Patozzi píše:Jednak jak jste se Sharanem zvládali letošní zimu co se týká jízdních vlastností? Neklouzali jste?
Obzvláště vy co máte 125kW, nesetkali jste se s problémem s přenosem síly na silnici apod.?
Naprosto v pohodě. Samozřejmě když na to budeš dupat, tak prokluz ti bude furt blikat. Ale ono je to spíše o gumách. Pokud máš dobrý gumy, nemáš v zimě prakticky (až na nějaké extrémy) žádné problémy. Je to jen klasická předokolka s vyšší hmotností a těžištěm, nic strašnýho.
Patozzi píše:A jak zvládáte s tak velkým autem město? Dá se? Jezdíte s tím někdo třeba pravidelněji po Praze či jiném větším městě? Parkujete občas v garážích supermarketů apod.? Já mám ze života s takhle velkým autem v Praze trochu strach, to přiznávám
Před Sharanem jsem chvíli jezdil s MB E a jak jsem si zvyknul, že tohle auto se otočí na pětníku (MB umí kola nejen otočit, ale i mírně naklopit do strany, což ohromně pomáhá), tak první týden se Sharanem jsem měl pocit, že s ním nikam nezatočím.
Pak už jsem si zvyknul a problém už nemám.
Jinak velmi doporučuji si připlatit za zadní kameru. Auto je dlouhý, park. senzory si občas zapískají dle nálady a hlavně čáry na displeji ti ukáží trasu, takže jsem schopen zacouvat do kolmé řady, že míjím rohy druhého auta doslova o centimetry a přitom nemusím míjet zaparkovaná auta s moc velkým odstupem.
A pokud máš peníze na trochu luxusu a jsi hračička, doporučuji i parkovacího asistenta. Nutná věc to není (pokud máš zadní kameru, tak se bez něj určitě obejdeš), ale je to příjemná věc. Ne vždy mám náladu na parkování dle pravítka (hlavně u podélného stání s malou dírou), tak jen zapnu asistenta a hážu mu tam dle instrukcí R nebo D a nechám ho zaparkovat.