T-Mobile: Jak zjistím stav účtu přes mobil?

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Tom_82 5. 11. 2006 13:08

Přešel jsem k T-Mobilu a zatím nevím jak přes mobil zjistit stav účtu - kolik jsem doposud provolal (minuty, Kč) a kolik mi zbývá volných minut do konce zúčtovacího období. :roll:

U Vodafonu to bez problémů šlo, měl jsem maximální přehled a nemusel jsem se ničeho "bát", tak proč to u (údajně nejsilnějšího operátora) nejde??

Upsal jsem se "ďáblu" na 2 roky, který nabízí poloviční služby než operátor, který v této republice funguje sotva 9 měsíců... :cry: [/b]
Tom_82
Junior

Odeslat příspěvekod esquire 5. 11. 2006 13:09

Tom_82: T-Mobile tuto možnost nenabízí. Vodafone funguje v ČR sotva 9 měsíců?? Měl jsem zato, že zde působí více než 6,5 let.
Naposledy upravil esquire dne 5. 11. 2006 13:13, celkově upraveno 2
esquire
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod AgentSvr 5. 11. 2006 13:11

Je to špatné, ale kontrolu stavu účtu opravdu nabízí jen Vodafone.

Možná trošku můžou pomoci měřiče v telefonu.
Pokud nevoláš na bezplatné linky, tak určitě. Nebo si zkrátka dělje poznámky. Kolik si poslal zpráv a kam a kolik si provolal...
AgentSvr
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tommy:-) 5. 11. 2006 13:16

t-mobile tuto sluzbu nenabizi, jen vodafone. o2 to zkousi a testuje, zatim funguje jen prehled minut a sms.


jeste by me zajimalo, v cem je t-mobile udajne nejsilnejsi, jinak bych toto tema videl jako vyresene.
když dva dělají totéž, není to vždy totéž.
made by EUROTEL, fucked by O2
aneb každá bublina jednou praskne
tommy:-)
Pokročilý

Odeslat příspěvekod esquire 5. 11. 2006 13:17

Fíla: Doporučil bych spíše službu Můj limit , je ovšem placená.

tommy: Zapomněl jsi dodat, že SMSka UCET u O2 poskytuje velmi nepřesné a zpožděné informace. Nelze to srovnávat s Chytrým přehledem VF.
esquire
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod sandra 5. 11. 2006 13:22

Můj limit: Nastavení : 5,95 s DPH Kč/měsíčně
Info. SMS 5,95 s DPH :mrgreen:
iPhone Xs :-*
sandra
Poslední varování

Odeslat příspěvekod AgentSvr 5. 11. 2006 13:26

esquire : už jsem chtěl hodit špínu na Tomma, ale po vyzkoušení mi to opravdu ukazalo stav poslaných SMS na ten den přesně.

Co se týče provolaných minut, registrují se tam všechny hovory, tedy i bezplatné.
AgentSvr
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod esquire 5. 11. 2006 13:28

AgentSvr: Tak to jedině, že by to v současné době konečně vylepšili a UCET by konečně začal sloužit k tomu, k čemu sloužit má.
esquire
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tom_82 5. 11. 2006 13:33

esquire píše:Tom_82: T-Mobile tuto možnost nenabízí. Vodafone funguje v ČR sotva 9 měsíců?? Měl jsem zato, že zde působí více než 6,5 let.n/quote]


Já beru Vodafone, ne Oskar!!
Tom_82
Junior

Odeslat příspěvekod AgentSvr 5. 11. 2006 13:34

Ale za ty hovory nemůžu dát ruku do ohně... Těch zpráv mohlo být +/- 2 . Ale tuto službu jsem ještě moc netestoval. Já osobně bych se na ni stejně nespoléhal..
AgentSvr
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tom_82 5. 11. 2006 13:34

tommy:-) píše:t-mobile tuto sluzbu nenabizi, jen vodafone. o2 to zkousi a testuje, zatim funguje jen prehled minut a sms.


jeste by me zajimalo, v cem je t-mobile udajne nejsilnejsi, jinak bych toto tema videl jako vyresene.


T-Mobile se chlubí na billboardech, že je nejsilnější operátor v ČR a má nejvíc zákazníků..
Tom_82
Junior

Odeslat příspěvekod esquire 5. 11. 2006 13:34

Tom_82: Oskar se pouze přejmenoval na Vodafone. Služby kontroly účtu už fungovaly dávno před příchodem Vodafonu, takže mi tvá poznámka přijde nesmyslná.
Jinak TMO se tímto chlubil jen pár měsíců v době, kdy předstihl O2 v počtu aktivních SIM karet. Ovšem tak už to dávno není a jedničkou v počtu aktivních SIM je opět O2.
esquire
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tommy:-) 5. 11. 2006 13:40

tom_82: to byl loni pul roku, Eurotel se pak suverenne vratil na prvni pricku. t-m do toho hodne investoval, ono stat se jednickou, byt falesne nebo na chvilku je dobry reklamni tah. nejvice zakazniku ma O2.

esquire, agent: tahle sluzba mi funguje presne, nemam s ni problemy, ale stav uctu byl samozrejme lepsi. jinak nutno podotknout, ze ucet je nepresny od noveho obdobi do vystaveni faktury<5dni
když dva dělají totéž, není to vždy totéž.
made by EUROTEL, fucked by O2
aneb každá bublina jednou praskne
tommy:-)
Pokročilý

Odeslat příspěvekod AgentSvr 5. 11. 2006 13:40

Tom_82 : Takový billboard jsem naštěstí rok neviděl. A Snad ani neuvidím. Máš neaktuální informace. Nejvíce zákazníků má O2.
AgentSvr
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tom_82 5. 11. 2006 13:42

Esquire: OK, máš pravdu - moje chyba.
Tom_82
Junior

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků