Raiffeisenbank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz


Odeslat příspěvekod mbodlak73 12. 6. 2021 18:54

Mám na RB taky kritický názor.
- Kdysi koupila eBanku a to byl konec rozvoje tehdy vynikajícího internetového bankovnictví.
- Ještě jako s klientem mi při dotazu na refinancování hypotéky (měl jsem ji tenkrát u ČS) strčili do ruky leták a vyrazili mě z kanclu, aniž se mě vůbec na něco zeptali - pak jsem ovšem přirozeně přestal být jejich klientem.
- Před pár lety vyšplouchla klienty s předjednanými hypo úvěry, na pokyn matky z Rakous. Stát se to mně, pořádně by mě to namíchlo.
- Pak koupila kreditky CitiBank, tu jsem vzápětí vypověděl - proslýchaly se ošklivé věci o tom, jak se vykašlali na jiné klienty a ty obavy byly konzistentní s mou dosavadní zkušeností.
- Teď kupuje klienty ING a zdá se, že duch banky je tak nějak stále stejný.

Oni asi fakt neumí získat klienty jinak, než koupí konkurence. Ale asi se to vyplácí.

K post-ING zkušenosti - mají trošku překomplikovaný smartbanking (ale jasně, to je otázka názoru), mizerné parametry produktů (šílené sazby na KK i zde zmiňovaný kontokorent), a zdá se mi, že i internet- a smartbanking jim poměrně často nefunguje - poprvé se mi stalo, že jsem se nemohl přihlásit, asi dva nebo tři dny po zřízení účtu pro přechod z ING (i tady na fóru se v té době někdo stěžoval), teď naposled tam v době odstávky nedorazila ani okamžitá platba z jiné banky (snad to tam v pondělí bude).

Takže dokud bude to jedno procento a dokud to bude nad produkty jiných bank, proč ne. Ale něco mi říká, že "inspirace klienty" v jejich případě znamená něco jiného, než co si pod tím představuju já. Pokud se na banku nemůžu spolehnout...
mbodlak73
Návštěvník

Odeslat příspěvekod farang 12. 6. 2021 20:00

DOTAZ na LINDU:

Dnes pokus odeslat okamžitou platbou 90.000 Kč, hláška: platbu provedeme okamžitě, potvrzeno tedy RB klíčem, následně hláška platbu jsme nemohli odeslat okamžitě, bude odeslána standardně. Další pokus odeslat 30.000 Kč, odesláno okamžitě...

JAKÝ že je ten limit pro okamžitou platbu? Poslední hlášená změna byla 100.000 Kč, něco se OPĚT změnilo, zase jste posílili mou bezpečnost? Cítím se u RB hodně bezpečně, ale taky celkem podrážděně. Z čeho ta podrážděnost může pramenit LINDO? Čím to asi bude? Tak jaký je ten limit pro okamžité platby ??? ??? ???
farang
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Lafayette16 13. 6. 2021 15:07

Dobíjení Wirexu kartou Mall.cz je OK?

Má někdo praktickou zkušenost?
Lafayette16
Diskutér

Odeslat příspěvekod Nagant 14. 6. 2021 12:42

Jak prosím funguje zvýhodněné měsíční či roční předplatné pro klienty RB u NextBikeCzech, máte už někdo praktickou zkušenost?

Zadává se na internetovém portále NextBikeCzech v sekci Vouchery/Kupóny>Kupón-kód> Uplatnit kupon a pak se objeví nějaké lepší tarify ve "Spravovat tarify a předplatné" a odtamtud se to koupí?
Nagant
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Ondrasz 15. 6. 2021 11:02

Pripojuji se k dotazu faranga na Lindu nebo jestli jeste nekdo resil podobny problem s okam.platbama z RB.

Vychazim z toho, ze Airbank umi prijimat okamz.platby.
Dnes nekolikrat v ruznem case jsem chtel do AB poslat z RB 100t.s podminkou, ze pokud platba neodejde okamzite,tak standartne odchazet nema. Vyzkousel jsem 1Kc a ta se okamzite pripsala.

No nezdarilo se celkem 4x a platba 100t.neodesla ani jednou:(

Lindo muzete u vas zjistit a napsat jaky ma RB limit na okamzite platby?
Protoze 100tis.to rozhodne NENI!
Ondrasz
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MirekM. 15. 6. 2021 13:45

Stejný problém jsem s bankou řešil v rodině po přechodu z ING do RB v dubnu, 1 Kč jsem okamžitě odeslal, větší částky nikoliv. Tento pastav se sám vyřešil za nějaký den, již si přesně ale nepamatuji za kolik dnů.
MirekM.
Diskutér

Odeslat příspěvekod bubocz 15. 6. 2021 17:15

DOTAZ na Lindu

Dobrý den,

Zdravím Vás,

Mám dotaz, věřím že téma se týká více čtenářů.

Ještě v dobách Citi jsem zařídil ke kreditní kartě Life dodatkové karty pro rodinné příslušníky, aniž by měli účet u RB. Rád bych věděl, jak jednoduše elektronicky (=bez návštěvy pobočky) zřídit přístupy do bankovnictví pro ně, když nechtějí účet a já jim nechci dávat dispoziční práva ke svému účtu.

Helpdesk mi nebyl schopen poradit, pořád někdo měl jít na pobočku, resp. jsem nakonec dostal odpověď zrušit karty a požádat si o nové… Ani jedno bych nenazýval “inspirací klienty”…

Díky za návrh řešení

Pěkný den

Zdenek
bubocz
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod xsw 15. 6. 2021 18:51

To nejde. :-D
xsw
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod bubocz 15. 6. 2021 21:01

Přece mne či rodinné příslušníky “banka inspirována klienty” nebude honit na pobočku, když vymyslela takovou úžasnou věc, zatímco ostatní banky to řeší “hloupě”? :-D
bubocz
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Schwarzie 16. 6. 2021 11:51

Od 1.9. je aktualizovan program vyhod na kreditkach. Co mne zajimalo, bylo, ze odmena 2%, max. 500, na Mall karte zustava, ale rusi se bezurocne rozlozeni do splatek u nakupu na mall.cz.
Schwarzie
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod xls 16. 6. 2021 12:16

Tahle zasr**á "banka" je opravdu peklo. Nejdřív se nešlo přihlásit, pak jsem zkoušel 4 okamžité platby: 1, 99 tis., 90 tis., 50 tis. - neprošlo nic. Zruším to přes mobilitu, ať si to 1 % strčí, já potřebuju přístup ke svým penězům.
xls
Inventář

Odeslat příspěvekod jujec 16. 6. 2021 12:42

Dostal jsem SMS z banky, že mi v srpnu končí platnost karty, že novou mi pošlou na adresu NÁMĚSTÍ REPUBLIKY, PRAHA, NÁMĚSTÍ REPUBLIKY, PRAHA. Takto doslova. A že pokud chci poslat kartu jinam, ať se přihlásím na IB a do 7 dnů změním adresu. Inu, přihlásím se na IB a v detailu karty je jako adresa pro doručení uvedena adresa mého trvalého bydliště. Tak nevím, kam mi karta přijde (jestli na pobočku banky, nebo domů), případně zda si ze mě RB nedělá legraci, když v IB jsou jiné údaje než mi poslali v SMS.

Tak jsem volal na infolinku a tam mi řekli, že mi karta přijde domů. Ale proč mi poslali SMS s nesmyslnými údaji, to už jsem se nedozvěděl.
Naposledy upravil jujec dne 16. 6. 2021 12:47, celkově upraveno 1
jujec
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod retron 16. 6. 2021 12:45

tak zavolej na infolinku 800 900 900, případně svému bankéři, kontakt nalezneš v aplikaci
retron
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jujec 16. 6. 2021 12:48

Jo, tam jsem volal (doplnil jsem svůj příspěvek), ale stejně mi nebyli schopni říct, proč posílají SMS s tím, co není pravda. Ale nechtěl jsem pána na infolince moc dusit, on za to zřejmě nemůže...
jujec
Mírně pokročilý

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků