ČSOB

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Milos 1. 7. 2021 13:01

To co popisuješ od dubna úspěšně praktikuji (výběr z bankomatu pomocí Curve/KK ČSOB a následně GBIT na mBank eShop). Nicméně v květnu jsem vybíral u jiného ATM než v dubnu a u platby se mi objevilo CRV*London (přestože u jiných květnových plateb bylo uvedeno CRV*Vilnius) a body jsem za tento květnový výběr neobdržel. V červnu jsem vybíral u stejného bankomatu jako v dubnu a body jsem obdržel. Nevím jestli ten London/Vilnius souvisel s jiným typem bankomatu, kontaktním/bezkontakním výběrem nebo šlo jen o dočasnou technickou změnu na straně Curve, ale od té doby mám už u všech Curve plateb uvedeno CRV*Vilnius. Nicméně pro výběry používám už raději jen ten "ověřený" bankomat ;-)
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod A1rh- 1. 7. 2021 14:38

a to je? :-) Já naposledy použil KB a ten byl OK.
V profilu nebo SZ promo Revolut 700Kč, SkipPay 500Kč, AliExpress US $19, Raiff. 300Kč ...
A1rh-
Diskutér

Odeslat příspěvekod Milos 1. 7. 2021 15:43

Vybíral jsem v bankomatech ČSOB, ten co připisuje body je starší obyčejný bankomat, ten co mi body nepřipsal byl celkem novější vkladomat.
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod A1rh- 1. 7. 2021 16:42

aha, tak já dnes poprvé zkusil s CRV/KK ČSOB ten KB. V nejhorším si aspoň splním limit obratu. Ještě mě napadá jak by se bralo ohledně splnění obratu když zaplatím 6000 a pak je gbitnu jinam a jiné platby bych neměl?

-- 1. 7. 2021 18:42 --

běžné platby přes CRV v Tescu mají v blokaci Vilnius LT, ale výběr z ATM KB má Vilnius GB.
A1rh-
Diskutér

Odeslat příspěvekod Milos 1. 7. 2021 20:04

Výběr z bankomatu přes Curve se zahrnuje do "povinného" měsíčního obratu 3000Kč pro získání slevy 30Kč za vedení karty. Následující GBIT a žádné další platby tomu nijak nevadí, taky to tak dělám ;-)

Jen pozor na měsíční limit 200GBP pro ATM výběry kartou Curve Blue s navázanou kreditkou!
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod xls 7. 7. 2021 09:16

Koukám, že i ČSOB vylepšila IB. Nejdřív mi nešlo přihlásit, vevnitř to pořád ukazuje přesýpací hodiny, chyby a jediný, co se pořád zobrazuje správně, jsou nějaké nesmyslné reklamy. Pohyby na kartě se mi i přes mnoho pokusů zobrazit nepodařilo.
xls
Inventář

Odeslat příspěvekod A1rh- 12. 7. 2021 15:11

bere ČSOB vratku na KK jako splátku kreditní karty, nebo raději poslat částku úhrady tak, jak je na posledním výpisu? Díky.
V profilu nebo SZ promo Revolut 700Kč, SkipPay 500Kč, AliExpress US $19, Raiff. 300Kč ...
A1rh-
Diskutér

Odeslat příspěvekod Milos 12. 7. 2021 15:54

Veškeré vratky a příchozí platby ČSOB považuje za splátku kreditní karty (na výpise jsou všechny takové platby označené jako "Splátka úvěru"). Stačí tedy zaplatit jen příslušně poníženou částku.

Když v IB nebo SB klikneš na "Splátka", tak v rámci Plné splátky uvidíš už tu příslušně poníženou částku.
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod hannys85 12. 7. 2021 19:32

Chci se zeptat, to nejde u ČSOB zrušit pojištění karty ONLINE ? Toto pojištění bvylo zřízeno jek kvůli využití akce 1 000 Kč za zřízení účtu v minulém roce.
Co se týče výpovědi kreditní karty, tak je rovněž nutno navštívit pobočku ?
Banka, která má bankovní identitu neumí toto vyřešít plně online ? :shock: :shock:
hannys85
Nadšenec

Odeslat příspěvekod dinkylinky 13. 7. 2021 03:22

Příbuznému minulý rok v červnu ČSOB zaslala dopis, že mu vypovídá termínovaný vklad v USD. V srpnu 2020 byl TV ukončen. Dlouhodobá nemoc + další věci způsobily, že v ČSOB ještě nebyl. Napadlo mě, aby nedošlo k promlčení vkladu.
1/Jak tedy vidíte promlčecí dobu na finexpertu? V bance mi totiž pokaždé řeknou něco jiného.
2/ A počítá se promlčecí doba od června 2020 /oznámení výpovědi TV/ nebo srpna 2020 /ukončení TV/?
Dík za odpovědi.
dinkylinky
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mate59 13. 7. 2021 07:38

Nemyslím si, že by se vklad promlčel a příbuzný o peníze přišel.TV se od termínu ukončení určitě neůročí podle všeho není revolvingový,když mu ho vypověděli.
mate59
Nadšenec

Odeslat příspěvekod hannys85 14. 7. 2021 12:15

Vidím, že s rušením poboček, to nemůže být tak horké, když jsem teď volal na infolinku a bylo mi sděleno, že dle obchodních podmínek lze kreditka vypovědět jen na pobočce...Nuceně jsme přecházeli na IB s bankovní identitou, člověk by čekal, že ve 21. století půjde KK vypovědět přes IB (písemně do IB) a ono to nejde. Super banka 21. století :tleskani Ale pojištění ke kartě jde prý vypovědět telefonicky :-)
hannys85
Nadšenec

Odeslat příspěvekod minarjo 14. 7. 2021 15:24

Ve starém IB Poštovní spořitelny to šlo jednoduchým odkazem "Už nechci využívat tento produkt" v detailu kreditky, který snadno vygeneroval jednostrannou výpověď k SMS podpisu. Sám jsem to cca 2 roky zpět využil. Asi to moc lidí využívalo a kreditky takto snadno na pár kliků a SMS podpis výpovědi rušili, tak tu možnost z IB odstranili (na pobočku se hned tak každému nechce, asi tak víc kreditek zůstane zachovaných "pro strýčka příhodu" a ČSOB se propad jejich počtu díky tomu zpomalil).
minarjo
Inventář

Odeslat příspěvekod anonymni 15. 7. 2021 08:19

ČSOB je taháním zákazníků na pobočku přímo posedlá.
Před časem mi nabízeli úvěr na cokoli, telefonicky jsme se dostali na celkem příjemný úrok 4,1% nebo tak nějak.
Vše bylo OK až do chvíle, kdy jsem do formuláře nadiktoval, že NEJSEM politicky exponovaná osoba. V tu chvíli prej že musím na pobočku :-[ po chvilce dohadovaní jsem to vzdal.
Psal jsem i na jejich ombudsmana :) Jeho oddělení odpovědělo, že je vše v pořádku a že i když byla v té době epidemiologická situace velmi špatná, tak tam musím zajít. Protože NEJSEM politicky exponovaná osoba :oboze
Na pobočku dorazím v září a vše (účet, kreditka, výplatu jsem začal posílat jinam) vypovím. Tahle banka je marná. Nedělám si iluze, že budou po mojem odchodu smutný. Je to čistě pragmatická záležitost.

Mimochodem věc, která mě u nich neskutečně s*re je, že v apce musím neustále přepínat na okamžitou platbu. Nechápu, proč jí nedají defaultně. No prostě marnost.
anonymni

Odeslat příspěvekod PULPANM 15. 7. 2021 14:11

Já tedy k ČSOB migroval z RB, resp účty mám oba a ČSOB prémium mám kvůli cestovnímu pojištění a limitům a na pobočku mne nikdo netahá.
Naopak, potřeboval jsem rychle pojistit nemovitosti, dokonce 2 a každou jinde, a vše mi vyřídil bankéř po telefonu a emailu.
Naopak s RB se teď dohaduju, že jim nefunguje SB na IOS 15 developer beta, takže s tím mám problémy, přihlášení jen přes sms a za poplatek apod.
Navíc když omylem vybereš KK prachy a za 5 mnut uhradíš komplet celou KK nejen ten výběr z ATM, tak ti naúčtují milých 350 Kč. No jasně, moje chyba, popletl jsem DK a KK v walettu, vypadají obě stejně. Stejně / barva / vypadají KK a DK i u ČSOB, tak se to asi může stát tam i tam a poplatek hált musíš uhradit.
PULPANM
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků