od radim 21. 1. 2011 08:10
Nějaká kočka tu psala, že po skončení hovoru přijde na mobil SMS s údaji, jak dlouho trval hovor a kolik zbývá volných minut. Počet zbývajících volných minut ale potřebuju vědět před hovorem, že, po hovoru je mi to k prdu. Takže to bohužel neřeší situaci, kterou popisuješ, tj. když volné minuty dojdou během hovoru a některé telefony takový hovor přeruší. Já jsem bohužel o jednom telefonu nevěděl, jak to je, jednou jsem volal, když mi zbývaly asi 2 volné minuty, hovor jsem špatně ukončil a provolal 50 minut, než hovor náhodou ukončila protistrana. To, že telefon neuměl ukončit hovor sám při vyčerpání volných minut, mě tak stálo 350 Kč. A zrušením AoC chce Vodafone vydělat právě na těchto situacích, respektive na hovorech, kdy volné minuty dojdou v průběhu hovoru. No nic překvapivého, jen další podraz v řadě. Já už jsem 2 Odepiše prodal a jak to tak vidím, nechám inzerát dlouho aktivní a nechám si tak jeden dva a oprášíme opět hodinovku.