Komplet hi-fi - Volkswagen golf IV 5-dr

Autorádia, reproduktory, zesilovače

Moderátor: Moderátoři AVMania.cz

Odeslat příspěvekod Saske 19. 6. 2011 17:20

Zdravim,
poprosil bych o pomoc s vyberem kompletni sestavy hi-fi do auta.

Asi maximalne do toho dam 50 000kč, ale neni to muj strop, protoze to muzu dokupovat casem a ne vse najednou - zatim by byla pripravena jen kabelaz pro dany reproduktor, ci sub. a zesik. Jenze to jen za predpokladu, ze by se to vyplatilo, coz je mozne, protoze sem docela narocny na kvalitu hudby.

Tak.. zacal bych tim, co posloucham. Zde bude asi jednoducha odpoved - posloucham vetsinu hudebnich zandru, takze se nechci na nic vylozene zamerovat, ale nejradeji mam hardstyle a trance - elektronicka hudba proste. U hadstylu miluji ty basy, takze to bude chtit uz lepsi sub. - opravdu bych nesnesl, aby to bylo prebasovane, ci jen dunelo. Rad bych presne, rychle a mohutne basy, ktery si poradi s kazdym zanrem takze, aby to nedunelo, jak pominute i poslouchani alba od Enya a tak podobne.
Co vic napsat ke zvuku? Proste co nejvalitnejsi k dane cene. Rad bych pak i zkalibroval zvuk, aby se to vse perfektne doladilo. Nahravky budu mit na originalnich CD, abych mel tu nejlepsi kvalitu, jen to co nesezenu na CD, tak si stahnu v mp3.

Dal by me zajmalo, jestli bude potreba vytlumit dvere - pry to udela docela hodne se zvukem ve vnitr auta a investice uz neni tak velka, kdyz se nepocita prace tedy :-)

A jste.. jsem ze severu cech - doporucili by ste mi nekoho, kdo by mi to pak do auta namontoval vcetne kabelaze a vse doladil? Klidne o Praha a okoli. Myslim si, ze by se vyplatilo i nekam dal dojet, pokud to bude odvedena prace na 100%.

Pokud mate nekdo nejake otazky, ktere potrebujete, aby ste mohli lepe vybrat neco, tak klidne napise - hned odpovim :)

Vsem diky za ochotu a za pomoc ^^

-- 19. 6. 2011 19:13 --

Zapomel jsem rict, ze NEchci mit v kufru nejaky blbosti, ktery by mi zabiraly misto, takze sub. bych si asi predstavoval v platu a ve predu ve dveri repro + vyskace - ty se pokusim umistit ve vysce usi.
Život se neměří počtem nádechů a výdechů, ale počtem okamžiků, které člověku berou dech...
Saske
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod All 19. 6. 2011 18:51

Já začnu zcela od konce a budu pokračovat trošku mimo. Pakliže to nikam nepovede rád pomůžu i tak.
Vysoce kvalitní montáž jsem schopen zajistit v dílně, se kterou spolupracuji skoro 10 let a za kterou dám ruku do ohně. Problém je v tom, že se jedná o střední Moravu.
Taky v autě nejsem ochotný poslouchat kdejaký blivajz.
Před dvěma týdny jsem vyměnil auto. To staré bylo s audio instalací neprodejné takže mi instalace zůstala. Část použiju do nového ale část půjde z domu. Dovolím si ji nabídnout tady především proto, že se jedná o velmi dobrý materiál ve velmi dobrém stavu za zlomek ceny.
Autorádio Pioneer DEH-P9800BT prodám za 5500,- Kč, stav 1A včetně půvpdního balení a CZ manuálu. Koupeno v ČR za původních 22000,- Kč. Mimo hejna dalších funkcí má rádio integrovaný DSP procesor, který, mimo jiné, umí nastavení časových korekcí pro každý reproduktor zvlášť.
Popis výrobce: http://www.pioneer.eu/eur/products/arch ... index.html
Aktuální fotku můžu poslat. Momentálně je na e-shopech k vidění v cenách okolo 8000,- Kč. Pochybuju ale, že ho některý ještě má. Výroba už skončila.
Další co dávám pryč je basová sekce a nebojím se říct, že excelentní. Trvalo mi tři roky než jsem u té kombinace zůstal. Stavěl jsem to především na metal ale myslím, že takto kvalitní reproduktor a zesilovač zahrají všechno dobře. Nebudu popisovat, které všechny požadavky mimo zvuku jsem měl na subwoofer (zatížitelnost, přesnost, minimální zastavěný prostor atd.) jen dodám, že výsledek odpovídá požadavkům.
Reproduktor Alpine SWX1042D (původní cena nějak kolem 14000,- Kč) vestavěný v uzavřené ozvučnici o objemu necelých 20 litrů (!!!). Rozměry z hlavy nevím, ale můžu změřit. Ozvučnice je velmi stabilní, postavená z vrstvených MDF desek. Tloušťka stěn je proměnlivá od 22 do 36 mm. Je vytlumená rounem. Na to jak je malá je docela těžká. Kvůli demontáži má bedna poškozené čalounění. Byla součástí rozsáhlejší zástavby v kombinaci MDF-laminát. Oprava není problém. Na funkci zcela bez vlivu. Subwoofer prodám za 6500,- Kč.
Jediný háček, který subwoofer má je jeho tragická citlivost 82 dB/1W/1m. Protože mám jisté zkušenosti zvolil jsem pro pohon subwooferu (dvoucívka 2x 4 Ohmy zapojená do zátěže 2 Ohmy) mono zesilovač z referenční řady Zapco REF1100.1 - http://www.zapco.com/Reference.html. Původní cena 1429,- USD (v ČR 28000,- Kč). Zesík prodám za 14000,- Kč. Pracuje se symetrickým signálem a bez dalšího příslušenství se neobejde. Proto k němu zdarma přidám symetrický signálový kabel SLDIN.18 (původně tuším 1200,-) a transmiter symetrického signálu SLDIN-TF(cena podobná) - http://www.zapco.com/Symbilink.html. Zesilovač má certifikát, který uvádí naměřených 1024 W RMS při zátěži 2 Ohmy.
K tomu všemu mám taky kompletní bižuterii. Tedy napájecí kabeláž přiměřeného průřezu, bateriové terminály, pojistné a distribuční bloky. Při koupi zesíku i subwooferu spolu přidám zdarma i kapacitor 5F Zealum.
Zbytek si nechám (4ch zesilovač Zapco, přední i zadní reproduktory). Uvědomuju si, že dosud se to hodí spíš do rubriky Bazar Prodej ale snad to není až tak velký průšvih když je to k věci.

Tlumení plechů karoserie považuju za užitečné u levných instalací. U instalace, kterou jsem měl já nebo u instalace o jaké uvažuje Saske považuju tlumení za nezbytné. Účely jsou především dva. První je to, že pláty používané pro tento účel zpevní plechy karoserie (bohužel při tom i zvýší váhu) důsledkem čehož je podstatné zmenšení prostupu zvuku ven z auta a podstatné zmenšení absorbce zvukových vln plechy karoserie. Tím vším se podstatným způsobem omezí i rezonance plechů a do značné míry i navazujících plastových dílů. Při charakteru instalace, o které se bavíme je škoda nechat zvuk ničit něajkým drnčením. Většinou ale tlumení plechů dveří nestačí. Stává se, že i přes poctivé zatlumení rezonují, zámky, kliky nebo některé plasty. Pak je třeba použít různé molitanové pásky a pod. Většinou to celé trvá nějaký čas podle toho jak se jednotlivé pazvuky ozývají a jak moc rozčilují.
To je pro tuto chvíli všechno. Pokud tě nabídnuté věci nezajímají tak je ignoruj a já ti navrhnu jiný systém.

-- 19. 6. 2011 20:04 --

Než jsem stihl dopsat ten elaborát dodal jsi to o kufru.
Subwoofer v platu je nesmysl. Jednak musíš použít tzv. Free Air reproduktor (určený pro otevřenou montáž). Těch je na trhu hrozně málo a ty dobré snad ani neexistují. Druhak tímto způsobem přetížíš plato takže ho budeš muset vyrobit nové. Myslím, že tímto způsobem nezískáš nic pozitivního mimo dunění. Není nad ozvučnici takže nezbývá nic než malá bedna nebo ozvučnice vestavěná do falešné podlahy.
V každém případě budeš potřebovat minimálně jeden zesilovač pro subwoofer a ten se někam umístit musí. Vždycky je něco za něco např. za ztrátu trochy prostoru.
Pokud nebudeš chtít žádný externí zesilovač budeš muset použít aktivní subwoofer takže zase bedna a pohon ostatních reproduktorů jen rádiem. Vzhledem ke kvalitativním požadavkům velmi dobrým rádiem.
DVD Pioneer DV-410V, CD CA Azur 340 C, Amp CA Azur 640A v2, repro Klipsch RB-81.
PC, DAC+HeadAmp Zero Tianyun 09 Version (OPA 627 + USB), sluchátka Audio Technika ATH-AD900, repro Focal XS Book.
All
Junior

Odeslat příspěvekod Saske 19. 6. 2011 21:08

Moc dekuji za nabidku, ale ani jedno by neodpovidalo tomu, co bych chtel ja. To autoradio vypada moc dobre za ty penize, ale to je tak jedine - problem je v tom, ze do Golfa by se naramne hodilo to autoradio s velky dotykacem - tady placnu treba tohle http://www.prohifi.cz/autoradia-s-dvd/clarion-vx-709e (co pri instalaci klasickeho autoradia tam zustava jen nevyuzita jedna pozice, kde je dira a to mi prijde skoda. Vybiram golfa, protoze se mi moc libi ta palubka a proste tam zive vidim takove autoradio, ktery podtrhne ten bajecny zvuk - http://im.sauto.cz/sauto_photos/6952/89 ... 2e4165.jpg ).
Ten sub. se da sehnat za neco malo pres 6000kč (novej), takze ta cena je jiz neadekvatni stari, ale spise by mi vadila ta nizka citlivost.
No proste o to zajem nemam ale i tak dekuji :-)

Jinak az to bude aktualni, tak by mi nedelalo problem tam dojet - zalezelo by na cene za praci a jak dlouho by to trvalo.

Takze vytlumeni dveri je asi bez debat. Co by se jeste melo vytlumit, krom dveri? Napada me jeste kapota od motoru.

A s tim prostorem v kufru.. fakt nerad bych tam neco porad mel, protoze casto budu cestovat kvuli praci a budu tam mit uz tak dost svejch veci a takhle bych porad musel resit, jak to udelat, aby mi sub. neprekazel a porad hral, jak ma. Co jsem slysel u kamarada, tak nemel sub. a i tak to hralo obstojne, ale ten sub. mi tam chybel no.. a to ani z daleka nema tak kvalitne repro, jak budu mit ja. Nooo.. chtelo by to vymyslet, jak s tim subacem a vejskacem, jak sem koukal, tak tam nikde ani neni. Poprosil bych o navrhy, kam to umistit tedy a jak to i udelat :-)

Az pak bych se asi zameril na vyber reproduktoru a autoradia, protoze podle toho se uvidi, jak velky reproduktory vzit. A to me privadi k myslence - postaci velikost stredovych reproduktoru ve dveri? Ci bude potreba udelat vetsi prumer?

-- 19. 6. 2011 22:19 --

Jako lajka me akorad napada toto:
Vepredu ze by byli vejskace a stredove reproduktory.
V zadnich dveri by byli stredobasove reproduktory

Diky tomu, ze by se vzalo jen tohle, tak by se mohli vzit o dost kvalitnejsi, protoze precijenom sub. a zesilovac k nemu neni nejlevnejsi, ale takto? To by nemuselo hrat uz spatne, ne?

Ja osobne se k tomu to prikladam, protoze sub. ***** zvuk, pokud to neni opravdu kvalitni - na to bych ale nemel. Takze se zamerim jen na repro ve dveri, vejskace a treba neco do plata.
Život se neměří počtem nádechů a výdechů, ale počtem okamžiků, které člověku berou dech...
Saske
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod All 19. 6. 2011 22:07

Ta koncepce je podle mého mínění celá špatně. Tohle nikdo bez vysoce sofistikovaného, tedy velmi drahého zapojení nenaladí. Mám takový dojem, že tohle nenaladí vůbec nikdo a to ani s generátorem. Uvědom si, že při této relizaci budeš mít pravý středobas od středu cca metr a od výškáče skoro dva. Navíc mezi nimi bude dost slušná překážka ve formě sedadla. Tady bude tak velký rozdíl ve zpoždění vnímání zvuku že z toho bude guláš. Další co ti k němu spolehlivě pomůže je i to, že od uší posluchače budou pravé i levé reproduktory v naprosto různých vzdálenostech (pravý bas mnohem dál než levý tad.). Bez komplikovaného Full Active zapojení tohle bude hrát jen blbě a já bych se pod to nepodepsal ani kdybych za to byl placený a to ani kdybys pořídil třeba Berylium, na které nedosáhne ani tvůj dost slušný rozpočet.
Jediné co má smysl je jednoduchá instalace z kvalitních komponent. V první řadě zapomeň na basák v platu pokud mu tam nevytvoříš podmínky tedy kvalitní a přesnou ozvučnici. Vytlum auto a použij kvalitní dvoupásmové komponentní reproduktory dopředu. Jestliže použiješ jakkoliv kvalitní autorádio a nezpracuješ signál z něj kvalitním zesilovačem zůstaneš před polovinou cesty. V tomto případě raději ušetři a kup rádio za 5-ku, repráky k němu za trojku a výsledek bude jen o maličko horší než když utratíš 50 kKč a nedodáš do systému kvalitní signál.
Pokud jde o rádia dodáváme na český trh 2 DIN přístroje s navigací vyrobené přímo pro konkrétní model auta (design) a VW design tam nechybí.
Víc vcelku nemám co dodat. Jsem ochotný pomoct zcela nezištně ale jen tehdy když budu vidět, že to má smysl.
P.S. Pokud jde o nový SWX a jeho cenu musel bys připočítat zhura 3000,- kaček za bednu, tlumení a kabeláž.
DVD Pioneer DV-410V, CD CA Azur 340 C, Amp CA Azur 640A v2, repro Klipsch RB-81.
PC, DAC+HeadAmp Zero Tianyun 09 Version (OPA 627 + USB), sluchátka Audio Technika ATH-AD900, repro Focal XS Book.
All
Junior

Odeslat příspěvekod Saske 19. 6. 2011 22:54

Hehe, takze sem mel velmi spatny odhad :-)

No dobre, tak Te tedy pozadam o radu, jaky by bylo nejlepsi reseni? Vzit kvalitni stredobasy do prednich dveri a vyskace do toho tojuhelnicku u zrcatka? Ci dat repro i do zadnich dveri? Ja bych se spise priklanel ke kvalitnim stredobasum ve predu a kvalitnim vyskam + kvalitnejsi zbytek sestavy, na kterem velmi zalezi, jak pises. Postacilo by to takto? Neco je potreba i do zadnich dveri nacpat reproduktory? Pokud ano, tak bych stejne vzal jen predni stredobasy + vysky a do zadu zatim jen pripravil kabelaz + vytlumeni dveri a nasetril na dalsi stredobasy.
Nebo, jak by to bylo lepsi?

Opravdu je ta celkova cena 50 000kč jen oriantacni.. radeji bych mel opravdu kvalitni sestavu a pak dokoupil dasi reproduktory, na ktery jiz bude priprava - kdyz uz se to bude vytlumovat a vest kabelaz, tak by se to vzalo najednou.
Život se neměří počtem nádechů a výdechů, ale počtem okamžiků, které člověku berou dech...
Saske
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod All 19. 6. 2011 23:26

Samostatný středobas v zadních dveřích, jak původně uvádíš, je zbytečné plýtvání penězi, kterým nic nezískáš. Pokud se pokusíš pohánět rádiem Kick basové nebo subwooferové reproduktory budeš hrubě zklamaný. Koncepci si ovšem musíš rozhodnout sám. Já jen napíšu pro co jsem se rozhodl já.
Jak už jsem uvedl vyměnil jsem auto. První moje základní myšlenka pro stavbu audio systému je ta, že jezdím sám, maximálně ve dvou. Nezáleží mi na tom jak dobrý nebo špatný bude poslech na zadních sedadlech když už bych tam i někoho vezl. Proč? Protože já jsem majitel auta, já investuju a já chci poslouchat, protože řidič je v autě vždy a protože stereo je signál zepředu. Budu tedy orientovat poslech jen na přední sedadla přičemž přednost dostane sedadlo řidiče. Nejen ale i kvůli asymetrickému rozmístění reproduktorů v interiéru. Protože jsem tím vším rezignoval na poslech na zadních sedadlech i proto, co jsem dříve napsal o kvalitě signálu je koncepce následující (podotýkám, že mám větší auto než je Golf).
1) Precizní vytlumení předních i zadních dveří včetně vytvoření ozvučnice pro reproduktory.
2) Naviceiver 2 DIN Zenec jako hlavní jednotka - tady je kompromis mezi špičkovou zvukovou kvalitou jiných, drašších systémů, užitnou hodnotou naviceiveru a jeho pořizovací cenou - rozhodla rozsáhlá výbava přístroje s velmi přijatelným zvukem.
3) Čtyřkanálový zesilovač Zapco a tím i "zaplácnutí" trochy místa.
4) Přední komponentní dvoupásmové reproduktory z referenční řady Radical Audio.
5) Do zadních dveří umístěné subwooferové reproduktory (do každých jeden).
Nevyhnu se sice úpravám interiéru ale nebudu už dělat tak rozsáhlou zástavbu jak v předchozím autě. Vím přesně které komponenty použiju, nemám ale hotový rozpočet. Odhad je někde mezi 70 a 80 kKč.
DVD Pioneer DV-410V, CD CA Azur 340 C, Amp CA Azur 640A v2, repro Klipsch RB-81.
PC, DAC+HeadAmp Zero Tianyun 09 Version (OPA 627 + USB), sluchátka Audio Technika ATH-AD900, repro Focal XS Book.
All
Junior

Odeslat příspěvekod Saske 20. 6. 2011 08:57

Ted sem trochu zmateny :-)
Radeji se zeptam, jestli to chapu spravne..
Jelikoz mate vetsi auto - vetsi interier, tak budete kupovat reproduktory i do zadnich dveri, ale kdyby ste mel mensi auto, jako treba ja, tak by ste zainvestoval jen do prednich dveri?
Jinak na budu taky nejcasteji jezdit sam, nebo ve dvou.

Koukl jsem se na referencni reproduktory od Radical Audio a koukam, ze tam maj 10/12" palcove woofery, ktery jsou dat do dveri, pokud se neptu.. to je to co si date do zadnich dveri? A prednich klasicky dvoupasmaky.. jaky je rozdil mezi dvoupasmovejma a stredobasovejma? :-)

A pro me by bylo nejlepsi, jake reseni? Kdyz mam mensi auto..
Život se neměří počtem nádechů a výdechů, ale počtem okamžiků, které člověku berou dech...
Saske
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod All 20. 6. 2011 10:28

Rozdíl mezi basovým a středobasovým reproduktorem je v přenášených frekvencích. Středobas hraje do cca 5000 Hz (liší se to typ od typu), basák hraje do cca 150 Hz (jsou ale i jiné). Basový (subwooferový) reproduktor se instaluje pro přenos a zdůraznění basového pásma, které středobas umí podstatně hůř a hraje i výš. Středobas by měl přenášenými frekvencemi navazovat na frekvenční pásmo výškáče (2ch systémy) nebo středového reproduktoru (3ch systémy). Někde mezi jsou kick basové reproduktory přenášející pásmo do cca 500Hz.
Tím "větším autem" (a možná to není ani pravda neb jsem to nekontroloval - mám Qashqai)jsem chtěl říct jen to, že uvedeným rozmístěním reproduktorů v podstatě zlikviduju kvalitní poslech na zadních sedadlech. Pokud poslech ovládacími prvky rádia upravím snesitelně pro zadní sedadla zlikviduju poslech vepředu. Je to o vzdálenosti poslechového místa od jednotlivých reproduktorů, o nastavení jejich poměrů hlasitosti i o asymetrickém umístění poslechového místa. Jestliže nastavím zvuk na předek budou na zadních sedadlech dominantní basy ze subwooferu (v mém případě po jednom v levých i pravých dveřích), ostatní pásma tím budou přehlušena. U menších aut je tento rozdíl méně patrný ale nejde úplně odstranit. Optimální nastavení zvuku v autě bez ohledu na počet a kvalitu použitých komponent není pro všechna sedadla v podstatě možné. Proto se všechno směruje, z již dříve uvedených důvodů, k řidiči.
V předních dveřích budu mít RA16.2RF. Ty mám připravené jen jejich středobas nahradím středobasem ze systému RA16RF.
Referenční a vlastně jakékoliv jiné subwooferové reproduktory RA ani jiných značek o rozměru 8", 10", 12" nebo větších nejde bez dramatických a podle mého soudu naprosto nežádoucích úprav do dveří jakkoliv namontovat. Jednak kvůli průměru, druhak kvůli montážní hloubce, třeťak kvůli nutnosti relativně velké ozvučnice, čtvrťak kvůli jejich váze. Na trhu se ale dá najít několik modelů subwooferových reproduktorů o průměru 165 mm. Jsou i dva modely s velmi nízkou montážní hloubkou. Existují možnosti jak vytvořit ve dveřích uzavřenou ozvučnici částečně faktickou a částečně virtuální. To celé obnáší minimální zásahy do dveří (tlumení, zavěšení reproduktorů) přičemž zásahy viditelné z interiéru auta nebudou žádné. I váha těchto wooferů je vlastně zanedbatelná. Jediné co tak bude v interiéru vidět budou separátní výškáče předního komponentního systému.
S použitím takto maličkých subwooferových reproduktorů nemám bohužel žádné zkušenosti. Vzhledem k jejich ceně jsem ale ochoten to risknout. Myslím, že nebudou schopny zahrát úplně suteréní basy. To je mi ale v postatě jedno. Rocková ani metalová tvorba, kterou převážně poslouchám na nich není postavená. Muzika dalších interpretů, které mám rád (Lara Fabian, Loreena McKennint, Gary Moore, Katie Melua atd.) na nich taky nevisí takže se toho nebojím. Koneckonců jsem zvyklý ve svých instalacích předimenzovat napájení a stavět co nejuniverzálněji což mi v případě nespokojenosti poskytne možnost doplnit systém jiným subwooferem.
Vzhledem k tomu, co jsme si tu už napsali myslím, že mnou uvedená koncepce by byla velmi slušně použitelná i pro tebe. Záleží jen na tom, jestli je můj odhad zvuku v subbasovém pásmu správný, jestli jsi ochotný akceptovat absenci kvalitního poslechu vzadu a charakter basů, který jsem POUZE! odhadl. Myslím ale, že můj odhad bude do značné míry správný. Přece jen mám s auto hifi desetileté zkušenosti i když i ty se mohou mýlit. Pokud jde o finanční náročnost tak na mém rozpočtu se podstatnou měrou podílí naviceiver, který stojí min. 23000,- Kč (záleží na nakonec zvoleném typu). Možná ale zůstanu u mobilní navigace, kterou už mám (Becker) a nainstaluju jen moniceiver. Obyč. 2 DIN rádio nechci, protože budu instalovat i couvací kameru (doslova za pár kaček) a budu tedy potřebovat monitor schopný přenášet obraz z této kamery a automaticky se na ni přepnout když zařadím zpátečku.
Naposledy upravil All dne 20. 6. 2011 14:11, celkově upraveno 1
DVD Pioneer DV-410V, CD CA Azur 340 C, Amp CA Azur 640A v2, repro Klipsch RB-81.
PC, DAC+HeadAmp Zero Tianyun 09 Version (OPA 627 + USB), sluchátka Audio Technika ATH-AD900, repro Focal XS Book.
All
Junior

Odeslat příspěvekod Saske 20. 6. 2011 12:39

All: bylo by mozne prejit na ICQ - ci podobny program? Takhle to je zdlouhave ^^
Rozmisteni reproduktoru je uz jasme.. chtel bych se jeste zeptat na tu kamerku pri couvani a to by bylo uz off-topic, tak i proto bych to rad vyresil na ICQ. (kdyztak ho mam v profilu)
Život se neměří počtem nádechů a výdechů, ale počtem okamžiků, které člověku berou dech...
Saske
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod All 20. 6. 2011 21:27

Psal jsem e-mail a SZ.
DVD Pioneer DV-410V, CD CA Azur 340 C, Amp CA Azur 640A v2, repro Klipsch RB-81.
PC, DAC+HeadAmp Zero Tianyun 09 Version (OPA 627 + USB), sluchátka Audio Technika ATH-AD900, repro Focal XS Book.
All
Junior

Odeslat příspěvekod All 22. 6. 2011 08:50

Jestli tě ještě něco zajímá napiš mi mail nebo se ptej tady. Třeba nás nesmáznou.
DVD Pioneer DV-410V, CD CA Azur 340 C, Amp CA Azur 640A v2, repro Klipsch RB-81.
PC, DAC+HeadAmp Zero Tianyun 09 Version (OPA 627 + USB), sluchátka Audio Technika ATH-AD900, repro Focal XS Book.
All
Junior

Odeslat příspěvekod Saske 22. 6. 2011 10:46

:-) O.K. diky

Tedka jeste vybiram auto (takze nevim, jak to tam bude se stereem). Bud uplne nove, nebo tedka sem nasel krasneho ctyrkoveho golfa. Nemuzu si pomoci, ale jak sem obihal autosalony, tak ty nove auta jsou hnus.. me se proste nejvice libi ctyrkovej golf :-)
Život se neměří počtem nádechů a výdechů, ale počtem okamžiků, které člověku berou dech...
Saske
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Goci 26. 3. 2012 07:24

Zdravim všechny,
nechci zakládat nové téma, a doufám že mi poradíte. Jedná se o koupi předních středobasových repráků. Pořád se rozhuduju, ale do oka mi padly tyhle http://www.prohifi.cz/reproduktory-do-auta/sinus-live-sl-165w-neo-25s. Myslim si že za tu cenu jsou 1ooW RMS repro v pohodě, nebo byste někdo doporučil jiné? Bohižel nevim jak je na tom značka. Moc díky za info.
Největší chyba na Internet Exploreru je ta, že jde spustit
Goci
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků