Vodafone samoobsluha (problémy, poznatky)

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod vpe 12. 11. 2011 15:17

110 korun

takove prkotiny resis, nervy s tim, stoji ti to za to? :-)

Pokud je mi zname, pri deaktivaci (neceho, nebo vseho, nevim) vodafone nevraci pomernou cast (a to ani u mesicniho pausalu!), kterou si chytracky nauctoval pri aktivaci a proto bych zasadne se ujistil, ze mi vrati pomernou cast anebo zrusil ke dni vyroci...

ps: Vcera jsem rozlomil starickou kartu s napisem "OSKAR", vyprsela a dobijet jsem nehodlal. Tento operator by mel zacit platit za to, ze prijimam v jeho siti hovory, protoze mu z toho plyne podstatna cast vynosu a ne me nutit "dobijet".

Cislo prevedeno za 1,- naklad na SIM k O2 (prepaid), kde bude lepsi pokryti a dalsich 13 mesicu se nemusi dobijet a nasledne pujde na ZERO :-D Jednoduche sluzby a jedine co se opravdu vyplati od operatoru jsou neomezene anebo nulove sluzby

qmira píše:To co se deje u Vodafone posledni rok je des >:-(

Je nám líto, ale přihlašování nyní nefunguje. Na zprovoznění právě intenzivně pracujeme. Zkuste se prosím do Samoobsluhy přihlásit později. :::::Todle tam je od vcerejska.


tyhle hlasky tam nacpou misto error hlasky. Nedalo by se to kvalifikovat jako klamani spotrebitele (kdyz na necem nepracuji a jen maskuji nefunkcni system)? Neda se tomu vyhnout, stava se jim to pomerne casto, zjevne si v CR vodafone testuje nove systemy a pak je pousti do civilizovaneho sveta...
vpe
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod DNSTUFF 14. 11. 2011 07:32

chci rict ze kdyby nekdo chtel internet zadara na den i na pondeli s umyslem si to ve 23 hodin v nedeli aktivovat, necht to radeji aktivuje do 21 00 protoze pak technici vzdy stouraji v samoobsluze a odstavi ji takze se i s timhle musi pocitat. Takze tento viken ja: vodafone 0:1
DNSTUFF
Junior

Odeslat příspěvekod p0etrik 16. 11. 2011 08:56

vpe píše:110 korun

takove prkotiny resis, nervy s tim, stoji ti to za to? :-)


Proc bych mel platit za nic? Proc bych mel tolerovat nefunkcni sluzby?
S takovym pristupem se nemuzeme divit, ze si s Cechy operatori a nebo treba banky vytiraji .... :tleskani
p0etrik
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Encore1106 19. 11. 2011 14:55

Vyúčtování mam k 10. dni. Tento měsíc mi přišla info SMSka o vyúčtování 14.11. Hned ten den jsem zaplatil částku, která mi přišla SMSkou i byla ve vyúčtování v samoobsluze. Po chvíli mi dorazila smska "Faktura xxxxxxxxx byla castecne uhrazena. Overte si aktualni dluznou castku v Samoobsluze Muj Vodafone. C. transakce ..."
Podotýkám, že částku, kterou po mě chtěli, jsem zaplatil. V samoobsluze mam u kolonky Celkem k úhradě: 0,-Kč. V přijatách platbách mam 14.11. a částku, kterou jsem měl dle vyúčtování zalpatit a také zaplatil. Přesto mi zpráva o plném uhrazení faktury nedorazila, stejně tak v samoobsluze mam u vyúčtování jako "NEUHRAZENO".
Přeně tohle samé se stalo i dalšímu člověku.

Jsme jediní, nebo s tím má problém více lidí?
Encore1106
Junior

Odeslat příspěvekod audiobullys 19. 11. 2011 18:21

ja tam u jednoho cisla nevidim faktury, posledni faktura hlasi na 0 Kc, v prehledu uhrazenych faktur tm je posledni z rijna. dobrej bordel v samosce. zarazi me ze tam neni proste ani jedna stara faktura k videni.
Daň ze samostatného myšlení nebyla dosud zavedena jen proto, že by to byl příjem pro stát zcela zanedbatelný.
audiobullys
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod DNSTUFF 20. 11. 2011 21:28

zdravim

na co je ten posuvnik? neco mi rika ze kdyby to fungovalo tak vedle je nekde nejaka tabulka a ta mi spocita ten pomer SMS a volani, kdybych to jako mel v takovem pomeru. nebo se pletu ?


Obrázek
DNSTUFF
Junior

Odeslat příspěvekod zajDee 20. 11. 2011 22:23

DNSTUFF: asi další ukázka diletantsky udělaný samoobsluhy. Kdysi se tím fakt dalo zjistit, kolik jednotek půjde vyčerpat. Dneska to má asi jen ukazovat poměr: čím víc minut provoláš, tím míň "kreditu" zbyde pro smsky.
-= Nic není tím, čím se zdá být =-

Jsem mobilní maniak :-)
zajDee
Junior

Odeslat příspěvekod .357 20. 11. 2011 22:25

Jo, přesně tak to funguje, jenže to tam nemá úpně každej. Docela by mně zajímalo, proč...
.357
BAN MM.cz

Odeslat příspěvekod anonymni 21. 11. 2011 07:43

DNSTUFF: Taky jsem zkoumal, co to ma být. V Chromu mi to dělalo to stejné, ale v IE9 to funguje.

.357: Podle mě se to zobrazuje jen u kreditových tarifů (např. Nabito). Jindy to asi ani nemá smysl :)
anonymni

Odeslat příspěvekod .357 21. 11. 2011 08:27

Pro pomaleji chápající: Nemá to tam každej majitel nabitých tarifů.
Nevím proč, ale třeba v naší rodině je to 50/50.
.357
BAN MM.cz

Odeslat příspěvekod zajDee 21. 11. 2011 09:24

Tak v IE9 a FF8 to zobrazení jednotek funguje, v posledním Chromu je vidět jen "Min." a "SMS", bez čísel...
-= Nic není tím, čím se zdá být =-

Jsem mobilní maniak :-)
zajDee
Junior

Odeslat příspěvekod Kmoda 21. 11. 2011 19:57

Encore1106 píše:Po chvíli mi dorazila smska "Faktura xxxxxxxxx byla castecne uhrazena. Overte si aktualni dluznou castku v Samoobsluze Muj Vodafone. C. transakce ..."
Podotýkám, že částku, kterou po mě chtěli, jsem zaplatil. V samoobsluze mam u kolonky Celkem k úhradě: 0,-Kč. V přijatách platbách mam 14.11. a částku, kterou jsem měl dle vyúčtování zalpatit a také zaplatil. Přesto mi zpráva o plném uhrazení faktury nedorazila, stejně tak v samoobsluze mam u vyúčtování jako "NEUHRAZENO".
Přeně tohle samé se stalo i dalšímu člověku.

Jsme jediní, nebo s tím má problém více lidí?


To samé se stalo i mě...
Kmoda
Junior

Odeslat příspěvekod Tiskové oddělení Vod 25. 11. 2011 10:33

Encore1106 píše:Vyúčtování mam k 10. dni. Tento měsíc mi přišla info SMSka o vyúčtování 14.11. Hned ten den jsem zaplatil částku, která mi přišla SMSkou i byla ve vyúčtování v samoobsluze. Po chvíli mi dorazila smska "Faktura xxxxxxxxx byla castecne uhrazena. Overte si aktualni dluznou castku v Samoobsluze Muj Vodafone. C. transakce ..."
Podotýkám, že částku, kterou po mě chtěli, jsem zaplatil. V samoobsluze mam u kolonky Celkem k úhradě: 0,-Kč. V přijatách platbách mam 14.11. a částku, kterou jsem měl dle vyúčtování zalpatit a také zaplatil. Přesto mi zpráva o plném uhrazení faktury nedorazila, stejně tak v samoobsluze mam u vyúčtování jako "NEUHRAZENO".
Přeně tohle samé se stalo i dalšímu člověku.

Jsme jediní, nebo s tím má problém více lidí?


Dobrý den, omlouváme se za potíže, které jste zaznamenal při platbě Vyúčtování. Pokud chybné zobrazení přetrvává, kontaktujte prosím operátora na *077, který se na to hned podívá, případně Vás požádá o podrobné informace a předá žádost o opravu technikům. Děkujeme.
Martina
Tiskové oddělení a péče o zákazníky Vodafonu
Pro řešení konkrétních požadavků nás můžete kontaktovat přes ikonku webu.
Tiskové oddělení Vod
Zástupce operátora
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Encore1106 26. 11. 2011 15:05

Tak bych chtěl jenom napsat, že už se to opravilo bez mého zásahu asi 3 dny zpátky.
Encore1106
Junior

Odeslat příspěvekod Sarka 27. 11. 2011 18:53

Stalo se mi to same, vyuctovani mam ke 4. v mesici. Nechala jsem to tyden plavat a protoze se nic nezmenilo, s urcitym podezrenim jsem volala na infolinku a tam mi potvrdili, co jsem si myslela. :!:
Moje castka za pausal (po urcitych slevach) neni cele cislo - mela bych kazdy mesic platit 336,50 Kc, ale VF stridave zaokrouhluje mesicni castku nahoru a dolu (jednou 336,- a podruhe 337,-), takze se to srovna. Tento mesic jsem ale podruhe po sobe platila nizsi pausal (336,-), takze system evidoval nedoplatek 50 haleru.
Proc castku na fakture najednou takhle "zvrzal" nevim, ale ted uz je v samoobsluze vse zelene (uhrazeno) a ten pados predpokladam mi prictou k fakture priste.

Tipuju, ze u Tebe jde o stejnou pricinu.
Sarka
Junior

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků