Marek Zrak píše:Cvičně jsem si spočítal poslední 2 nádrže po dotankování a vyšlo mi plus mínus autobus, že PP kecá o 4dcl méně. Ověřovali jste si to ještě někdo, resp. dá se překalibrovat, aby ukazoval přesněji?
Já to bohužel neměl šanci zatím měřit. Doteď používám denně bufíka a ten se do průměrné spotřeby nepočítá. Musím počkat až bude teplo, pak budu zkoumat přesnost MFA.
Patozzi píše:Tak jsem se dnes normálně ptal prodejce, kdybych Sharana objednal, jak dlouho bude trvat dodání. A on povídá, že když neobjednám něco blbého, na co je třeba momentálně restrikce, tak šest měsíců. Tak to je fakt pecka...
To jsem vážně nečekal.
Já objednával 15. března, dodáno 14. září. Takže skoro na chlup půl roku.
Patozzi píše:To mají firmy pro objednání jiný dodací lhůty? To se mi nechce věřit. Slyšeli jste o tom někdy něco? Podle mě to není možný, předpokládám, že VW vyrábí v pořadí, v jakém dostane objednávky, ne?
Ano i ne. Každý stát, každý dealer, dostane přidělené tzv. timesloty ve výrobě. Mě se třeba zrovna stalo, že v době kdy jsem objednával, tak ČR mělá vyčerpané timesloty na hodně dopředu, takže jsem dostal auto do výroby až v srpnu. Pokud půjčovna provedla větší objednávku (a objednali také holoverze, s minimem doplňků - kvůli logistice), tak VW mohl klidně držet timesloty (pokud o objednávce ví předem, ale objednává se později) a v okamžiku objednávky již bylo jen 12 týdnů do výroby v rezervovaných timeslotech. Nebo také může nějaká auta přesunout na později a "vložit" prioritní objednávku.
Tohle se přesně stalo s policejními Passaty. VW držel timesloty, když vyhrály Passaty, tak od objednávky do výroby už je jen pár týdnů (a ostatní zákazníci se diví, jaktože jim dodat 4Motion Passata trvá přes půl roku).