mBank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod octaviampi 1. 6. 2019 13:49

PatrikChrz píše:Nicméně pozor na to, že nyní sice účtuje snížený poplatek (odhadem 0,2 %), ale v podmínkách má "až 2 %", takže je může kdykoliv začít účtovat (třeba během letních prázdnin).


Jak už tady bylo napsáno, je to nesmysl. Řídí se vyhlašovaným kurzovním lístkem, takže dvě procenta jsou úplně mimo. Může to být aktuální příplatek 0,2 bodu nebo klidně 50. To strašení navyšováním o prázdninách, to už je snad diagnóza. Nevšiml jsem si, že by v testech podobné riziko bylo zmíněné u ostatních bank. mBank je sice všehoschopná, ale tahle utkvělá představa..
octaviampi
Diskutér

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 1. 6. 2019 21:22

Equa to v minulosti několikrát udělala (takže klidně to může udělat i jiná banka, třeba mBank), že zhoršila o letních prázdninách kurzy, dokonce jednu dobu účtovala výběry horším, valutovým kurzem, který ovšem na svých stránkách neměla.

Co se týče podmínek karet u mBank, je sazebník v tomto ne úplně jednoznačný:
Platební karty Visa
Pro zúčtování zahraničních transakcí v jiné měně než CZK, využívá mBank kurz asociace Visa, ke kterému je připočten poplatek za převalutování ve výši max. 2 % z objemu transakce.
Aktuální kurz pro zúčtování zahraničních transakcí v jiné měně než CZK realizovaných platební kartou mKarta Svět je uveden na mbank.cz/osobni/karty/debetni-karty/mkarta-svet/

Z toho usuzuji, že na mBank svět se vztahují obě věty. Tj. platba bude (dle druhé věty) zúčtována vyhlašovaným kurzem, který by ale neměl být horší, než stanovuje první věta.
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Navstevnik123 1. 6. 2019 21:55

Sazebník je v tomto nejednoznačný, ale Kurzovní lístek, na který odkazují Všeobecné obchodní podmínky pro zakládání a vedení účtů fyzických osob Platné a účinné od 15. 2. 2019 však hovoří jasně - kurz na mKartě svět dle odkazu v Kurzovním lístku, ostatní platební karty kurz Visa + poplatek max 2 %.
Promo kódy v mém profilu nebo SZ.
Navstevnik123
Nadšenec

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 1. 6. 2019 22:03

...a marži ve vyhlašovaném kurzu může mBank libovolně upravit, pokud nepřekročí 2 %
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod taylor729 2. 6. 2019 00:00

Da se i mBank podat reklamace i jinak nez zavolanim na mLinku?
taylor729
Diskutér

Odeslat příspěvekod minarjo 2. 6. 2019 06:29

To někdo reklamuje v dnešní době i telefonicky? :)
V telefonu mám vždy pocit, že bych buď narazil na ne příliš znalého operátora (různými brigádníky se to jen hemží) a nebo že bych něco důležitého opomenul, nebo neměl po telefonu jak doložit. Tedy i v mBank je samosebou nejlepší reklamovat emailem. Naposled jsem tam reklamoval nepřipsání bonusu za zřízení mKonta v jednom z měsíců, což jsem mohl doložit kromě čísla účtu a dalších údajů i připojením výpisu, a to by po telefonu šlo dost těžko :)). Tedy emailem to rozhodně lze, snad u všech nejen finančních institucí.
minarjo
Inventář

Odeslat příspěvekod evelista 2. 6. 2019 21:45

Tak ja reklamace pres linku miluju. Proste reknes ci chces, nahravas si to, udelaj praci za tebe, ty jen delegujes, na konci reknes at ti to precte, to se odfiltruje aby op tam psal blbosti jeho slovem.
evelista
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod horva 6. 6. 2019 14:18

taylor729 píše:Da se i mBank podat reklamace i jinak nez zavolanim na mLinku?

Poslání reklamace emailem neakceptují, protože prý nejsem dostatečně identifikován.
Ale zajímalo by mě jestli při volání na mlinku, musím volat ze svého čísla co mám v bance uvedené, nebo mohu z jakéhokoliv, když automatu zadám svoje ID a heslo pro mlinku?
horva
Návštěvník

Odeslat příspěvekod minarjo 6. 6. 2019 14:30

Nesmysl, při mé poslední reklamaci (nepřipsání bonusu) email plně stačil. V něm jako identifikace číslo účtu, RČ a PDF posledního výpisu, ve kterém ten bonus chyběl. Víc nechtěli.
minarjo
Inventář

Odeslat příspěvekod horva 6. 6. 2019 15:57

A na jaký email jste to posílal? Já jsem psal na kontakt@mbank.cz a odpověděli mně za dva dny, že musím kontaktovat mLinku.
horva
Návštěvník

Odeslat příspěvekod minarjo 6. 6. 2019 19:46

Možná mají tolik reklamací, že jejich podání zpřísnili, aby ty méně houževnaté stěžovatele odradili :). Jinak si tebou popisované obstrukce banky neumím vysvětlit. Já také samosebou psal na tento email (na jaký jiný, že), a to tuším v lednu letošního roku (plus mínus měsíc). Ze dvou bonusů za založení účtu vyplácených měsíčně půl roku (100 Kč za příchozí platbu a 100 Kč za 5 plateb kartou) mi byl tehdy připsán jen jeden z nich. V emailu jsem to popsal, připojil výpis s tím chybějícím bonusem a hotovo. Do 2 dní jsem dostal odpověď, že dle mého emailu byla vytvořena reklamace pod značkou REK-xxxx, cca za 10-15 dní pak v odpovědi byla reklamace uznána a řízení ukončeno. Ani ve snu by mě nenapadlo jim kvůli tomu volat! Pokud by něco chtěli doplnit, nebo mi sdělit výsledek reklamačního řízení, mohou mi zavolat oni (tak to mimochodem dělá dle mých zkušeností třeba Poštovní spořitelna při podání reklamace emailem). Ale ještě jsem se nesetkal s tím, že by nějaká instituce odmítla na základě emailu zahájit reklamační řízení. To mi přijde od mBank minimálně jako silně protiklientské, pokud ne rovnou nezákonné.
minarjo
Inventář

Odeslat příspěvekod horva 6. 6. 2019 20:45

Díky moc za vysvětlení. Asi jsem udělal chybu v tom, že jsem tam nenapsal to slovo Reklamace, psal jim proč mi nebyl vyplacen bonus a přílohy s výpisem a podmínka jsem také připojil. Jinak reklamaci mi na mlince podali, ale také to nebylo tak jednoduché, protože ten pracovník mlinky nemohl najít dle jakých podmínek měli bonus vyplatit. Těch akcí mají víc a chvíli mu trvalo než ty správné našel.
horva
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Alfréd z hor 6. 6. 2019 20:49

Reklamoval jsem mailem několikrát a vždy bez problému ... psal jsem z e-mailu registrovaného v bance, uvedl jsem jméno, příjmení, bydliště, registrované telefonné číslo a číslo produktu, kterého se reklamace týká (číslo účtu, nebo karty), následovalo potvrzení přijetí reklamace s číslem a v následujících dnech vyjádření banky k reklamaci :-)
Alfréd z hor
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod DrumSession 10. 6. 2019 19:21

Tak se brzy stanu NOVÝM klientem!! Už se docela těším :o)))
PENÍZE nebo nepočitatelná LÁSKA ? ŠTĚSTÍ spočívá vědět to, co si vybrat
Nesmíte se bááát a na hlavu si nechat s... Takže? Musíte se ptááát !!
DrumSession
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Navstevnik123 11. 6. 2019 11:51

S tím novým si nejsem tak jistý. Známý teď dostal stejné identifikační číslo do IB jako měl před lety před zrušením účtu, takže se obávám, že "v systému" je a podmínky akce mu neumožní získat 500,- Kč, ale uvidíme :)
Promo kódy v mém profilu nebo SZ.
Navstevnik123
Nadšenec

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků