@Navstevnik123:
Kéž bys měl pravdu že několik let bude klid. Bohužel ne, problém přeci nastane hned, jakmile kterékoliv z karet které máš v Curve (a kterou v ní chceš používat) skončí platnost - třeba mně tam teď na konci září končí ČS kreditka. Nová karta (navazující) nepůjde přidat, dokud nesmažeš všechny karty nad celkový limit 2 (tedy i tu expirovanou, zbyde tam jen jedna jiná a až pak půjde nové přidání té obnovené karty). Tedy u většiny lidí může jít jen o měsíce, dle expirací karet v Curve uložených...u mě bohužel jediný měsíc
-- 31. 8. 2022 00:57 --@czpetr:
Máš asi operátora T-Mobile resp. virtuálního, který síť od T-Mobile využívá, že? To je zde na fóru častý problém, Curve tu ověřovací SMS posílá v nějakém zvláštním formátu (teď nevím jak se to jmenuje) a síť T-Mobile s tím má problém (nedojde vůbec, dojde za X desítek minut či hodiny...). Já změnil v Curve appce registrační číslo mobilu na svůj druhý (od Vodafone) a od té doby všechny SMS od Curve už pohoda