Takze odpisali mi a na obidvoch simkach mi pribudlo po 50 sk
Dobrý deň pán ********,
rada by som reagovala na Vašu reklamáciu spoplatnenia čakania na spojenie s operátorom na Zákazníckej linke 949.
Hovor na Zákaznícku linku 949 je spoplatnený podľa aktuálneho cenníka pre tarifu O2 Prvý ako aj O2 Narovinu sumou 1,95 Sk/min, po prvej minúte účtovaný po sekundách. Tieto cenníky sú uverejnené na našich internetových stránkach
http://www.sk.o2.com, pričom hovorné za začína účtovať od spojenia s automatickou hlasovou službou.
Vaša SIM karta s telefónnym čísom 0949 *** *** bola aktivovaná už 30. marca 2007 a SIM karta s telefónnym číslom 0949 *** 949 30. apríla 2007. Možnosť aktivovať si SIM kartu v tejto akcii bola už od 2. februára 2007, co bol dostatočný čas na uskutočnenie aktivácie.
30. apríla 2007 sme zaznamenali zvýšené množstvo hovorov na Zákaznícku linku 949, nakoľko vrcholila aktivácia SIM kariet O2 Jednotka, a teda došlo prechodne k jej preťaženiu.
V zhľadom k horeuvedenému a v záujme zachovania dobrých vzťahov sme sa Vám rozhodli kreditovať vaše hovory na oboch SIM kartách, s telefónnymi číslami 0949 ****** a 0949 *** 949 a to vo výške 50,- Sk.
S pozdravom a želaním príjemného dňa
Andrea Čagalová
Manažérka administratívy
Oddelenie starostlivosti o zákazníkov