Spotřeba 1.2 HTP

Fabia, Octavia, Superb,...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod fabka2004 13. 10. 2005 12:30

VELA zalezi od stylu jazdy... treba sa prisposobit charakteristike motora.
Ked idete v diesely prisposobite sa dieselu, ak idete v benzine prisposobite sa benzinu. Aj medzi jednotlivymi benzinmi su rozdiely, jedne maju max krutaku niekde okolo 2500 ine v 4500, a podobne je to aj s vykonom, a podobne je to aj s minimom spotreby....
A vela zalezi od stylu jazdy a od citlivej nohy vodica.
S kamosom mame uplne identicke auta (on ma o pol roka starsie) a rovnaku trasu cca 550km sme absolvovali v dvoch autach v rovnaku dobu, isli sme za sebou obiehali sa na roznych usekoch... a spotreba na jeho aute bola 7,5 a na mojom 5,5 l/100km.
Rovnake FABIE COMBI 1.2, navyse v jeho aute boli celkove dvaja ludia v mojom traja, on mal nabehane 40tkm, ja vtedy iba 9tkm
spotreba je vo vodicovi nielen o aute.
fabka2004
Servismen

Odeslat příspěvekod anonymni 13. 10. 2005 12:45

To Fabka2004:konkrétně u malých obsahů jsou rozdíly dost velké podle řidiče který v autě jede.Např.do kopce může jet s dvojnásobnou spotřebou při prakticky stejné rychlosti.Kdo má PP si to může skusit,zbytečně zežlápnutý plyn,rozdíly jsou ve spotřebě obrovské.Tzv.těžká noha dělá u malého objemu procentuálně mnohem větší rozdíl než u většího objemu.
anonymni

Odeslat příspěvekod fabka2004 13. 10. 2005 16:06

presne tak PP mam a je to velmi uzitocna utilitka pre tych co chcu jazdit usporne pri nezmenenych ostatnych parametroch (primerna rychlost).....
fabka2004
Servismen

Odeslat příspěvekod anonymni 13. 10. 2005 16:32

To Fabka2004:Hlavně je PP velká výhoda když člověk s autem začíná jezdit.Bezproblému se dá rychle naučit jak jezdit úsporně i při poměrně velkých rychlostech.
anonymni

Odeslat příspěvekod FAN. 13. 10. 2005 21:42

PaulZ píše:To Fan:a proč jsi kupoval 1.4 74kw s 16v technikou,když jsi mohl mít zlaté MPI o 50 000kč levněji?n/quote]
...........Tak MPI se už nedělá, jedině 2l´=drahá pojistka, to už raději 1.9TDI. Asi jsem měl ji vzít. Ted už nic nenadělám. /NĚKDY PŘÍŠTĚ/ !?? Dále ,3x po sobě mít MPI ,to chce změnu né? 1.4 74 není špatná , dobře jezdí, ale v jiném režimu otaček. Nejvíc mi vadí ,že udavají nižší spotřebu než u MPI a to je leš! Proto říkám, že na spotřebu je.. zlaté MPI! Proto si taky troufnu říct, že MPI bude mít menší spotřebu než HTP!
YETI 1.4 TSI Outdoor elegance green tec - oranž terrakotta.
FAN.
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod štaflík 14. 10. 2005 06:37

Příteli nechci Vám brát iluze, ale kolik tisíc km jste najezdil s MPI a kolik tisíc s HTP, že vznášíte kategorické soudy o spotřebě těchto aut? Obávám se, že jenom planě fantazírujete. Mám najeto s oběma typy aut opravdu hodně a troufnu si říci, že jste se svými závěry vedle, jak ta jedle. MPI je vzhledem ke svému výkonu dost rozežraná mrcha, žrala mi v podstatě stejně, jako Oktávka 1,6 74kW (což je jistě poněkud větší a silnější auto), ne-li více. HTP (bavím se o verzi 12V, se 40kW zkušenost nemám a ani o ní nestojím :lol: ) je schopná jezdit podstatně úsporněji, než MPI. Pro představu a jemné porovnání - trasa ´UL-Děčín (rovina se silným provozem) na tempomatu dám 100km/h a v Děčíně má MPI spotřebu 5,3 - 5,6. HTP za stejných podmínek 4,7 - 4,9. Oboje bez klimatizace, tak dvě tři předjetí pomalejších aut. MPI má příjemnější zvuk motoru, je trochu lepší v kopcích (v rámci toho, že ani jedna verze kopce moc neumí). HTP je lepší ve městě, žere méně a má levnější servis a pojištění. MPI se na volnoběh klepe (vždycky po malé chvilce se "oklepe", dělají to všechny staré škodovácké motory) HTP je zcela tichá. Při rozjezdu řve HTP jak raněné prase, MPI se chová slušně. Na dálnici z MPI časem bolí hlava, HTP se kupodivu dá rádiem odhlučnit mnohem lépe. A ještě jeden postřeh - u HTP je mnohem větší rozdíl, mezi syrovým a zajetým autem. MPI mi přišla už začátku celkem v klidu, HTP jsem nejdřív chtěl hodit ze skály, okolo 5000 km se začala rychle lepšit, spotřeba šla dolů, řvalo té méně a jde to lápe do otáček.
štaflík
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod NiceOne 14. 10. 2005 06:39

to FAN.: 2.0 MPI? A co si myslis ze jsou 1.2 40, 1.2 47, 1.4 55, 1,4 74???? Vzdyt to jsou MPI uplne stejne jako 2.0l:) Pokud rozlisujes MPI podle toho co ma to auto napsane na zadi tak to ses dobrej :) :)
Peugeot 308 SW 1.6 HDI
iPhone SE
NiceOne
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 14. 10. 2005 09:52

To štaflík:co se týká hlučnosti 1.2 HTP má jednu výhodu-v žádném režimu otáček tzv.nehučí,proto i např.autoradio přehluší motor velice dobře.
anonymni

Odeslat příspěvekod štaflík 14. 10. 2005 10:11

No on je to vůbec srandovní a zvláštní motor. Na volnoběh je to velice tiché, i v otáčkách, pokud jsou konstantní, tak je velmi slušné, ale ty chrochty při zrychlování, to je maso :-))
Jinak kamarád tchána má Hondu Civic diesel (aktuální, končící generace) a tchánovo HTP mu přijde neskutečně tiché. Když s tím jel, párkrát myslel, že to auto chcíplo. Všechno je relativní. Mě by přišlo jako blbý ftip považovat HTP za velice tiché auto, ejhle jsou lidé s dost slušným autem, kterým to tak přijde.
štaflík
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod elit 14. 10. 2005 10:27

PaulZ píše:To štaflík:co se týká hlučnosti 1.2 HTP má jednu výhodu-v žádném režimu otáček tzv.nehučí,proto i např.autoradio přehluší motor velice dobře.m/quote]



No a je tam vubec motor? Nekdy to jede jako by tam nebyl.
elit
Nováček

Odeslat příspěvekod anonymni 14. 10. 2005 10:31

To štaflík ono HTP je skutečně velmi tiché auto-samozřejmě s výjimkou zrychlování.Měl jem možnost jet v zánovní Audi 1.9 TDI a že by to byl nějaký zázrak po zvukové stránce proti HTP no nic moc.
anonymni

Odeslat příspěvekod anonymni 14. 10. 2005 10:39

To Elit:taky majitel TDI co nejdou slyšet?
anonymni

Odeslat příspěvekod elit 14. 10. 2005 10:43

Ano majitel TDi co jede.
elit
Nováček

Odeslat příspěvekod štaflík 14. 10. 2005 14:31

...čudí....:-)
štaflík
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Petr B. 14. 10. 2005 14:48

[quote="štaflík"tPříteli nechci Vám brát iluze, ale kolik tisíc km jste najezdil s MPI a kolik tisíc s HTP, že vznášíte kategorické soudy o spotřebě těchto aut? Obávám se, že jenom planě fantazírujete. Mám najeto s oběma typy aut opravdu hodně a troufnu si říci, že jste se svými závěry vedle, jak ta jedle. MPI je vzhledem ke svému výkonu dost rozežraná mrcha, žrala mi v podstatě stejně, jako Oktávka 1,6 74kW (což je jistě poněkud větší a silnější auto), ne-li více. HTP (bavím se o verzi 12V, se 40kW zkušenost nemám a ani o ní nestojím :lol: ) je schopná jezdit podstatně úsporněji, než MPI. Pro představu a jemné porovnání - trasa ´UL-Děčín (rovina se silným provozem) na tempomatu dám 100km/h a v Děčíně má MPI spotřebu 5,3 - 5,6. HTP za stejných podmínek 4,7 - 4,9. Oboje bez klimatizace, tak dvě tři předjetí pomalejších aut. MPI má příjemnější zvuk motoru, je trochu lepší v kopcích (v rámci toho, že ani jedna verze kopce moc neumí). HTP je lepší ve městě, žere méně a má levnější servis a pojištění. MPI se na volnoběh klepe (vždycky po malé chvilce se "oklepe", dělají to všechny staré škodovácké motory) HTP je zcela tichá. Při rozjezdu řve HTP jak raněné prase, MPI se chová slušně. Na dálnici z MPI časem bolí hlava, HTP se kupodivu dá rádiem odhlučnit mnohem lépe. A ještě jeden postřeh - u HTP je mnohem větší rozdíl, mezi syrovým a zajetým autem. MPI mi přišla už začátku celkem v klidu, HTP jsem nejdřív chtěl hodit ze skály, okolo 5000 km se začala rychle lepšit, spotřeba šla dolů, řvalo té méně a jde to lápe do otáček. /quote]

Jako bych to napsal já... Je to přesné vč. hluku na dálnici, HTP se dá snést daleko lépe.
Všechno hezké jednou končí...
Petr B.
Nováček
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků