Co máte většina proti Fabii 1,2 HTP?

Fabia, Octavia, Superb,...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Fojťan 31. 10. 2005 13:03

[quote="jeniik"]Je fajn, ze ve tride malych prcku je Fabia super, ale kdyz si vezmu, ze za podobny prachy muze byt vetsi Dacia, kor s mekcim podvozkem vhodnejsim na zdejsi tankodromy a rozumnejsi motorizaci... [quote]

fabie a dacia je nebe a dudy.
learnin' to fly
Fojťan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jeniik 31. 10. 2005 13:08

Fojtan: Proc? Kdyz se podivam ciste jako uzivatel na ty dve auta, tak vidim levne pixly vicemene bez vybavy, akorat ze jedna ma 1.2 HTP a druha 1.6 a mekci (pro me tedy lepsi) podvozek...

Nevim, proc by se to nedalo srovnavat, rozdil asi bude v kvalite vyroby, ale je to precijen nove auto se zarukou...
má-li být socialismus, nech? zruší práci
jeniik
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 31. 10. 2005 13:13

Co se týče HTP ono je zajímavé jaké vzbuzuje emoce.Například si pamatuji na test p.Broži na tomto webu.Testoval 1.2 47 kw a dá se říct,že jeho poznatky byly skoro stejné jako moje,už jsem HTP vlastnil myslím půl roku,možná víc.V diskuzi to chvílemi vypadalo,že bude nazván agentem škody.Přitom aspoň podle mých poznatků test dělal velice seriózně.Přitom tehdy skutečně 1.2 12v bylo relativně pár měsíců v prodeji/já mám jedno z prvních-3/2003.A tolik lidí vědělo lépe jak on jak vlastně HTP jede.
anonymni

Odeslat příspěvekod anonymni 31. 10. 2005 13:15

jeniik: presne jako Fojtan se pred 10ti lety divali v DE, UK a v dalsich zemich na "ceskou" Skodu. Jsou to proste predsudky, ktere maji u takovych lidi "zcela objektivni" priciny a duvody a dokazi kdykoli perfektne vysvetlit, v cem zaostava Logan proti sve konkurenci. Nakonec to skonci tak, ze zjistis, ze nekde cetli, ze Logan je spatny, pak v lepsim pripade priznaji, ci si vymysli, ze v tom jeli a ze je to hrozne, protoze behem jejich zkusebni jizdy sli na okruh, kde na 100% zkusili, co dane auto snese, jeli na absolutni adhezni hrane, pres rucku zkouseli drifty a dalsi kopu nesmyslu, kterou z tech odpurcu nikdo nezazil. Pote jeste prihodi zname klise o gumovem rizeni, nepresnem razeni, mekkem podvozku, ktery se kdykoli prevrati. Ovsem Logan je vrak a Fabka je super :)
anonymni

Odeslat příspěvekod anonymni 31. 10. 2005 13:19

PaulZ: ale vzdyt ano. Temer kazdy rozumny clovek uzna, ze proste HTP je prumerny motor se "zvlastnim zvukem" tot vse. Vse ostatni jsou jenom kecy kolem, ktere se pribarvuji dle toho, zda je pouziva zastance ci odpurce. Tak jako ty nedokazes o HTP napsat fakticky nic, co by dany motor dostalo nad konkurenci, tak odpurci nedokazi napsat taky fakticky nic co by ten motor nejak vuci konkurenci degradovalo :)
anonymni

Odeslat příspěvekod anonymni 31. 10. 2005 13:23

To Jenik:
pročti si tuto diskuzi:nemá to tady sice co dělat,ale když jsi psal o záruce:http://dacia.phorum.cz/viewtopic.php?p=4648#4648
jinak tam šťastný majitel dodal nové video.Uvidíš,že v našem státě záruka zas tak moc neznamená a netýká se to jenom Renaultu.
Jo a tady ještě jeden odkaz:
http://cafe.auto.cz/viewtopic.php?t=350 ... e39&arch=0
anonymni

Odeslat příspěvekod jeniik 31. 10. 2005 13:26

PaulZ: No Skoda taky sere celou dobu na problemy s vahou vzduchu... Jsou to precijen lowendove automobilky, co od nich cekat jineho. Vzdyt skode nefunguje ani webova reklama :-))

Rekl bych, ze je to prast jako uhod...
má-li být socialismus, nech? zruší práci
jeniik
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Fojťan 31. 10. 2005 13:30

goes píše:jeniik: presne jako Fojtan se pred 10ti lety divali v DE, UK a v dalsich zemich na "ceskou" Skodu. Jsou to proste predsudky, ktere maji u takovych lidi "zcela objektivni" priciny a duvody a dokazi kdykoli perfektne vysvetlit, v cem zaostava Logan proti sve konkurenci. Nakonec to skonci tak, ze zjistis, ze nekde cetli, ze Logan je spatny, pak v lepsim pripade priznaji, ci si vymysli, ze v tom jeli a ze je to hrozne, protoze behem jejich zkusebni jizdy sli na okruh, kde na 100% zkusili, co dane auto snese, jeli na absolutni adhezni hrane, pres rucku zkouseli drifty a dalsi kopu nesmyslu, kterou z tech odpurcu nikdo nezazil. Pote jeste prihodi zname klise o gumovem rizeni, nepresnem razeni, mekkem podvozku, ktery se kdykoli prevrati. Ovsem Logan je vrak a Fabka je super :)


co dodat ze, snad jen ze posmesky si opet nepomuzeme. nechci tvrdit ze jsem byl pritomen pri testech adacu, a ten chlapek co byl v loganu zrovinka kdyz se prevratil jsem byl ja. chci jen rict, ze jsem logan prohlizel na nekolika autosalonech a kratce jsem v nem jel jako spolujezdec.

z toho plyne muj dojem: interier v nejvyssi vybave laureate je tak mezi felicii a fabii, nekvalitni plasty a osklive slicovani, nemluve o nevzhlednem spatne se drzicim volantu a skripavych sedadlech - to na me proste nedela dobry dojem. dale bych podoknul slabe misto na zadnich sedadlech, kdyz vepredu sedi ridic 190cm vysoky, je mista vzadu mene nez ve fabii. o kvalite posezu nemluve. dalsi vec je treba provedeni zavazadloveho prostoru bez jakehokoli calouneni, a vrchol tvori ramena otevirani zasahujici celou svou velikosti do zavazadelniku. podotykam ze i takovy pekac jako fabie sedan ma lepsi system kloubu.

ovsem: naprosto beru logan cenove. da se rici, ze za tu cenu je to dobre auto, lec dle meho SUBJEKTIVNIHO nazoru je lepsi zakladni htp fabie sedan nez cool logan 1.6, a to hlavne z pohledu kvality provedeni, pohodli, reprezentativnosti, vzhledu a v neposledni rade pasivni i aktivni bezpecnosti.
motorove je to jine, logan ma renaultovske motory podle vseho dobre kvality, to uznavam.


pokud jsou moje argumenty mylne, vyvedte mne z omylu.
learnin' to fly
Fojťan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod štaflík 31. 10. 2005 13:35

Jenom k Loganu - táta ho má, něco jsem s ním najel, nemám důvod ho hanět, ale Fabie je opravdu někde jinde.
Prostě Logan je svým způsobem skvělé auto, vztaženo k ceně. Ale třeba ten motor - opravdu ve srovnání s HTP (bavím se o verzi 1,4 - 1,6 neznám) není žádný zázrak, zoufale se mu nechce do otáček. Brzdy jsou dost divné, v zatáčce se bojuje, když řidič otevře okénko (stačí malinko) tak spolujezdci za chvíli umrzne koleno, protože reproduktorem ve dveřích začne v tu chvíli strašně fičet atd. Opravdu nic proti Loganu, pokud vytlačí z našich silnic 'S120 osobně mu přispěji na pomník na Václaváku hned vedle Koně, ale prostě je to o něčem jiném. Jiném, ne horším.
štaflík
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Fojťan 31. 10. 2005 13:38

[quote="štaflík"t Opravdu nic proti Loganu, pokud vytlačí z našich silnic 'S120 osobně mu přispěji na pomník na Václaváku hned vedle Koně, ale prostě je to o něčem jiném. Jiném, ne horším.
learnin' to fly
Fojťan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Petr.kkk 31. 10. 2005 13:45

Pro Fojťan:dale bych podoknul slabe misto na zadnich sedadlech, kdyz vepredu sedi ridic 190cm vysoky, je mista vzadu mene nez ve fabii. Děláš si z lidí srandu??? A kolik místa je ve Fabii,když vepředu sedí 1.9 řidič?
Petr.kkk
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod anonymni 31. 10. 2005 13:56

Petr: ty jsi z tech TDI uz zblbly co? "1.9 ridic" :))))))))))))))))))))))))))))))))
anonymni

Odeslat příspěvekod anonymni 31. 10. 2005 14:06

to Jenik:váhu vzduchu která odchází u TDI tak po100 000km,nemůžeš srovnávat s odlupováním laku a korozí u auta které nedosáhlo ani jeden rok.Samozřejmě může to být náběhem výroby,ale pokud to firma neuzná,tak jseš prostě v pr...Buď se můžeš soudit/a na to potřebuješ prachy,která už prostě většina majitelů nemá/navíc je riziko zadržení důkazního materiálu/auta/.
Proti takové věci/hlavně přístupu R+D k reklamaci/jsou nějaké testy ADACu, které samozřejmě musí být poznamenané řekněme nepřízní k Dacii naprosto přehlednutelné.
Naposledy upravil anonymni dne 31. 10. 2005 14:18, celkově upraveno 1
anonymni

Odeslat příspěvekod Fojťan 31. 10. 2005 14:13

Petr.kkk píše:Pro Fojťan:dale bych podoknul slabe misto na zadnich sedadlech, kdyz vepredu sedi ridic 190cm vysoky, je mista vzadu mene nez ve fabii. Děláš si z lidí srandu??? A kolik místa je ve Fabii,když vepředu sedí 1.9 řidič?./quote]


malo mista ve fabii i loganu, lec ve fabii vice.
learnin' to fly
Fojťan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Fojťan 31. 10. 2005 14:14

PaulZ píše:to Jenik:váhu vzduchu která odchází u TDI tak po100 000km,nemůžeš srovnávat s odlupováním laku a korozí u auta které nedosáhlo ani jeden rok.Samozřejmě může to být náběhem výroby,ale pokud to firma neuzná,tak jseš prostě v pr...Buď se můžeš soudit/a na to potřebuješ prachy,která už prostě většina majitelů nemá/navíc je riziko zadržení důkazního materiálu/auta/.k/quote]


ono u vahy vzduchu je to trochu relativni, odchazi totiz kdy se ji zachce :?
learnin' to fly
Fojťan
Inventář
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků