UPC nebo satelit

Digitální vysílání DVB-T/S/C/, poskytovatelé, set-top boxy, diskuze kolem HD

Moderátor: Moderátoři AVMania.cz

Odeslat příspěvekod HonzaK72 15. 3. 2015 12:24

Dobrý den, chtěl bych se zeptat (jsem laik) na to, zda je lepší si v této době pořídit spíše satelit než platit měsíčně dost drahou UPC. Mám 1,5 roku starou plasmu Panasonic TX50-ST50E, rád bych kvalitu HD alespoň na úrovni UPC nebo lepší....Díky za rady :)
HonzaK72
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod jito 15. 3. 2015 13:04

Pokud preferuješ kvalitu,tak zůstaň u kabelu.
A drahá UPC?Když si zaplatíš za podobnou nabídku nějaké sat.operátora,tak budeš na stejných penězích...
jito
HD SATan
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dagy2 15. 3. 2015 13:51

prípadne u satelitu ešte o pár korún drahšie.
Predpokladám že u UPC má okrem telky aj internet v balíku. U SAT-u si bude musieť priplatiť dve služby a tie budú vždy drahšie než jedna kombinovaná.

Možno keby ešte napísal "tazatel" čo mu chýba v HD u UPC že uvažuje nad zmenou.
Jediná výhoda SAT príjmu aj to len u Skylinku je, že máš voľnosť platieb od mesiaca k mesiacu - t.j. cez dovolenku alebo proste keď nemáš chuť sledovať mesiac telku nemusíš zaplatiť. Na druhej strane musíš počítať počiatočnú investíciu pre SAT príjem pri veľmi triezvom uvažovaní ca 200 EUR.
Dagy2
Pokročilý

Odeslat příspěvekod HonzaK72 15. 3. 2015 15:55

Jasně, rozumím, díky za vysvětlení....zůstanu tedy u UPC :)
HonzaK72
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod martinhamr 19. 4. 2016 08:26

UPC již nikdy. Zlatej Skylink!!!
martinhamr
Junior

Odeslat příspěvekod Dagy2 20. 4. 2016 17:32

a co tě postihlo? exekutor, hloupá asistentka na hot line, nebo něco jiného?
Dagy2
Pokročilý

Odeslat příspěvekod Petulda 20. 4. 2016 20:00

Za mě cca 8letá naprostá spokojenost s UPC TV+internet. Přes 200 TV programů, z toho hromada ve full HD, 100 Mb internet, dohromady za necelých 600 Kč měsíčně.
Výpadky minimální a když už se stalo (přefiknutá optika při stavbě), tak informovanost dobrá.