Creditas (banka)

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod iglooo 3. 7. 2020 09:06

Podmínky Creditas nemají žádnou váhu. :mrgreen: :mrgreen:
iglooo
Diskutér

Odeslat příspěvekod vpe 3. 7. 2020 16:31

Creditas si muze kdykoliv cokoliv zmenit jak se jim bude hodit :-)

Maji na to tym pravniku :-))
vpe
Poslední varování
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod iglooo 3. 7. 2020 18:57

A fond úplatků pro ty, kterým nejde o princip... :roll: :mrgreen: :mrgreen:
iglooo
Diskutér

Odeslat příspěvekod vpe 3. 7. 2020 19:07

Myslis ty kteri se nechaji uplatit :-))
vpe
Poslední varování
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vlaju 3. 7. 2020 20:58

Kdyby arbitr dokázal vykouzlit něco lepšího, než jen nápravu stavu pro jednu osobu, tu, která si zrovna stěžuje, tak do toho jdu taky. Ale krom pokuty/poplatku pro banku jsem neviděl nic lákavého - to už si radši vezmu ten bonus přímo..
Spravedlivé by přece bylo, aby dostali všichni klienti, co se slíbilo, ne jen ti, kteří se o to perou. Ale to nejde ani přes arbitra, ani přes osobní jednání s bankou. Tak už je jen na každém, jakou cestu zvolí, stejně se ten princip nenaplní - ten tady budeme naplňovat pouze těmito uštěpačnými komentáři, dokud se Creditas veřejně neomluví.
vlaju
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod vpe 3. 7. 2020 21:06

Myslis ze se imperialisti (slovy Karla M) omluvi, to by museli nejdriv priznat chybu :-))

A to si tyhle parodie na banku nedovoli, budou zapirat a zapirat :-))
vpe
Poslední varování
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod redhaven 4. 7. 2020 08:07

Tož súdruzi z Cradiďasu už odpověděli zamítavě i na odvolání proti zamítnutí reklamace a dkonce mi v odpovědi napsali, že se mám obrátit na FA ČR :D :D :D
To je tedy rozhodně nemůžu zklamat, miláčky. :love:

Potřebuji se zkontaktovat z podobně natěšenými lidičky a to i za jedním konkrétním účelem, více prosím pište do SZ zde na můj profil. :idea:
redhaven
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod vlaju 4. 7. 2020 08:23

Spoléhají asi na to, že marketingová prohlášení na webu a v emailech nebudou brána jako závazná. Na FA jsem zvědavý, jak to zohlední. Kdo chce opravdu bojovat, viděl bych to na žalobu na klamavou reklamu a soudní spor o náhradu škody za to, že se klamavou reklamou řídil. V takovém případě by sice mohlo jít o "drobné" na úrocích, ale banka by musela platit soudní výlohy a do odškodnění by se možná dalo vymyslet i víc než úrok, to je na další rozbor.
Pokud opravdu půjde o princip, neúspěchem u FA se nesmíme nechat odradit. Samozřejmě už půjde opět o menší část klientů.
---
Krom toho, přijetí bonusů nás nijak nezbavilo našich práv. Asi jen ten, komu doplatili do halíře kompletní úrok, nemá se o co opřít.
vlaju
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Lenka_2 4. 7. 2020 08:56

Klamavou reklamu řeší živnostenský úřad, ne soud. A výsledkem může být leda pokuta, žádná náhrada škody.
Lenka_2
Nadšenec

Odeslat příspěvekod vlaju 4. 7. 2020 09:02

Dobře, tam tedy třeba jen pro pokutu, ale pokud se nachytám na klamavou reklamu, tak snad můžu uplatnit nárok u soudu, ne?
vlaju
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod y2key 4. 7. 2020 12:35

Mám info od arbitra, že s tímto se na ně obrací poměrně dost lidí a vypadá to, že z toho Creditas nevyvázne dobře.
Určitě to má smysl to řešit, protože ikdyž pokuty pro Creditas rozhodně nebudou likvidační, tak alespoň si dají příště pozor než zase udělají nějaký unáhlený krok.
y2key
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod xls 4. 7. 2020 12:59

Jsem zvědavej, poslal jsem všechno FA před 2 týdny, zatím reakce žádná. Ještě potřebuju řádně vyreklamovat účet vedený na matku a taky to posunout.

Jinak komunikace ze strany Creditasu to nejhorší, co jsem za pár let zažil: nesmyslné výmluvy, natahování řešení, na některé maily ani nereagovaly. Prostě klasičtí šmejdi. Za téhle situace se s nima nemá cenu vůbec bavit.
xls
Inventář

Odeslat příspěvekod Lol Phirae 4. 7. 2020 13:48

Hlasuju nohama, vyluxoval jsem všechny účty. Jinak komunikace je skutečně zoufalá, popisoval jsem tady nefunkční multibanking - po dvou dnech a opakovaných dotazech se uráčili odepsat, že se to občas stává a že mám zkusit obnovit připojení účtů (samozřejmě nepomohlo, ve finále se už neaktualizovaly ani zůstatky u nich), a pak už jen kupa nesmyslů jako že mám jiným zařízením "vyfotit obrazovku popisující danou potíž". Fakt nevím, co jim fotka mobilu s neaktuálními stavy účtů popíše.
Chcete nějaký bonus? Kódy (Twisto 150 Kč, WorldRemit 500 Kč, Curve, Revolut, TransferWise, Xendpay...) viz můj profil.
Lol Phirae
Nadšenec

Odeslat příspěvekod suram 4. 7. 2020 13:56

Já už mám zažádáno i o zrušení všech účtů přes mobilitu MMB.
suram
Diskutér

Odeslat příspěvekod dr._lukas 4. 7. 2020 22:50

Přes tu mobilitu zruším i spořící účet? Taky chci Creditas zrušit.
dr._lukas
Přeborník
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků