Creditas (banka)

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod xtonda 1. 3. 2017 09:39

jichaj píše:Takhle si predstavuji bankovnictvi soucasnosti...za 20min i s vyplnenim udaju a schvalenim. Jediny kde jsem se trochu zasekl bylo nahravani dokumentu-sekalo se...

Já sem nahrávání dokumentů dokončil včera 21:30 a zatím čekám. Uvidíme jak jim bude narůstat fronta a čas do schválení dokumentů. Nahrávání mi taky blblo, problém dělal soubor > 300 kByte. Když se ukázalo, že k jednomu dokladu lze nahrát víc souborů, rozdělil sem to a nahrával každou stranu zvlášť, pak už to bylo v pohodě.
xtonda
Diskutér

Odeslat příspěvekod fremantle 1. 3. 2017 09:46

Franklin píše:Já jsem objevil zatím jen jeden finanční ústav, který systém 360/30 používá, a to Wurst stavební spořitelna. Jde o stavebko ve spořící fázi, úvěr u nich žádný nemám.

Ale je pravda, že úroky s přesností na halíře počítám spíš výjimečně. :mrgreen:

Co se týče stavebních spořitelen, tak pokud si dobře vzpomínám, u depozit počítala s uzancí 360/30 i ČMSS (u úvěrů taky - ještě tam úvěr ze stavebka mám).

U RSTS to je podle skutečného počtu dní, tam mi simulace v Excelu vychází skutečně na ten halíř přesně (hodnotící číslo sice už na desetinné hodnoty ne, ale údaj z IB je v můj prospěch, tak to neřeším)... :-)
fremantle
Inventář

Odeslat příspěvekod taylor729 1. 3. 2017 10:21

U hypotek pouziva francouzskou notaci vypoctu uroku (30/360) napr Sporitelna a Expobank, na dalsi si z hlavy nevzpomenu. Naopak KB pouziva nemeckou notaci (skutecny pocet dni v mesici/skutecny pocet dni v roce). Rekl bych ze ani jedna metodika nebude prilis prevazovat, ale vychazi to z informaci pred 3 lety, kdy jsem refinancoval a pri tom si to zjistoval.
Taky by me zajimalo jak by banka osetrovala denni zmeny zustatku na sporicim uctu s francouzskou notaci.
taylor729
Diskutér

Odeslat příspěvekod jichaj 1. 3. 2017 11:02

xtonda píše:
jichaj píše:Takhle si predstavuji bankovnictvi soucasnosti...za 20min i s vyplnenim udaju a schvalenim. Jediny kde jsem se trochu zasekl bylo nahravani dokumentu-sekalo se...

Já sem nahrávání dokumentů dokončil včera 21:30 a zatím čekám. Uvidíme jak jim bude narůstat fronta a čas do schválení dokumentů. Nahrávání mi taky blblo, problém dělal soubor > 300 kByte. Když se ukázalo, že k jednomu dokladu lze nahrát víc souborů, rozdělil sem to a nahrával každou stranu zvlášť, pak už to bylo v pohodě.


Tak jsem je mozna prechvalil. Včera jsem poslal platbu z registrovaného uctu ve Fiu a zatím to v IB pise: "Dokumenty byly schváleny, čeká na zaslání aktivační platby." (a navíc...nemá tam byt "ceka se na zaslani..."? :)

EDIT: Ha, tak ted dorazila SMS, ze je vse schvaleno...IB uz taky bezi, platba pripsana
Tak nakonec cely proces zalozeni netrval ani 24 h, coz je prijemne...
jichaj
Diskutér

Odeslat příspěvekod xtonda 1. 3. 2017 11:43

Já doufal, že platební instrukce pošlou tak, aby aktivační platba z Air prošla ještě dnes, ale to už se nestane.
xtonda
Diskutér

Odeslat příspěvekod kubik88 1. 3. 2017 11:49

taylor729 píše:Taky by me zajimalo jak by banka osetrovala denni zmeny zustatku na sporicim uctu s francouzskou notaci.


Bude se ignorovat 31. den v měsíci a 28. únor se v nepřestupný rok bude počítat jako 3 dny.
kubik88
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Franklin 1. 3. 2017 14:10

Creditas mě začíná zlobit:

1. Nelze nastavit notifikace na účtech.
Chyba. Omlouváme se za neočekávané problémy na této stránce.

2. Přihlášení do IB s potvrzením přes mobil (MPIN autorizace) bylo u mně nefunkční, pokud jsem v mobilní aplikaci byl odhlášený. Chybová hláška ve stylu Není k dispozici žádný požadavek na přihlášení. Workaround: nejprve se přihlásit do mobilní aplikace. Pak už MPIN autorizace funguje, i po odhlášení z mobilní aplikace.
Franklin
Diskutér

Odeslat příspěvekod Suky. 1. 3. 2017 16:49

Suky. píše:Mi včera nepřišlo upozornění na příchozí platbu, dnes se celý den snažím ověřit Nastavení notifikace ale stále mi to háže (u všech účtů):
Chyba
Omlouváme se za neočekávané problémy na této stránce.

Po 9 hodinách od dotazu přes IB:
Podpora Creditas píše:omlouváme se za aktuální technické potíže, týkající se notifikací. Situaci prověřujeme a jakmile bude vše v pořádku, ozveme se Vám zpětně.
Suky.
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Noxik 1. 3. 2017 18:37

Zkousel tu uz nekdo stahovat vypisy z vice uctu? Potreboval bych overit, zda se oba dva stahnou pod stejnym jmenem souboru, ktere tvori datumy prvniho a posledniho dne v mesici, oddelene mezerama a pomlckama. Jestli je to tak, tak je to dost neprakticke, nebot se to bude plest, ktery ucet je ktery. A ja navic pouzivam script, ktery mi prejmenovava vypisy nekolika bank do jednotneho mnou pouzivaneho formatu a presouva je do adresare, ktery zalohuji, coz v tomto pripade asi nepujde pouzit.
Noxik
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Torns 1. 3. 2017 18:49

Ano, výpisy z různých účtů mají stejné jméno souboru.
Torns
Návštěvník

Odeslat příspěvekod xtonda 1. 3. 2017 21:38

xtonda píše:Já sem nahrávání dokumentů dokončil včera 21:30 a zatím čekám. Uvidíme jak jim bude narůstat fronta a čas do schválení dokumentů. ...

Schváleno 15:11
xtonda
Diskutér

Odeslat příspěvekod pan Y. 2. 3. 2017 00:37

Obsahuje výzva k provedení aktivační platby něco speciálního (např. konkrétní částku nebo vygenerovaný VS) nebo můžu pro urychlení aktivace BÚ rovnou zadat platbu ve prospěch účtu uvedeného v podepisované smlouvě?
“You and I have unfinished business.”
pan Y.
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Navstevnik123 2. 3. 2017 01:00

Neobsahuje, stačí poslat jakoukoliv platbu z účtu uvedeného při zakládání.
Promo kódy v mém profilu nebo SZ.
Navstevnik123
Nadšenec

Odeslat příspěvekod pan Y. 2. 3. 2017 01:05

Děkuju
“You and I have unfinished business.”
pan Y.
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Noxik 2. 3. 2017 18:49

Torns: Diky za odpoved. Docela neprijemne, ze to maji udelano zrovna takhle.
Noxik
Diskutér
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků