Majitelům Note 7 dneska přišla tato zpráva:
Dobrý den,
Před nedávnem jste u nás zakoupil/a produkt Samsung Galaxy Note 7 – tento model bohužel vykazuje vady, které se společnost Samsung rozhodla odstranit.
Společnost Samsung vytváří produkty té nejvyšší kvality a každou zprávu o jakémkoli problému od našich zákazníků bere velmi vážně. V reakci na nedávno hlášené komplikace spojené s novým Galaxy Note7 jsme provedli šetření a zjistili jsme možnou závadu v souvislosti s bateriovými články použitými v zařízení.
V celosvětovém měřítku jsme zaznamenali několik případů zmíněného problému a v současnosti provádíme spolu s našimi dodavateli důkladnou kontrolu za účelem identifikace postižených baterií přítomných na trhu. V zájmu bezpečnosti našich zákazníků, která je pro společnost Samsung tou největší prioritou, jsme prodej Galaxy Note7 pozastavili.
Zákazníkům, kteří si již Galaxy Note7 zakoupili, nabízíme možnost výměny jejich současného zařízení za nové zařízení v období od 19. září 2016. Termín bude případně ještě upřesněn.
Jsme si vědomi, že pro některé zákazníky to může znamenat jisté nepohodlí, nicméně pro Samsung je naprostou prioritou, abychom na trhu prodávali bezvadné produkty té nejvyšší kvality. S našimi partnery jsme připravili následující výměnný program.
Výměnný program pro Samsung Galaxy Note7
Našim zákazníkům doporučujeme využít možnost výměnného programu, v jehož rámci si mohou vybrat z následujících možností.
1. Pokud Galaxy Note7 již vlastníte:
- Vaše Galaxy Note7 zařízení doporučujeme vyměnit za nový Galaxy Note7 – v období od 19. září 2016.
Kontaktujte, prosím, zdarma naši zákaznickou linku na telefonním čísle 800 726 786, kde Vám bude sdělen další postup procesu výměny.
- Galaxy Note7 je možné vyměnit tam, kde jste jej zakoupili, například za Galaxy S7 nebo S7 edge, dle aktuální nabídky. Výměna se vždy řídí platnými obchodními podmínkami konkrétního prodejce, u kterého jste produkt zakoupili.
2. Pokud jste si Galaxy Note7 předobjednali a čekáte na doručení:
- Omlouváme se, že jste Galaxy Note7 ještě neobdrželi. S našimi partnery pracujeme na dodání Vašeho zařízení. Váš Galaxy Note7 vám bude doručený co nejdříve v období od 19. září 2016. Termín bude případně ještě upřesněn.
Proces výměny
V případě, že vlastníte Galaxy Note7, kontaktujte, prosím, zdarma naši zákaznickou linku na telefonním čísle 800 726 786, kde Vám bude sdělen další postup procesu výměny. Pro usnadnění komunikace si pro operátory zákaznické linky připravte následující kontaktní informace: Vaše jméno, telefonní číslo, e-mail, adresu a číslo IMEI Vašeho Galaxy Note7.