Shimi: Tak dobre, pro me je zasadnim meritkem trid rozvor (podle toho se vetsinou auta radi, ale ne vzdy), protoze ten urcuje velikost prostoru pro posadku, pak sirka. Delka me moc nezajima, ta zalezi na kufru. Podle rozvoru jsou auta super mini (budu se drzet Korejcu): Atos, Spark/Matiz, Picanto (cca 2,3-2,4m), mala auta: Rio, Accent, Kalos, Getz (cca 2,4-2,5m), nizsi stredni trida: Lacetti (pozor, ma i verzi sedan a kombi), Cerato, Elantra (cca 2,5-2,65m), stredni trida: Evanda, Sonata, Magentis (cca 2,65-2,75m) a vyssi trida: Grandeur, Opirus (vic).
Lacetti je pro me stejna trida jako Elantra i jako Octavia i jako Golf, Civic, Cerato atd. Opakuju, ze i Lacetti ma i jine varianty nez HB.
S interierem u Elantry jsem to myslel tak, ze kdyz do ni sednu, poznam, ze to auto se vyrabi uz hodne let. Nijak ho nehodntim, jen nepusobi uplne moderne. Oproti novejsim autum, ktera maji preci jen masivnejsi dvere, sedacky atd. (kvuli bezpecnosti) je v ni ale celkem hodne mista.