Vodafone info sms

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod anims 3. 7. 2011 07:07

Dneska rano me vzbudili neprijemne smsky. Byly to informacni smsky o mem pausalu a zuctovani. Prvni sms odpovidala realite a druha ktera byla hned v zapeti byla nadazena o nejakych 230Kc tak hned vletim do samooobsluhy VF koukam a tam vsechno v poradku. Tak volam pani na infolinku hnedka a ta mi tvrdila, ze se to stava. Pry je chyba v matrixu, ze chodi dve sms kde ta prvni je spravna a ta druha pry bud patri nekomu jinemu nebo to je nejaky vymysl. Ze na tom technici tezce pracuji ted rano v nedeli :D

Jsem jedninej komu se to stalo?
anims
Junior

Odeslat příspěvekod mobilman 3. 7. 2011 09:42

ne nejsi, řešim už dva týdny že mi každé tři dny přijde smska se stavem pro cizí zákaznický účet.
mobilman
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ciznak 3. 7. 2011 11:44

Dnes mi to přišlo taky, první odpovídá skutečnosti, druhá o 1100 více. V samoobsluze vše v pořádku, takové věci už ani neřeším.
Xperia mini, X10 mini, J10i2-Elm, K550, M65, M55, C35, C25 Nokie vynechám, CMDJ6 a taky nějaké Motoroly
Ciznak
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anims 3. 7. 2011 14:46

Mno me to popravde dost vylekalo jelikoz jak je videt v jinem vlakne prechazel jsem prave na ten CD tarif tak jsem si hned domyslel neco ve smyslu ze ho aktivovali spatne a ja ho vyuzivam a oni mi potom nauctujou nejakou dardu :-)

Taky uz to nebudu resit kdyz vim o co jde. Jen jsem to tu chtel nasat pro info ostatnim :-)
anims
Junior

Odeslat příspěvekod Fredddie 3. 7. 2011 15:11

Já mám zase naopak v samoobsluze v chytrém přehledu úplně jinou částku než ve vyúčtování a v smskách.. VF to mám nějaký divný. Zaplatím vždy to, co je ve vyúčtování (vždy je to kupodivu nejmenší částka).
Fredddie
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod speedy 3. 7. 2011 15:25

To samé první SMS o stavu vpořádku druhá přesně o 147.70Kč více. Přidávám se k ostatním, že to bude něčí cizí účet. O to víc to je podle mě až "děsivé" posílat na jiné číslo cizí SMS.
Nevím no, hold zlepšujeme. Už se musím smát argumentům technické podpory, že s takovou velkou změnou se chyby stávají.
speedy
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mr.Z 3. 7. 2011 21:27

SMS o aktuálně čerpaných službách jsou ještě sranda, už hodně dlouho jsem nedostal tuhle SMS se správným obsahem. Mnohem závažnější mi připadá:
1) Už více než čtvrt roku mi chodí výzvy k platbě "Vase posledni vyuctovani..." které obsahují udaje (castka, splatnost, var. symbol) někoho jiného!!! Dvakrat jsem reklamoval a nikdy se nikdo neozval. Co kdybych na základě výzvy Vodafonu fakt zaplatil???
2) Dostal jsem opakovaně SMS "Nemohli jsme zpracovat vasi platbu... Kontaktujte operatora na *077". Operátor slíbil prošetření a už se nikdy neozval.
A o funkčnosti Chytrého přehledu se píše v okolních vláknech :-\
Mr.Z
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Tomáš Marný 3. 7. 2011 22:39

Mně dneska přišla SMSka, že mám celkovou provolanou částku včetně paušálu 1159,66 Kč... Málem mně jeblo, protože mám Odepiš a včetně SMS jízdenek mám měsíčně tak 80 Kč... Tak koukám do internetové samoobsluhy a tam tvrdí, že mám nad rámec paušálu 0,- Kč a včetně paušálu 12,- Kč... Takže asi někde soudruzi z Vodafone udělali chybu :-\ .

Jenom se obávám, že až takováhle SMSka přijde matce, která má normálně měsíčně útratu do 20,- Kč, tak ji klepne Pepka >:-( .
SZ přijímám pouze od lidí s IQ vyšším, než mám sám ;-).
Tomáš Marný
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mobilman 4. 7. 2011 08:52

Dokud to není ve faktuře tak to nemá smysl řešit. Dnes mám nové účtovací období, včera jsem měl vč. paušálu utraceno asi 1300 Kč a dneska mi samoobsluha ukazuje nějakých 2500 Kč, čili zjevně mimo realitu. Počkám co bude ve faktuře a uvidíme co s tím.
Nicméně ty SMSky mi skutečně chodí pro cizí účet - je tam uvedeno číslo účtu které není moje.
mobilman
Junior
Uživatelský avatar


Odeslat příspěvekod mobilman 5. 7. 2011 20:45

jo tak to máš pravdu. pamatuju si ty videa na novej systém jak to všechno běží skvěle a člověk má ihned přehled - dneska rok poté nula nic, některé dříve fungující služby už nejsou a sámoška jde ke dnu co do funkčnosti i správnosti informací. tak nevím jestli to nebyl záměr, rok předvádět takové zhoršení to snad nemůže soudné vedení snad ani dopustit...
mobilman
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Newman81 15. 7. 2011 14:06

Kluci, a nechodí někomu z vás ty smsky pro můj účet? :-D Mně pro změnu nechodí vůbec od května...
Newman81
Junior


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků