Honda CR-V 3G : zkušenosti

Honda, Mazda, Mitsubishi, Toyota

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod cernymotyl 9. 9. 2009 11:02

Podělte se prosím o zkušenosti. Spotřeba, jízdní vlastnosti, problémy... :-]
cernymotyl
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod K86 9. 9. 2009 11:33

a jakej motor?
GVII kombi 1.6 TDI 85kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod cernymotyl 9. 9. 2009 11:42

Zajímá mě hlavně benzín 2.0 iVTEC, ale myslím, že můžeme psát o všech motorizacích.
cernymotyl
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Skarjuu 9. 9. 2009 11:56

V rodině máme tyto Hondy dvě. Kupované v roce 2007. Motor u obou je 2.2 i-CDTi. Výbava Executive. Jedna má najeto 60 tisíc, druhá necelých 30 tisíc.

U obou byl problém se skřípáním interiéru (řešeno servisem i svépomocí). Co je na tomto autě velice "hovadsky" vyřešeno je víko kufru. Když prší, tak voda stéká přímo na záda, když je otevřené.

Další velice nelogická věc je, že při ostřiku čelního skla automaticky ostřikuje světlomety, jsou-li rozsvícené. Toto snad bylo řešeno u novějších vozidel.

Motorově výhrady nemám, na váhu auta je síla motoru dostačující. Šestý převodový stupeň má dostatek síly. Co mě trošku štve je, že při jízdě rychlostí cca 50 km/h na čtvrtý převodový stupeň nemá motor nemá dost síly a vydává nehezký zvuk. Při jízdě hluk motoru do interiéru příliš neproniká a to ani při vyšších rychlostech.

Spotřeba mezi 6,5 - 9,5 litry, závislá na stylu jízdy. 6,5 se mi podařilo dosáhnout jen jednou při cestě z Jihlavy do Znojma, ale tam se jede skoro pořád po rovině. Běžnější je řekněme těch 7,5 - 8 mimo město a ve městě zhruba stejně.

CR-V je při jízdě stabilní, do zatáček se příliš nenaklání. Brzdy jsou dostatečné účinné.

Závady: Na obou autech byl měněn spojkový válec, jelikož vydávál "křupavý" zvuk při sešlápnutí spojkového pedálu. Dále jednou měněno turbodmychadlo. Stávalo se, že z ničehonic vylítly otáčky motoru, při různých zařazených rychlostech. (technici jako vynníka označili právě to turbo) Stejná závada se projevila i naftovém Civicu a jednom Accordu. Turbo bylo vyměněno v rámci záruky.
RS za kapesný od mámy vol.2
21,06 příspěvků za rok.
Skarjuu
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod cernymotyl 9. 9. 2009 12:04

Vrzání v interiéru a spojky - podobné závady jak na Civicu 8G. Výroba ve stejném závodě. :-(
cernymotyl
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod vtec 9. 9. 2009 13:36

To vrzganie spojky sa da odstranit aj jednoduchsie ako vymenou valca: staci namazat prislusny prevod na tiahle od spojkoveho valca... Tiez mi najskor vymenili spojkovy valec (na zaruku) a zanedlho to zacalo opat, tak som stal nad typkami zo servisu, kym to nespravili poriadne. Podla mna je to konstrukcna vada - nechavam to kontrolovat uz pri kazdej garancke.

Neviem si predstavit jazdit s tymto autom so spotrebou 7l - s dieselovou 2.2 som sa nikdy nedostal pod 8l/100km... Leda ak na plosine odtahovky. A to si myslim, ze s tymto autom sa nejak dynamicky jazdit neda.
vtec
Nováček

Odeslat příspěvekod HondaMan 9. 9. 2009 15:38

Doma máme CRV 3G v automatu. najeto cca 50tkm

design: nehodnotím, me rozhodně nezaujal, jako většina dnešních hond

podvozek: Jako u většiny SUV určených na silnici nepříjemně tvrdý. Je to dáno zachováním alespon ucházejících jízdních vlastností na silnici.
Pokud podvozek srovnám s kombíkem střední třídy, tak je tvrdší, méně komfortní, ale zároven zatáčku projedeš vůči neSUV mnohem pomaleji

teren: Cliem sport jsem na uježděném sněhu dojel dál než s CRV, myslím že to jako ukázka tereních schopností stačí :D

spolehlivost: zatím bez ztráty kytičky, jen se mi podařilo ulomit sluneční clonu, ale to bylo dáno mnou, ne autem

motor: 150 benzínových koní je super v autě co má 800Kg, v autě co má 1300Kg to je dobré na běžné ježdění, v 1700Kg těžkém SUV s velkou čelní plochou a nic moc aerodynamikou je málo. Ve spojení s tradičně špatným hondím automatem je to vyloženě tragedie.

Takže když to shrnu, tak CRV 3G je dobré auto pro důchodce, nebo do města. Mimo město a na dálnici je vhodné jen pro velmi pasivního řidiče.
"He who sacrifices freedom for security deserves neither." Benjamin Franklin
HondaMan
Řezník Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Skyline 9. 9. 2009 18:13

HondaMan: ja bych nesouhlasil se zaverem, protoze tam chybi dodatek "v benzinu 2.0 s automatem". 2.0 MT jede o dost lip, US 2.4, ktera ma do Evropy dorazit co nevidet to bude s automatem prave na dalnice a okresky uplne super volba. Samozrejme, ze ne pro tebe, ale pro cilovou skupinu.

Ad zima - nebude to spis ukazka schopnosti gum? Jestli mate na CR-V neco nic moc a navic siroke a naopak na Cliu mas nejake uzke slusne, pak se neni moc co divit. Protoze kdybych mel udelat stejny zaver jako ty, nemuzu nez rict, ze nejlepsi terenni schopnosti ma S120 - s tou jsem dojel jeste dal :-) Obavam se ale, ze nejde o uplne korektni srovnani a na vyvozovani podobnych zaveru to rozhodne nestaci.
Skyline
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod HondaMan 10. 9. 2009 06:54

ad zima: gumy jsou široké skoro stejně, problém byl v tom, že clio na sportovním podvozku jelo po sněhu, zatímco CRV zapadlo na břicho :-D Jinak samo že CRV dojede dál než clio, ale ne o moc. V porovnání s OII 4x4 bych si vsadil na octu právě z důvodu hmotnosti.

ad teren: CRV je jedno z mála aut, které v terenu končí díky svým schopnostem a ne strachu řidiče o auto.

ad motor: Problém toho motoru je krouták. Prostě tam není a přijde mi dost nedůstojné honit SUV permanentně do otáček, aby alespon trochu jelo. Říkám to nerad, ale do SUV a všeobecně velkých aut mi přijde lepší nafta nebo silný benzín. Ta 2.4 by nemusela být špatná, přestože na papíře to není žádný zázrak.

ad automat: nevidím moc důvodů pro koupi SUV, nebo jiného absolutně nesportovního auta, v manualu.
"He who sacrifices freedom for security deserves neither." Benjamin Franklin
HondaMan
Řezník Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Skyline 10. 9. 2009 08:27

HondaMan:

ad zima/teren: psals o ujezdenem snehu, takze zapadnuti po bricho mi neni moc jasne, ale proc ne, mas svuj nazor.

ad motor: kroutak je problemem jen u automatu, protoze ten hondacky stoji za starou belu a pulku vykonu sezere sam. V manualu to prave neni potreba tak tocit, auto (pokud neni uplne narvane) jede uplne v pohode. Holt je to sice slusny, ale porad jen dvoulitr.

ad automat: to bych nechal na zakaznicich, kdo co preferuje. Ja treba nevidim duvod si kupovat automat.
Skyline
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vtec 10. 9. 2009 14:17

Presne ako pise SKYLINE - tazke auto s velkym celnym odporom s nie prilis silnym motorom...

Co sa dieselu tyka (mozno trochu offtopic oproti poziadavke na 2.0 benzin), tak motor ma velmi kultivovany chod. Mne dost zo zaciatku prekazala potreba neustale preradovat. Uplne nadraka je to s tymto dieselom v prudsom stupani - stale dokola 1 - 2-ka...

V interiery priestranne, dost velky kufor. Na pokludne vozenie OK, posobi robustne.

Kazdopadne je trendy - co je kriteriom pre mnohych, podobne ako H na kapote, ale ak by som chcel kupit SUV, resp. stvorkolku, tak by som siel pozriet showroom-y inych znaciek :-]

A este si dovolim povzdych :oops:
Honda podla mojho nazoru zacina byt velmi podobna Toyote - sice mozno kvalitne prevedenie, ale fadne az podivne dizajny, "mainstream" motorizacie + jazdne vlastnosti - sice nie uplne slabe, ale ani nijak nevynikajuce.
vtec
Nováček

Odeslat příspěvekod HondaMan 10. 9. 2009 15:39

vtec: myslím, že tak špatně jako Toyota na tom Honda ještě není, ale rozhodně to není to, proč jsem měl hondu rád a proč mám hondu v nicku.

Když se podívám na nabídku, tak Jazz/City jsou dobrá auta, jen ta cena...
Když vidím Civic, tak me napadne jediné, proč si rovnou nekoupit Golf?
Acco se mi líbí designově, technika už je slabší. Na co mi je adaptivní tempomat, udržování jízdy v pruzích, když tyto systemy fungují dobře jen s automatem, který je jako u většiny Hond hrozný? Docela by se mi líbila kombinace: design Acco Tourer, 2.2 DTEC 180Hp + kvalitní 6AT no a ještě samozřejmě váha do 1500Kg :-D
k CRV jsem se už vyjádřil
...

Celkově jde Honda ve šlépějích BMW, tedy jít po zákaznících VW. Pak je otázkou, proč si kupovat Hondu, když si mohu koupit original :-|
"He who sacrifices freedom for security deserves neither." Benjamin Franklin
HondaMan
Řezník Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Skyline 10. 9. 2009 15:49

HondaMan: nejak nechapu, v cem je Civic podobny Golfu (rozdilnejsi auta na trhu snad ani nejsou), o CR-V a dalsich ani nemluvim. Se mi zda, zes v tech autech vubec nejel a nektera ani nevidel...

S adaptivnim tempomatem ovsem nelze, nez souhlasit, to je pro manual vyuzitelne jen omezene a automat u benzinu je hruza. Na druhou stranu, novy 5AT pro diesel pry neni vubec spatny (nejel jsem v tom). Uvidime, co ten novy 6AT pro sestivalce, az dorazi do legendu (teda snad do nej jednou dorazi jsem chtel rict).
Skyline
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod HondaMan 10. 9. 2009 16:06

skyline: Když se posadíš do 4G/5G/6G civicu, do 8G Civicu a do Golfu, tak je imo CVI8G Golfu nejblíže.
"He who sacrifices freedom for security deserves neither." Benjamin Franklin
HondaMan
Řezník Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Skyline 10. 9. 2009 16:21

Sedel jsem ve vsech. Interier 8G je na mile vzdalen nejen starsim verzim, ale i cemukoliv soucasnemu. Ze by zrovna tohle auto v cemkoliv pripominalo Golf nechapu.
Skyline
Štamgast
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků