O2 - špatné vyúčtování

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod T1003 30. 1. 2007 21:06

Dobry den :( ,
dnes mi prisla faktura od O2 na 136tisic korun.
Asi 5 let jsem u nich mel predplacene sluzby a o vanocich jsem se rozhodl o prechod na pausal (tarif O2 Pohoda Simple).
Je mi teprve 15 let a tohle je vazne velka castka.

Po podepsani smlouvy bylo receno ze ziskavam nejaky START balicek, kde je krom jineho 500MB internetu pres GPRS.
Mam telefon Nokia 6233. Na O2 mi rekli ze se telefon pripojoval pres UMTS a tudiz se to nevztahovalo ke STÄRT balicku.

Nevite prosim, co stim :cry: ?

//ales76: Upraven název vlákna.
T1003
Junior

Odeslat příspěvekod Zdeněk L. 30. 1. 2007 21:13

Myslím, že by bylo reálné se s O2 nějak dohodnout. Zkusil bych zajít na prodejnu, případně napsat dopis přímo na kontaktní adresu O2. Myslím, že by byla od operátora hloupost, kdyby chtěl 136 litrů od patnáctiletého kluka...
Zdeněk L.
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod T1003 30. 1. 2007 21:19

Jsem prave volal na O2 linku a operatorka mi rekla ze posila reklamaci na administrativni oddeleni a ze splatnost faktury se pozastavuje do vyřešení problému.

Ale asi by bylo stejně lepší abych tam jeste napsal dopis i já sám, že?

Zároven mi taky bylo nauctovano asi 600MB, ale ja jsem si to peclive hlidal, abych nemel pres 500MB (kvuli sazbe 0,24 za KB!!)ale to asi holt necham byt :(
T1003
Junior

Odeslat příspěvekod Zdeněk L. 30. 1. 2007 21:29

Určitě by bylo lepší to zaslat přímo písemně. Každopádně je to třeba řešit, aby operátor viděl snahu, snad to nějak dopadne.
Zdeněk L.
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Fido+ 30. 1. 2007 21:36

Normalni situace. Stejny problem se start balickem jsem mel taky a vim o hodne lidech, kteri take.
Cely problem O2 je v tom, ze system zacne uvazovat data, minuty, sms .... ze start balicku az v dalsim uctovacim obdobi od aktivace ale spravne by se mel uplatnit hned. Takovehle reklamace vyrizuji celkem v pohode a vzdycky kladne.
Fido+
Expert
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod x.jojo 30. 1. 2007 21:50

No nevim, ale kdyz jsme chtel podat reklamaci, tak mi ji po telefonu vzit nechteli, ani na prodejne, bud pisemne nebo pres email!
Pozor! Nechot na prodejnu tam to nema smysl, diky moji zkusenosti, bych tam nechodil, protoze prodavaci v O2, skoro nic nevedi!
x.jojo
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod just.in® 30. 1. 2007 21:56

Uf. Měl jsem podobný problém a to 79tisíc. Jsi na tom o něco hůř. Já jsem tedy vyřídil reklamací po telefonu, uznali ji a fakturu kreditovali. Myslím, že není žádný rozdíl, jestli se člověk připojuje přes gprs, edge, nebo umts. I v reálném použití je to za stejnou cenu. Přeju hodně štěstí.
Naposledy upravil just.in® dne 30. 1. 2007 22:00, celkově upraveno 1
just.in®
Junior

Odeslat příspěvekod T1003 30. 1. 2007 21:56

diky vsem, kdyztak jeste piste rady. zatim zkusim napsat nejakej dopis (to newim jak dopadne) a poslat jim to.
:(
T1003
Junior

Odeslat příspěvekod x.jojo 30. 1. 2007 22:08

Stale me O2 neprestava prekvapovat! Skoda, ze nejednaji se zakazniky stejne, vzdyt jednomu ji udelaji po telefonu a druhemu ne!
Jeden den mi slibuji, ze reklamaci muzu zadat na prodejne, za dva dny na te same prodejne mi reknou, ze reklamace neni mozna, pouze pisemne a jeste mi reknou spatnou adresu! Dale jsem zjistil, ze je to mozne udelat faxem, pak mi reknou ze ne! Kurnik tak co si mam vybrat!
Sorry, ale nejak se to s tim O2, zhorsilo, nebo spis jsem drive nemel zadny problem a ted vidim, jak je to zle!
Pokud to budes chtit posilat posli to na tento email, dala mi ho primo operatorka v O2!
info.cz@o2.com
x.jojo
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod AgentSvr 30. 1. 2007 23:08

No tak moc se to neuvádí, ale je fakt, že START balíček začíná nabývat platnosti až od dalšího zúčtovacího období. Je to logické, z toho důvodu, abych si ho mohl čerpat celý měsíc a ne jen pár dní, jako poměrná část. Co já mám zkušenosti, tak sem si o tento balíček musetl snad i zažádat. Jinak podávání reklamací přes Značkovku je sice pohodlné, ale má to své zápory. Za prvé, zaměstnancům se to moc nelíbí a ani nevědí, kde správný formulář najít. Za druhé, také sem se setkal s případem, kde operátorka neuvěřitelně tlachala o tom, že reklamace podaná mejlem či přes Značkovku nemusí být vyřešena do 30 dnů, jak tomu ukládá zákon. hovor mám dokonce nahrán. Já myslím, že to přes operátora jako takového bude stačit, ale těch pár korun a času na doporučený dopis, který mě může zachránit ybch určitě obětoval...
AgentSvr
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mobilman 31. 1. 2007 00:03

tak to ja mel start balicek vzdy automaticky, nikdy jsem ho nezadal a ani jsem z toho nic moc nevyuzival :-/
jinak na prodejne me na nej nikdy neupozornili takze se obcas stalo ze kdyz prisla faktura s tim ze jsem mel start balicek tak uz bylo vlastne po vsem :-(
mobilman
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pavel41 31. 1. 2007 11:42

No, ještě bych podobnou zkušenost rozvedl - mne sice informovali o existenci balíčku, ale ne o jeho využití až v příštím období - tvrdili mi, že jde o 30 dní. Také mi asi tři dny po koupi telefonu (a aktivaci tarifu) přišla reklamní SMS balíčku Start - tedy zhruba v polovině účetního období :twisted: Statečně jsem používal MMS, vyzkoušel datová připojení - za pěkný bakšíš pro O :tleskani . Teprve když mně rozzuřila faktura, shovívavě mi operátorka poradila, abych ho tedy teď aspoň využil - vzhledem k bleskové rychlosti zasílání faktur (12 dnů po vystavení, tedy 15 dnů po začátku dalšího měsíce) mi sice zbýval ještě nějaký prostor - ale zase už chyběla potřeba a chuť :(
Pavel41
Junior

Odeslat příspěvekod Fortunato 31. 1. 2007 12:04

x.jojo píše:Stale me O2 neprestava prekvapovat! Skoda, ze nejednaji se zakazniky stejne, vzdyt jednomu ji udelaji po telefonu a druhemu ne!
Jeden den mi slibuji, ze reklamaci muzu zadat na prodejne, za dva dny na te same prodejne mi reknou, ze reklamace neni mozna, pouze pisemne a jeste mi reknou spatnou adresu! Dale jsem zjistil, ze je to mozne udelat faxem, pak mi reknou ze ne! Kurnik tak co si mam vybrat!
Sorry, ale nejak se to s tim O2, zhorsilo, nebo spis jsem drive nemel zadny problem a ted vidim, jak je to zle!
Pokud to budes chtit posilat posli to na tento email, dala mi ho primo operatorka v O2!
info.cz@o2.com


Jenom abych reagoval na způsoby reklamace. Po telefonu tedy přes operátora se dává reklamace v případě pokud je evidentně chyba na straně O2, faktura je špatně apod... a nebo ze vstřícnosti v určitých případech. Uživatel T1003 uvedl příklad kdy mu přišla faktura na 136 tis. V principu ta faktura může být správně, ale jelikož se jedná o takovouto částku tak samozřejmě ji nebudeme vymáhat po 15letém klukovi a není problém tohle vyreklamovat kladně.

Po telefonu nebudu posílat reklamaci pokud mi zavolá nějakej týpek a řekne že se mu nelíbí faktura že je nějak vysoká. A já vidím že ta faktura je naprosto v pořádku. Potom ať si ten dotyčný pošle reklamaci sám.

K reklamacím přes prodejnu se vyjadřovat nebudu protože mají své vlastní pracovní postupy.

Jenom ještě co se týká adresy. Tak pokud budete posílat reklamaci kvůli mobilnímu vyúčtování tak to posílejte na původní adresu exEurotelu tedy Vyskočilova 1442/1b, Praha 4-Michle, na fakturách se totiž uvádí adresa exČT tedy Olšanská, na tu to raději neposílejte. Není to chyba ale pak se stejně přeposílají na Vyskočilovu a občas se to může ztratit :nenapadne
Fortunato
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Fido+ 31. 1. 2007 13:05

AgentSvr píše:No tak moc se to neuvádí, ale je fakt, že START balíček začíná nabývat platnosti až od dalšího zúčtovacího období. Je to logické, z toho důvodu, abych si ho mohl čerpat celý měsíc a ne jen pár dní, jako poměrná část. ...,/quote]


Nemas pravdu. Start balicek plati jeden mesic od jeho aktivace. Je to jine obdobi nez uctovaci. Pokud ti ho aktivuji treba 15-teho tak plati do 15-teho dalsiho mesice. Uctovaci obdobi pritom muzes mit treba od 4-teho.
System O2 ale zacne se start balickem pocitat az od zacatku dalsiho uctovaciho obdobi ovsem jeho ukonceni uz pocita spravne. Proto taky tyhle reklamace bez problemu uznavaji a ve vetsine pripadu po telefonu takze staci zavolat.

Sam ted cekam na vyreseni jine reklamace ale podobneho typu. Tu uz ale vyzadovali podat pisemne.
Slo o to, ze doslo ke dvoji aktivaci datoveho pausalu na jednom cisle v rozmezi asi 4 dny. Pritom se prvni aktivace anulovala a data za tuto dobu chteli zaplatit. Mam ale presne zneni i casy odeslani potvrzovacich sms a take zaznam hovoru s infolinkou, kde bylo potvrzeno, ze je vse aktivni (prave v tom mezidobi) takze nevidim duvod reklamaci neuznat. Je to pomerne vysoka castka takze me to za tu reklamaci stoji.
Fido+
Expert
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod T1003 31. 1. 2007 13:39

Ja samozrejme, i kdyz mi operatorka rekla ze reklamaci odeslala, odeslu reklamaci i za sebe.

Doufam ze to dopadne dobre :(, krom toho ze se telefon pripojoval pres UMTS misto pres GPRS, je ve fakture ze i tak bych prekrocil limit o 100MB!! :(
Pritom jsem si to hlidal :(.

Uvidim no, kazdopadne dekuji za rady :)
T1003
Junior

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků