od rnechvatal 14. 11. 2014 08:47
Tak já si vyzvedl foťák včera přímo u prodejce, kde jsem podával 2 reklamaci. Při předání jsem se ptal technika jak je to s dalšími reklamacemi. Bylo mi řečeno, ze po 3 reklamacích se stejným problémem a 4 reklamacích s různým problémem u foťáku se vracejí peníze.
Osobně jsem opravu ještě netestoval, přijel jsem z Brna včera pozdě v noci a chystám si to na víkend. Podle výše napsaného si nedělám moc iluze, že by se to hnulo k lepšímu, ale rád bych tomu aspoň věřil.
Podle toho, co psal kolega, že Canon CZ psal o tom, že v AWH ví o problému a jak ho opravit je zřejné, že celá firma Canon ví o problému, ale jaksi se k tomu stále na veřejnosti nevyjádřila.
Z jedné strany to samozřejmě chápu, ale z druhé strany to u mě snižuje důvěru ve firmu Canon, protože upřímnější mi přijde veřejně přiznat chybu a říct zákazníkům jak svůj problém řešit, než si hrát na mrtvého brouka. Ví se přece o mnoha problémech napříč značkami a vážím si těch vyrobců, kteří se k problému postaví čelem.