nnnokiaE52 píše:Byt tebou tak odejdu do banky, kde si tě budou vážit a ne té urážet
Taky tam téměř nejsem. Když je to zadarmo, tak jsem línej to rušit a občas používám kartu k výběru.
Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz
nnnokiaE52 píše:Byt tebou tak odejdu do banky, kde si tě budou vážit a ne té urážet
radecekh píše:Úroky se v pohybech na účtu zobrazovaly už včera večer a dnes je tam vidím taky.
Jack111 píše:Ano od 5,9%. To vidím v reklamě taky. Ve skutečnosti mi za 5,9% nic nenabízí.
Já tam mám 10,9%. Což podle jejich hlavní stránky vůbec nejhorší možný úrok. Tohle ti přijde v pořádku? Otravovat reklamou na to nejhorší co máme?
Ale to neni příliš jádrem pudla. Že to jsou amatéři vím. Od té doby, kdy jsem měl problém vybrat z bankomatu, že prý nízký zůstatek. Na helpdesku nevěděli a že se omlouvaj a ráno předaj nějakýmu technikovi, ale teď smůla. Ok může stát. Za 3 dny volal nějakej jejich technik a prej co jako chci, když tam nemám žádný peníze. Za tříminutovej hovor nepochopil, že volá po třech dnech.
Otázka zní, jestli se to dá obejít a vyplnit si žádost z hlavní stránky. Jestli mi dají jiný úrok nebo ho spárují s tím z IB, když zjistí, že jsem stejný klient. Něco jako když chceš poslat platbu z equa do equa o víkendu. Přes špablonu to nejde, vyplníš to ručně a voilá platba odeslaná.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků