Škoda Octavia 1.8 T 110 kW, spolehlivost, životnost

Fabia, Octavia, Superb,...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod lukas.pce 22. 6. 2014 19:37

Vagi píše:
lukas.pce píše:ona 1.8T zase tak bezproblemova neni, zvlast kdyz se dlouhodobe honi (treba dalnice a delsi dobu 200++) tak se da uhnat. Silnejsi varianty (a hlavne chipy) maji zase problem ze vstrikovace jsou otevrene pri plnem plynu na 100% a lpg to nepobere a prepina se zpet do benzinu)

Uženeš v podstatě jakýkoliv motor.


atmosferu kdyz budu drzet na dalnici pod krkem treba hodinu tak ji neuzenu, ale 1.8T pujde fakt rychle do kytek ;-)

stejne jako treba hatapka a dalsi nepovedeny motory
S1 V6
Škoda Heinline 1.4
Citroen Berlingo 1.4
lukas.pce
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pech. 22. 6. 2014 19:43

haťapka má několik konstrukčních vad a další problém je v tom, že je namontovaná v autě tak o 4 metráky těžším, než by se k motoru jeho parametrů slušelo, tudíž jede na hranici možností dost často, což spolu se zmíněnejma chybama udělá jasnej scénář postupný zkázy...

snáž uženeš nějakej slabej motor (ať je to to atmosféra nebo turbo) než 1,8T jež dává 01 dynamiku takovou, že jízda na trvale plynej se neslučujě s normální provozem, ale spíš se zakrnělým instinktem strachu a potlačeným pudem sebezáchovy řidiče :-)
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D1.8T 22. 6. 2014 20:03

lukas.pce píše:


atmosferu kdyz budu drzet na dalnici pod krkem treba hodinu tak ji neuzenu, ale 1.8T pujde fakt rychle do kytek ;-)

[/quote]

Nesmysl 1.8t je schopná se uchladit i umazat i pod vysokým zatížením.
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vagi 22. 6. 2014 20:10

lukas.pce píše:stejne jako treba hatapka a dalsi nepovedeny motory

Teda srovnávat dle tebe nepovedenej 1.8T s haťapkou :hm
3.0 V6
Vagi
Veterán

Odeslat příspěvekod pech. 22. 6. 2014 21:47

haťapka je nejhorší motor v celej historii značky škoda... slabejch bylo dost, ale takhle seroucí se, před ní nebyl...
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod sprint 22. 6. 2014 21:48

Dnešní HTP bych si v klidu koupil. Kromě absence chladiče oleje nemá problém.
Opel Astra ST 1.4T
Škoda Fabia Combi 1.4 TDI
Škoda Favorit GLX
Yamaha Xmax 400

"Pokus je prvním krokem k nezdaru"
sprint
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pech. 22. 6. 2014 21:52

já ne, ač jsem na auta nenáročnej, tříhrnek do slušnýho auta nepatří...
Rip: Škoda 105 DeLuxe 5Q
Sold: Favorit 135LX zvaný Sysel
Aneb já to říkám furt, zlatej karburátor!
A nyní učebnicový příklad produktu globalizace a Francouzským jménem a Českým pasem a strojem jež je svědkem Rumunské obrody s Francouzským srdcem :-)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod sprint 22. 6. 2014 21:55

Nejsi taky z Mimoně?
Opel Astra ST 1.4T
Škoda Fabia Combi 1.4 TDI
Škoda Favorit GLX
Yamaha Xmax 400

"Pokus je prvním krokem k nezdaru"
sprint
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vagi 22. 6. 2014 21:59

:D
3.0 V6
Vagi
Veterán

Odeslat příspěvekod lukas.pce 22. 6. 2014 23:10

podpalujou se ventily kdyz se zene po dalnici na plnej kotel, a zase takovy delo to neni, supa jsem cely nemecko drzel taky skoro plnej a 1.8t jede min

cim vetsi vykon/litr objemu tim horsi spolehlivost pri dlouhodobym zatezovani
S1 V6
Škoda Heinline 1.4
Citroen Berlingo 1.4
lukas.pce
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 4x110mm 25. 6. 2014 09:09

No nevim, počítám, že takovej F20C vydrží řádově víc, než koncernová malorážka, co má i s turbem poloviční měrnej výkon :hm
Jsem ortodoxní, uvědomělý, osvícený a bravurní cyklista a za to byste mi měli tleskat O:-)
4x110mm
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 25. 6. 2014 09:40

Vagi píše:
lukas.pce píše:ona 1.8T zase tak bezproblemova neni, zvlast kdyz se dlouhodobe honi (treba dalnice a delsi dobu 200++) tak se da uhnat. Silnejsi varianty (a hlavne chipy) maji zase problem ze vstrikovace jsou otevrene pri plnem plynu na 100% a lpg to nepobere a prepina se zpet do benzinu)

Uženeš v podstatě jakýkoliv motor.

K86 píše:
Vagi píše:Reálně se s tím za 6.5 jezdit dá. Běžně jezdím kolem 7l/100...záleží na způsobu jízdy, profilu trasy atd.



:lol: :lol: :lol:


Copak, zahulil sis? :-)


ja ne, ale ty musis jet na kvaltnim matrosi :mrgreen:
GVII kombi 1.6 TDI 85kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vagi 25. 6. 2014 14:53

Nepovídej...teda spíš mi pověz, co ti leží na srdci ohledně spotřeby u mé 1.8T? Víš snad něco víc než bych měl vědět já o svém autě? :-)
3.0 V6
Vagi
Veterán

Odeslat příspěvekod 4x110mm 25. 6. 2014 15:58

K86 co blbnes? vic lidi rika "za 7 v pohode"...
Jsem ortodoxní, uvědomělý, osvícený a bravurní cyklista a za to byste mi měli tleskat O:-)
4x110mm
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vitorio 25. 6. 2014 16:07

Tak dneska jsem jel na otočku Hodonín - Vídeň a zpět, celkem 250 km, okresky 100, dálnice 130, přes Vídeň na letiště 80-100, prostě jízda podle předpisů. Až na pár kopečků, co nestojí ani za řeč profil trasy rovina. Spotřeba dle PP 6,2. V autě 4 lidi + 3 kufry, zpátky sám. Takže tolik ke spotřebě a tomuhle motoru.
Vitorio
Nováček

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků