O2 Neaktivní SIM karta

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod andre (novy) 14. 7. 2009 22:29

Další problém je v tom, že si lidé zvykly na to, že všechno je hned a za minutu aktivní, takže teď při sebemenším zdržení nadávají a řvou. To se může vymstít i dalším operátorům v případě problému. Teď na to doplácí O2. V podmínkách mají 5 pracovních dní a jakákoliv urgence během těchto dnů je naprosto zbytečná. Dříve platitlo to, že pokud zákazník urgoval cokoliv, tak se tím začli zabývat až 6-tý pracovní den. Pokud to bylo dříve, tak odepsali zadavateli urgence, že pokud to není 5.tý den, tak to řešit nebudou.
,,The World is not Enough"

Blackberry 9700 Bold
andre (novy)
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod wit.cz 15. 7. 2009 07:18

Otazka je, jestli zapojeni nejake sluzby opravdu trva 5 dnu nebo je to jen ubohy alibismus ze strany O2 :-\
<- Pod obrázkem najdete odkaz na platformu Portu, kde po registraci získáme oba 3 měsíce bez poplatků. Díky, kdo jste využil.
wit.cz
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Bob_dylan 15. 7. 2009 20:32

No... 5 dni.
Ja podepsal smlouvu o prechodu z GO na pausal 17.6, tyden na to mi prestala stale jeste GO simka fungovat (byl jsem presvedce, ze byla prave prevedena na pausal - takze jsem vypnul a zapnul mobil). K prevodu na pausal samozrejme nedoslo. Dnes je to presne 3 TYDNY, co moje cislo NEEXISTUJE. Volani, emaily, navstevy na pobockach...nic nefunguje. Na vsech linkach se omlouvaji, ale to mi jaksi nestaci. Zoufala situace!!!! Na predplacence navic bylo cca 500 Kc. To by me zajimalo, jestli je jeste nekdy uvidim. Jediny duvod, proc stale cekam, je moje cislo. Nechci o nej prijit.
Don't think twice it's alright...
Bob_dylan
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod andre (novy) 15. 7. 2009 20:45

Popravde na prodejne se neda nic vyresit. Je zcela zbytecne tam chodit. Diky novemu systemu se nedaji takove ,,prusery,, proste vyresit ihned. Drive se s tim dalo neco delat, ale ted vubec nic.

5 dni neni zadny alibismus, je to prave pojistka kdyby neco tak aby zakaznik za hodinu nerval, ze mu to nefunguje, i kdyz je mnoho jedincu, kteri jsou toho schopni.
,,The World is not Enough"

Blackberry 9700 Bold
andre (novy)
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Fido+ 15. 7. 2009 22:30

Ja spis nepochopim, ze takhle velka firma si proste muze dovolit spustit novy system bez odladeni a minimalne paralelniho behu se starym systemem aspon po dobu nez se v novem vse vychyta.
My jsme firma mnohem mensi ale nikdo z nas si nedovoli neco takoveho. Kdyz uz je nutno system odstavit tak se to dela zasadne v noci a nesmi to trvat vic nez priblizne hodinu. Proste tak, aby to provoz pokud mozno vubec neomezilo. A pri zmene cehokoliv je vzdycky k dispozici uz predem odzkousene nouzove reseni aby zakaznici nic nepoznali.
Tusim ze i O2 dela upravy na BTS a jine veci mnohem mensiho rozsahu v noci v dobe nejmensiho provozu. Proc teda neco, co jim primo odrazuje zakazniky delaji timto zpusobem?
Fido+
Expert
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod andre (novy) 15. 7. 2009 22:43

Bohuzel spousta lidi nyni na O2 vi, ze to je spatne to co se stalo s Claudii, ale s tim uz se nic neudela. Bohuzel nebylo mozne aby bezelo DZ a Claduie, i kdyz informace se s casovym posunem do stareho systemu prelevaji. Proste se jeden system vypl pro zapis, ne ze se vypl uplne a to je ten problem. Do stareho, ve kterem se dali delat kouzla a vse relativne rychle opravit tak do nej neni mozno zapisovat.
,,The World is not Enough"

Blackberry 9700 Bold
andre (novy)
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Chemist 17. 7. 2009 13:49

Bob_dylan píše:No... 5 dni.
Ja podepsal smlouvu o prechodu z GO na pausal 17.6, tyden na to mi prestala stale jeste GO simka fungovat (byl jsem presvedce, ze byla prave prevedena na pausal - takze jsem vypnul a zapnul mobil). K prevodu na pausal samozrejme nedoslo. Dnes je to presne 3 TYDNY, co moje cislo NEEXISTUJE. Volani, emaily, navstevy na pobockach...nic nefunguje. Na vsech linkach se omlouvaji, ale to mi jaksi nestaci. Zoufala situace!!!! Na predplacence navic bylo cca 500 Kc. To by me zajimalo, jestli je jeste nekdy uvidim. Jediny duvod, proc stale cekam, je moje cislo. Nechci o nej prijit.


O2 má ze zákona právo na 30 dnů. Jako ostatně všichni.
Pětikilo bude zúčtováno s další fakturou (= zaplatí se z toho paušál a případně provolané jednotky)...


// andre: No jako DZko stále funguje, ale konfigurovat v něm lze jen u předplacenek. Drobné úpravy v Claudii (Internet v Mobilu apod.) běží celkem rychle, ZIUčka též, ale zkrátka nové aktivace, transfery, MNP apod. trvají. A je to prostě neurgovatelné... Byla to jedna z největších chyb, co v O2 udělali. Systémy měly jet paralelně.
Plus spousta konzultantů ani není proškolená na novej systém, to se jaksi dohání až teď v červenci... Takže prostě naprd.
"Dovedeš jezdit bez sedla, pane?"
"Dnes v noci třeba i bez koně..."
Chemist
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod andre (novy) 17. 7. 2009 19:16

No co se tyce skoleni, tak ono bylo, jenze asi 2-3 mesice pred spustenim, do te doby se spousta veci zmenila.
,,The World is not Enough"

Blackberry 9700 Bold
andre (novy)
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Chemist 18. 7. 2009 08:33

Školící Claudie ani zbla nepřipomíná reálnou Claudii. Jinak školení probíhají de facto každý měsíc u nově nabraný, plus teď byli tuším v Mariánkách na "workshopu" ohledně Claudie. Schválně dneska uvidím jednu známou, tak se jí zeptám :)
"Dovedeš jezdit bez sedla, pane?"
"Dnes v noci třeba i bez koně..."
Chemist
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod bublina22 18. 7. 2009 09:14

:grr: Ahojte,já trpím tím samým problémem.Ze simky z paušálu u O2 jsem před měsícem přešla na předplacenku a ouha,druhý den po sepsání žádosti mi vypli číslo,s tím,že neexistuje. :hm Tudíž jsem byla po osobní i po pracovní stránce pěkně nahraná.Vyřešilo to zakoupením NOVÉ simky,ale u
konkurence.U O2 se mnou vykývali v tu nejméně vhodnou dobu,tudíž už nechci být jejich ovečka... :pozor :pozor Čekám a jsem vážně zvědavá,kdy bude takto velká společnost reagovat na úbytky svých zákazníků vlastní vinou. :idea: :oboze :oboze
bublina22
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Chemist 19. 7. 2009 18:17

OT:

Chemist píše:Školící Claudie ani zbla nepřipomíná reálnou Claudii. Jinak školení probíhají de facto každý měsíc u nově nabraný, plus teď byli tuším v Mariánkách na "workshopu" ohledně Claudie. Schválně dneska uvidím jednu známou, tak se jí zeptám :)


Tak školení prej sice bylo fajn chlastačka, ale HOWNO se tam naučili. Takže tak... takhle dopadají školení u O2...

:pozor //Snekac: Jaké má O2 školení a další interní záležitosti si řešte na intranetech a ne ve veřejných fórech. Docela zajímavé, jak potřebu ventilovat interní záležitosti mají pouze lidé z O2...
"Dovedeš jezdit bez sedla, pane?"
"Dnes v noci třeba i bez koně..."
Chemist
Junior
Uživatelský avatar

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků