění naprosto dostačující (je to rodinný auto). Na druhou stranu cenový rozdíl 103 oproti 125Kw není tak velký a každý se chce občas svézt ;-)
Maxi99
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Marek Zrak 10. 3. 2012 09:16

Za kolik s tou 103kw verzí jezdíš?
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2
Coupe JCW KW3
Scania R490

hoonring.cz
Marek Zrak
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod řidič Pavel 10. 3. 2012 09:22

Mám 125kW s DSG. Rozhodně se této kombinace neboj, má to milion asistentů, takže jsem na to v zimě šlapal skoro stejně jako na suchu. Pouze když zablikal prokluz, tak jsem mírně ubral plyn.
Já bych neměnil. Teda jo, ale za silnější motor. Přece jen Sharan je krabice s 1,8 tuny a kdyby nabízeli V6 naftu s aspoň 150 kW, připlatil bych si za ni. Jednak kvůli lepšímu zvuku (jsem rozmazlen V6 motory) a jednak aby se Sharan trochu lépe hýbal.
řidič Pavel
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Maxi99 10. 3. 2012 10:09

Marek Zrak píše:Za kolik s tou 103kw verzí jezdíš?

Záleží, zda se ptáš co ukazuje počítač nebo skutečnost ;-) Podle palubního počítače 5,8 l dlouhodobý průměr, ale skutečnost je horší o cca 0,6 - 0,8 l (v zimě) víc - cca 65% okresky, 35% dálnice. Strašně záleží na tom kudy jezdíš a jaké trasy. Největší žrout jsou krátké trasy (do 10km) v zimě, kdy není problém mít na počítači hodnotu přes 10 l. Taky dálnice a vyšší rychlost průměr vyžene hodně nahoru. Zkoušel jsem stejnou trasu (cca 70% dálnice, 30% okresky - celkem 135km) a při rychlosti na dálnici kolem 110-120km se dostanu podle počítače na 4,7 l, stačí ale rychlost mezi 130-140km a rázem jsi na 6,8 l atd... (prostě je to znát, že je to trošku vyšší auto ;-)) Kdo má ale jezdit takto pomalu ;-) Jinak jak už jsem dříve psal - koukněte na http://www.spritmonitor.de (dejte si vyhledat podle značky, roku výroby, motoru) a hned víte jak to je ;-)
Sharan 103kW - http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/50-Volkswagen/457-Sharan.html?fueltype=1&constyear_s=2010&power_s=140&power_e=140&powerunit=2
Alhambra 103kW - http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/44-Seat/387-Alhambra.html?fueltype=1&constyear_s=2010&power_s=140&power_e=140&powerunit=2
Maxi99
Kolemjdoucí

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků