Fiat Bravo II.

Alfa Romeo, Fiat, Ferrari, Lamborghini, Maserati

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod CZninja 26. 7. 2011 16:48

Tak nevím :hm Tady bezkonkurenčně vede benzín, v práci zase bez výjimky nafta.. Tak já se zeptám jinak. Necelé 2 roky staré- tzn. před faceliftem-, předváděčka Bravo 1,6 Mjet 120k Emotion, najeto necelých 40tkm, s dokoupenou 4 letou zárukou za 330tis kč. Je to dobrá cena? Přijde mi to celkem drahé..
CZninja
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod smankote_ 26. 7. 2011 17:45

Tady se asi někdo dávno rozhodl koupit vojetej dehet, chtěl si to nechat pochválit na fóru a...ono to nevyšlo :-D
smankote_
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod CZninja 26. 7. 2011 17:49

Nene, rozhodnutý zdaleka nejsem, ale láká mně to, to zase jo :D Jen ta cena mi nesedí.. Ale druhá možnost je ten Tjet s LPG ;-)
CZninja
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod wolff 26. 7. 2011 18:23

Hele mám 150 koníkový benzin ve sportu... a najedu cca 15 000 km za rok (jezdím každý den do práce přes město 11 km tam a 11 zpátky mimo jiné, abys měl představu o hlavním režimu toho auta)

A můj názor?

Asi takto:
Žere mi to v průměru teď přesně 8,88 l/100. je to dlouhodobý průměr co mám auto dle účtů. Letošní rok jak zdražili benzín mám průměr zatím 8,6, takže mi spotřeba klesá. Taky se sjely gumy atd.. těch faktorů je víc, stejně jako že sem se už vyblbl atd...

V nákladech to dělá cca 3500 Kč za měsíc (s přehledem), což si teda myslím, dkyž chceš auto za cca 350 000 tis není vzhledem k tvým km žádnej ranec..., zejména pokud budeš jezdit delší štreky, tam i ten silnější T-jet v pohodě umí za 6,5 a nemusíš se moc ani snažit.

Za další... kultura chodu ej ale někde úplně jinde... MJTD je furt naf´ták, zatímco T-jet jede krásně, je tichoučkej, a lehoučkej, prostě paráda.

Faktem ale zase je, že na benzinku mnusíš... U toho MJTD tam sotva pojedeš jednou za měsíc, páč s tíkm prostě na nádrž těch 1000 km najedeš a to se ani nebdueš muset moc snažit... Zatímco s T-jetem prostě najedeš jen asi 650 - 750 km.

Ještě poslední výhoda a to dost výrazná T-jetu proti MJTD. MJTD se mi v zimě do rpáce a z práce ani nezahřálo, antož aby to začalo nějak výrazně topit... T-jet do těch 3 km topí celkem slušně.

Tak a rozhodnutí je na tobě.

P.S. Ta 120 bude žrát tak o 0,4 l/100 míň než ta 150 ;-), pokud jezdíš přes město klidně tak počítej těch 8,6, pokud jezdíš i mimo, tak ten růměr někde na 7,5 mít můžeš.

A ještě závěr...?
Pokud bych jezdil už az hranicí 20 000 km a nebo to bylo jediné auto v rodině asi bych zvolil už naftu..., v opačném případě nafta ani náhodou!!!

Jo a městem myslím Brno a Prahu... ;-)
Energetické audity, posudky a termovize (viz. Avatar)
wolff
Fanatik roku 06 + 07
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod -pb- 26. 7. 2011 19:22

tak na 10 tis. ročně je nesmysl koumat nad ojetým nafťákem, navíc s horší kulturou chodu a dynamikou, stejně tak LPG
-pb-
Inventář

Odeslat příspěvekod m4lcolm 26. 7. 2011 19:27

Rozhodně, nafťák na 10 tisíc ročně je šílenství, které by bylo opodstatnitelné pouze absencí rozumného benzínového motoru (jako třeba mělo smysl vzít OII 1,9 TDI místo 1,6 MPI), ale to není případ Brava, kde je T-Jet rozhodně dobrou volbou.
m4lcolm
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod MELLO 26. 7. 2011 20:17

Neplatilo ovšem v dobách, kdy byl ekvivalentem ropáku nepřeplňovaný benzín
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod -pb- 26. 7. 2011 20:32

i tenkrát byl benzín ve většině případů lepší volbou
-pb-
Inventář

Odeslat příspěvekod m4lcolm 26. 7. 2011 20:35

Zrovna v OII ani ne. První rozumný benzín v tom byl 2,0 FSI a pak až téesíčka, do té doby mělo mnohem víc smyslu 1,9 TDI za poměrně rozumný příplatek s nesrovnatelně lepší spotřebou a dynamickými vlastnostmi než 1,6 MPI.
m4lcolm
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod MELLO 26. 7. 2011 20:43

Přesně tak
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod -pb- 26. 7. 2011 20:46

Tak VW na tom byl s benzíny celkem blbě. Už nevím, jak to bylo cenově proti TDI, ale na 10tis. mělo smysl ještě 1.6 FSI
-pb-
Inventář

Odeslat příspěvekod MELLO 26. 7. 2011 20:47

To byl v našich podmínkách jen obyčejnej leštěnej prd
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod -pb- 26. 7. 2011 20:51

tak já bych to vzal raději jak 1.9 tdi
-pb-
Inventář

Odeslat příspěvekod Mr. Murphy 26. 7. 2011 21:20

akorát bych ještě možná omrknul jak vypadá ta uvažovaná verze My Life. Emotion byla zdaleka nejhezčí výbava pro Bravo (dekory interiéru, potahové látky, celková konfigurace výbavy). Následná Formula (nyní předělaná na My Life) se mi už tak nelíbila, zejména kvůli nepěknému dekoru přístrojovky (ten falešný karbon....). Ale nevím, možná "My Life" vypadá zas jinak....

Ale u motoru fakt není o čem, T-jet je opravdu vynikající (a je to ZDALEKA nejlepší věc na celém autě.... navíc má i výbornou převodovku....)
Mr. Murphy
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 26. 7. 2011 22:14

souhlas, T-Jet mě nadchnul, následné přesednutí do 1.6 MultiJet bylo jako zlý sen
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků