sprint píše:Dva určitě
měly by být tři ve stropě nad tebou před stropní lampičkou...
Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
sprint píše:Dva určitě
Slawall píše:Fiiha, to jsou teda vykony na nove auto.
Jinak ubytek oleje a chladici kapaliny u funglovky...
Anorex píše:kontrolka rozsvícených světel už myslím není ani u OIII po novu,Yeti o ní taky přišel plošně (já jí v eleganci nemám taky),holt není povinná,tak není,i když já bych jí uvítal taky,byť teď převážně jezdím přes den,tedy s denním svícením,které se dá dostatečně ověřit,když dojedu nějaký auto,tak vidím v odraze,že svítím...ale zas tolik mi nechybí,resp dá se s tím žít...
jinak kontrolka dálkových světel je povinná a zákonem daná (teď machruju,ale u zkoušek na řidičák,když jsem si rozšiřoval skupiny před měsícem,jsem to nevěděl taky ),takže ta bude vždy přítomná
jinak dojem máš správný,haldex by měl brát i na zpátečku
Koleckobetonucimalty píše:Ony se budíky po FL nějak výrazně měnily? Bych spíš jen řekl, že je tzv. odkodováná, tj. že fyzicky tam je, tedy stačí si jí zase zpátky nakódovat.
Jinak to jsou ty modní vlny zase, jednu dobu byly kontrolky pomalu na všechno (u Fi i na sklopenou zadní opěru), teď je zas doba minimalistická, kdy je člověk rád, že mu to ukáže aspoň že má rozsvícené dálky.
Se divím, že u koncernu ještě má každá strana blinkru svojí kontrolku, že to není jak třeba u rencku, že bliká jediná kontrokla pro obě. Ale to asi taky ještě přijde.
sprint píše:Když seš tak chytrej, tak určitě víš, že na Yetiho nejde jen tak univerzál, ale zajišťují to tam šrouby a nosnost je 100 kg.
brasci píše:Slawall píše:Prave nedavno jsem testoval ty uni na hagusech a kdyz to dotahnes jako chlap, tak se to nehne, ikdyz za to rves jako debil.
Nechcem Ťa podceňovať, ale určite nemáš toľko sily, aby si za to dokázal rvať tak, akú energiu vyvinie 100kg náklad pri krízovom brzdení, nebodaj pri nehode (kludne aj menšej do 30 kmh).
Pajjoun píše:brasci píše:Slawall píše:Prave nedavno jsem testoval ty uni na hagusech a kdyz to dotahnes jako chlap, tak se to nehne, ikdyz za to rves jako debil.
Nechcem Ťa podceňovať, ale určite nemáš toľko sily, aby si za to dokázal rvať tak, akú energiu vyvinie 100kg náklad pri krízovom brzdení, nebodaj pri nehode (kludne aj menšej do 30 kmh).
Viděl sem bouračku, kde auto nalítlo do auta před sebou (nezvládnutý přejíždění) a o zahrádku bych se nebál, to kolo se hne v nosiči. Jemu vyletělo, ale měl přidělaný i přední, tak zůstalo na střeše vypadlý z nosiče.
Navíc i když by se hly ty příčníky, tak se prinejhoršim posunou na hagusu, jinam ne.
Navíc když pořádně škubneš, taky vyvineš slušnou sílu. Akorát trvá krátkodobě oproti brždení i nárazu.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků